Lisa Andersson

Lisa Andersson

Lisa Andersson är mäklare på Widerlöv & Co - Västerås

Lisa Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-12 och har fått 24 omdömen med ett betyg på 4.8. Lisa Andersson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

24 omdömen om Lisa Andersson

Sedan starten hos Reco 2014
Hanna R
Skrev om Lisa Andersson en del av Widerlöv & Co - Västerås

Lisa är en professionell och kunnig mäklare. Vi kände oss trygga med henne från första mötet.

Pontus J

Extremt duktig och bra :) rekomenderas starkt :)

Josefin S

Har blivit väldigt väl omhändertagen på alla sätt.

Kerstin R

Utmärkt kunnig förtroendeingivande

Fredrik B

Fick ett väldigt bra och professionellt bemötande av Lisa. Gjorde sitt job enormt bra. Kan verkligen rekommendera henne.

Therese L

Lisa gav ett mycket bra intryck. Hon var professionell och lyssnade och var väl insatt i sitt arbete. Jag kan rekommendera henne vidare.

Carina R

Kunnig, trygg och förtroendegivande. Hon jobbar snabbt och felfritt med ett stort fokus på kunden. Proffsig och personlig. Håller högsta klass på bemötande.

Börge L

Lisa är tjänstvillig och glad och ger ett mycket vänligt och professionellt bemötande. Hon har varit hjälpsam och trevlig i största allmänhet och kan absolut rekommenderas för liknande uppgifter.

Eva D
Skrev om Lisa Andersson en del av Widerlöv & Co - Västerås

Vi har enbart mycket positiva upplevelser av Lisas bemötande och tvekar inte att rekommendera henne till andra

Lotta A
Skrev om Lisa Andersson en del av Widerlöv & Co - Västerås

Som kund bemöts man av en arbetsvillig, glad och positiv mäklare där ingenting känns omöjligt. Väldigt bra på att informera om vad som sker och hur man går tillväga med nästa steg.