Wrapcenter Sweden AB

Wrapcenter Sweden AB

Ring 073-157 98 07 wrapcenter.se

Välkommen till Wrapcenter Sweden! Vårt mål är inte att vara störst inom foliering, företagsprofilering och stenskottsskydd. Vårt mål är att vara bäst. Låt oss ta hand om din idé och låta den bli verklighet. Lämna ditt fordon till oss och var säker på att den är i trygga händer. Tjänster: Foliering, företagsprofilering, stenskottsskydd,...

29 omdömen om Wrapcenter Sweden AB

Kjell Nicklas E
Skrev om Wrapcenter Sweden AB

Jättenöjd med allt från bemötande till resultat av folieringen av vår tesla. Kan varmt rekommenderas Hälsning Nicklas Edvardsson

Mekonomen Huddinge
4.5/5 i betyg av 764 omdömen 4.5 av 764 omdömen

Billy William E Billy William E
Ivacom A
Skrev om Wrapcenter Sweden AB

Bra kundbemötande, Väldigt nöjd med utförande! Varmt rekommendation.

Cama S
Skrev om Wrapcenter Sweden AB

Mycket bra service samt väldigt bra resultat

Proline Bilskador AB
4.7/5 i betyg av 155 omdömen 4.7 av 155 omdömen

Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Kriss A
Skrev om Wrapcenter Sweden AB

Grymt fint jobb när de la ppf på hela fronten, dörrtrösklarna samt bakre stötfångaren. Kan varmt renommerade denna firma..!

Joachim P
Skrev om Wrapcenter Sweden AB

Väl utfört arbete. Smidigt och bra. Bilen ser fantastisk ut.

Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 158 omdömen 4.4 av 158 omdömen
BadgeThreeYears

Fick snabb och god hjälp samma dag jag ringde med en underkänd bil vid besiktning och körförbud Ni avhjälpte felet och gjorde en underhålls

Lars Göran Vilhelm R Lars Göran Vilhelm R
Ted R
Skrev om Wrapcenter Sweden AB

Superbra bemötande! Får alltid väldigt bra service, så fort det är nått man vill reklamera så är det aldrig ett problem. Kan absolut rekommendera Wrap center

Fredrik F
Skrev om Wrapcenter Sweden AB

Tack Danilo. Proffsig hjälp med stenskottskyddet. Jag återkommer till er när det är dags igen.

NS Däck & Rekond
4.6/5 i betyg av 150 omdömen 4.6 av 150 omdömen

Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt.

Michael K Michael K
David Trädmästarna R
Skrev om Wrapcenter Sweden AB

Great service and quality work

Heidi K
Skrev om Wrapcenter Sweden AB

Bra personlig service. De ger bra smakråd och är transparenta kring vad de tycker. Det är ett rimligt pris för det arbete de gör. Jag beställde helfoliering av en suv, tog 2 dagar med garanti. Resultatet är fantastiskt, många tror att den är lackad då inga skarvar syns. Om ni ska foliera så rekommenderar jag wrap center!

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 528 omdömen 4.5 av 528 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
Farzaneh P
Skrev om Wrapcenter Sweden AB

Bra service, trevligt bemötande, proffsigt.

Johan B
Skrev om Wrapcenter Sweden AB

Trevlig och proffsig personal. Ger service med omtanke!

Min Bil Täby
4.4/5 i betyg av 1254 omdömen 4.4 av 1254 omdömen

Mycket nöjd och skulle åka igen när det är dags för service.

Oli G
Skrev om Wrapcenter Sweden AB

Wrapcenter är otroligt trevliga och lätta att ha att göra med. De klämde in mig i sitt späckade schema trots att jag ändrade förutsättningarna i sista stund. Lät foilera in hela bilen med stenskottsskydd och resultatet kunde inte ha blivit bättre. Är jättenöjd med hela upplevelsen, från första kontakt till leverans. Rekommenderas varmt!

