Webhallen Sverige AB

4.0

14 omdömen om Webhallen Sverige AB

Michael K
Skrev om Webhallen Sverige AB

Tyvärr har Webhallen gått från att vara en pålitligt och bra leverantör, till en som bara mjölkar sina kunder på så mycket pengar som möjligt. Allt är bra med Webhallen tills du stöter på problem, framför allt om du får problem med en produkt inom garantiperiod, men efter ett år. Webhallen har satt i system att anlita en tredjepart som du aldrig kan prata med, men som är Webhallens auktoritet på om det är ett fabrikationsfel eller inte. Jag blev lovad att få skicka länkar till denna tredje part, länkar som visade att...

Mobilfrid AB
4.7/5 i betyg av 1503 omdömen 4.7 av 1503 omdömen

Snabb och pålitlig service, håller vad dom lovar!

Mattias A
Skrev om Webhallen Sverige AB

Det går smidigt att handla av Webhallen, men lycka till om du råkar beställa fel sak och vill returnera den... Jag har aldrig varit med om maken hur ett företag kan krångla till det så för sina kunder. Helt otroligt. De flesta företag skickar med en retursedel, låter en skriva ut en retursedel eller uppger en adress man ska skicka tillbaka paketet till. Inte Webhallen inte... För det första måste du skriva ut en blankett på papper där du ska fylla i vad du returnerar och skicka med i paketet. Krångligt, men jag...

Anette N
Skrev om Webhallen Sverige AB

Handlat många gånger på Webhallen, blir alltid lika nöjd. (Här handlar alla mina datanördvänner.) Vad jag gillar förutom det stora sortimentet till bra priser är att här får man hjälp även om man inte är dataproffs själv.

Hot Help
4.8/5 i betyg av 589 omdömen 4.8 av 589 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

magnus s
Skrev om Webhallen Sverige AB

Alltid bra bemötande, kunnig personal, fantastiska priser!! Bästa elektronik butiken i Sverige?

Mikael E
Skrev om Webhallen Sverige AB

Jag gillar verkligen webhallen i sumpan. Alltid trevlig och kompetent personal. Man får liksom en känsla av att man vill tillbaka och handla mer. Webhallen har även en mycket trevlig hemsida så man kan vara väl förberedd när man kommer dit för att göra sitt inköp.

Nikke L gillar detta
Daniel C
Skrev om Webhallen Sverige AB

Mycket bra service i butiken och väldigt kompetent personal på plats. De håller riktigt bra priser samt att de har en mycket bra sida som alltid känns fräsch och uppdaterad. Ett av mina absoluta förhandsval när det gäller inköp av hårdvara/mjukvara i Stockholm.

Nikke L gillar detta
Daniel N
Skrev om Webhallen Sverige AB

Gick snabbt att få ut mina prylar med trevligt bemötande.

Vicktor J
Skrev om Webhallen Sverige AB

Bra utbud, dock väldigt jobbig väntetid i butiken (Sundbyberg).

Jocke S
Skrev om Webhallen Sverige AB

Mycket bra hemsida. Informationen om produkterna är mycket bra och leveranserna är snabba som blixten.

Fredrik N
Skrev om Webhallen Sverige AB

Mycket bra hemsida !! Coola priser. Men men, tröttare personal än dom som jobbar i Sumpan får man leta efter ! Har ännu inte mött 1 enda glad min vid något av alla mina besök där !? Och då är jag en ganska trevlig kille att göra affärer med... Skärpning tack !!!!

Oskar L
Skrev om Webhallen Sverige AB

Har handlat på Webhallen sedan de öppnade första butiken vid Adolf Fredrik. Stort lager, snabb service, ypperlig hemsida och oftast väldigt bra priser gör det till en suverän affär. Att de nu har fler butiker man besöka är ju ännu bättre

Peter K
Skrev om Webhallen Sverige AB

Jag fick min beställning redan en dag efter beställningen. Konkurennterna tar ca 3-4 dagar att skicka och svara på mail så tar det ca 3 dagar, Webhallen svara inom ett par timmar vilket man känner sig tryck i köpet och kan snabbt få reda på om man har missat något eller har frågor. Klart att folk skall handla hos Webhallen.se det tycker i alla fall jag!

Henrik B
Skrev om Webhallen Sverige AB

Mycket bra webbbutik. Har väldigt stort utbud och låga priser. Snabba leveranser och bra service.

Karl W
Skrev om Webhallen Sverige AB

Sveriges kanske största utbud samt har alltid bra priser. Ligger centralt placerat med sina två hämtbutiker och har ett lojalitetssystem som är bra för trogna kunder. Gillar att kunna se köphistorik och tidigare ordrar m.m.