Wiklunds Vvs

Wiklunds Vvs

Välkommen till Wiklunds VVS AB! Vi utför alla typer av VVS-arbeten! Allt från entreprenaduppdrag inom badrum eller köksrenoveringar till mindre arbeten som till exempel byte av blandare eller varmvattenberedare. Vi utför även arbeten inom värmeanläggningar -installation av NIBE-värmepumpar. Vi har ett nära samarbete med elektriker,...

11 omdömen om Wiklunds Vvs

Jan H
Skrev om Wiklunds Vvs

Helt galet betyg...förstår att trovärdigheten är låg. Jag antar att dem har skrivit några omdömen själva...betyg snarare noll! Ingen svarar i telefon, fick ett svar via mail efter flera veckor. Jag skickade bilder och dem skulle återkomma med ca. pris oh ungefär när dem skulle komma...inte hört ett ord...och naturligtvis ingen som svarar i telefon. AKTA ER FÖR DENNA FIRMA.

Energieffektivisering AB IVT Center
4.7/5 i betyg av 120 omdömen 4.7 av 120 omdömen

Mycket bra och proffsig service. Alltid snabb service.

Wen H
Skrev om Wiklunds Vvs

Alla som kom var duktiga och trevliga. Rekommendera gärna till mina kompisar om de får problem.

Per S
Skrev om Wiklunds Vvs

Ny wc inkl montering. Snabb service. Har dock inte fått fakturan ännu....

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 42 omdömen 4.8 av 42 omdömen

Mikael C
Skrev om Wiklunds Vvs

Kunnig personal, snabb service och trevlig personal. Dessutom generösa inställning till pengar.

Lina F
Skrev om Wiklunds Vvs

Jätte bra. Man känner sig trygg och dom gör ett bra jobb och löser problem på ett bra sätt

Energipartner Sverige AB
4.5/5 i betyg av 220 omdömen 4.5 av 220 omdömen

Har IVT bergvärme från Energipartner sedan drygt 10 år, den bara går och går. När jag vid något enstaka tillfälle behövt hjälp fick jag snab

Robert B
Skrev om Wiklunds Vvs

Oerhört kundorienterade. De ställer upp i tid och otid med att lösa dina problem. Arbetet är alltid ordentligt utfört. Kan varmt rekommendera dem

Gunilla F
Skrev om Wiklunds Vvs

Bra snabb och proffsig hjälp med god samarbetsförmåga med kund.

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 651 omdömen 3.7 av 651 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

Christopher W
Skrev om Wiklunds Vvs

Världsklass! Alltid bra och proffsigt bemötande. Samarbetat många gånger de senaste åren i egenskap av privatkund och det är genomgående tydligt vad, när och hur saker ska utföras. Rekommenderas varmt!

Jesper P
Skrev om Wiklunds Vvs

Wiklunds VVS har mycket bra kundservice och leverans. Var mycket nöjd med resultatet. Rekommenderar starkt!

Relax Rör & Värme IVT Center
4.6/5 i betyg av 184 omdömen 4.6 av 184 omdömen
BadgeThreeYears

De är inte så där proffsiga i sitt sätt att göra saker eller jobba.

Claes B
Skrev om Wiklunds Vvs

Proffesionellt utfört arbete Trevliga ch seriösa

Bo M
Skrev om Wiklunds Vvs

Förståelse för problemet, engagerad och snabb

Revider Energi AB IVT Center
4.4/5 i betyg av 109 omdömen 4.4 av 109 omdömen

Från första mötet med en omtänksam, kunnig och kundfokuserad William som ville ge mig bästa pumpen efter mitt behov och bästa servisen till