Wise Professionals Göteborg

Wise Professionals Göteborg

Wise Professionals är Rekryteringsbyrån som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar. Vi arbetar tillsammans med några av Sveriges starkaste arbetsgivarvarumärken och tillsammans med kunder och kandidater som ställer höga krav. Hur kan vi hjälpa dig? Wise Professionals erbjuder tjänster för dig som vill...

9 omdömen om Wise Professionals Göteborg

Annette S

Rekrytering av en HR chef. Mycket duktiga

Eva J
Skrev om Wise Professionals Göteborg

Bra mottagande och gediget intresse för kundmötet.

Margareta N
Skrev om Wise Professionals Göteborg

Vi tog hjälp av Wise när vi behövde rekrytera en office manager. Fick proffsigt bemötande från dag 1 och vi fick en alldeles utmärkt office manager.

Svar från Wise Professionals Göteborg

Hej Margareta, vad roligt att ni är nöjda med bemötandet!

Susanna M
Skrev om Wise Professionals Göteborg

Jag upplever alltid ett engagerat och proffessionellt bemötande från de personer jag har kontakt med från Wise. Nu senast gällde det en konsultinhyrning och jag samt rekryterande chef var väldigt nöjda totalt sett med hela processen.

Martin Ä
Skrev om Wise Professionals Göteborg

Jag köpte tjänsten Second Opinion för att jämföra tre kandidater. Min första kundkontakt fick sjukdom i familjen och träffade 1 av kandidaterna, en ny kollega de två andra och gjorde sedan uppföljningen med mig. Hög servicevilja och det funkade helt OK ändå. Dock besviken över det taffliga datorgenererade språket i de skriftliga rapporterna kring kandidaterna. De kändes på flera ställen som "köpta horoskop" (typ "kandidaten har i större grad än sällan en benägenhet att agera som..."). Jag hade tänkt använda dessa som del...

Kristin A
Skrev om Wise Professionals Göteborg

Wise Professionals har givit oss en utmärkt service inom ett flertal rekryteringar. De har en noggrann process som planerats upp i god tid för att för att hålla en hög effektivitet. Gott bemötande och trevlig personal som anstränger sig det lilla extra för att lära känna vårt företag och vår kultur och därmed matcha med rätt slutkandidat. Wise Professionals säkerställer kandidatupplevelsen för även de som inte går vidare i rekryteringen.

Bengt S
Skrev om Wise Professionals Göteborg

Professionella och strukturerade möten, samt trevliga. Vårt företag har rekryterat två personer via Wise och ytterligare en på gång. Hittills lever nyrekryteringarna upp till mina förväntningar.

Magdalena M
Skrev om Wise Professionals Göteborg

Rekrytering av HR och ekonomi supporten. Ett mycket proffsigt bemötande och kompetenta personer.

Susanne S
Skrev om Wise Professionals Göteborg

jag har aldrig varit i kontakt med Göteborgskontoret, endast med Stockholmskontoret.