Mathias S
Skrev om Wrapcenter Sweden AB

Köpte stenskottsskydd till bilen med montering på front, huv, backspeglar, trösklar, framskärmar, lyktor samt ”hundbenen”. Vid avtalad tid fanns ingen på plats men efter ett snabbt samtal var personal på väg. Jag fick bra beskrivning av produkten och lämnade in bilen. Vid hämtning av bilen dagen efter hade de missat att montera filmen på hundbenen men det ordnades vid ett återbesök några dagar senare. Behövde även återkomma efter ca två veckor för lite småfix men det gick snabbt och smidigt. Bemötande: Trevliga, kunniga...

Söderorts Bilvård AB
4.8/5 i betyg av 904 omdömen 4.8 av 904 omdömen

Otroligt bra kundbemötande och extremt lösningsorienterade. Använt mig av deras tjänster flera år och aldrig blivit besviken.

HARIS K
Skrev om Wrapcenter Sweden AB

Stenskottsskydd på min Audi a7 och blev hur bra som helst. Trevligt bemötande och väldigt kunnig personal. Rekommenderas!

Mats O
Skrev om Wrapcenter Sweden AB

Blev rekommenderad av en kompis att vända mig till dom med min stenskyddswrapping. Blev trevligt och proffsigt bemött och behandlingen av bilen blev kanon👍👍

Mekonomen Norrtull
4.7/5 i betyg av 1241 omdömen 4.7 av 1241 omdömen

Bra verkstad. Försöker alltid lösa problem. Väldigt trevliga.

Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W
Svensk K
Skrev om Wrapcenter Sweden AB

Jag fick för andra gången hjälp med att stripa en företagsbil. Bemötandet är proffsigt och personligt med bra kundfokusering. Tack för hjälpen /Svensk Kvalitetsvård AB

Jd S
Skrev om Wrapcenter Sweden AB

Från förfrågan till dekal på vår företagsbil helt felfritt! Snabb och professionell hjälp vid knepigheter av vår egen logga - löste de utan bekymmer! Väldigt nöjd och rekommenderas starkt!

Sumpan Bilverkstad AB
4.7/5 i betyg av 2312 omdömen 4.7 av 2312 omdömen

Alltid bäst! Alltid. Snabba, trevliga, tillmötesgående.

Camilla Lena Elisabet N Camilla Lena Elisabet N
Magnus N
Skrev om Wrapcenter Sweden AB

Seviceminded personal. Väl förtrogen med marknad och produkter.

Hans R
Skrev om Wrapcenter Sweden AB

Stenskotts skydd till en Tesla Blev riktigt bra till hyfsat pris. Mycket bra kundmötande.

Johan M
Skrev om Wrapcenter Sweden AB

Snabbt, hög kvalitet och trevliga!

Robert S
Skrev om Wrapcenter Sweden AB

Kunnigt och trevligt bemötande. Tog sig tid att svara på alla frågor och till och med lämnade och hämtade mig vid stationen - kanonservice! Arbetet verkar vara bra utfört. Priset var väldigt konkurrenskraftigt.

Resarö E
Skrev om Wrapcenter Sweden AB

Andra bilen jag lämnar till Nikola på Wrapcenter. Riktigt nöjd med resultatet! Blir garanterat fler besök.

Unimi S
Skrev om Wrapcenter Sweden AB

Grym kundservice! Väldigt nöjd med resultatet.

Axel B
Skrev om Wrapcenter Sweden AB

De är otroligt skickliga och har kunden kunden i fokus hela tiden. De hjälper kunden så att den känner sig trygg i sitt beslut. Kan verkligen rekommendera de.

Cecilia N

Deksl till vårt butiksfønster. Trivelig og behjelpelig personal. Snabb leverans

Cederland M
Skrev om Wrapcenter Sweden AB

Trevliga och kunniga. Gjorde stenskottsskydd på vår bil. Pga vädret släppte den två gånger men de var väldigt tillmötesgående och löste det snabbt.

Fredriksson N
Skrev om Wrapcenter Sweden AB

Mycket bra kundbemötande, service och ett fint utförande ! Tack Med vänlig hälsning Niclas

Mattias H
Skrev om Wrapcenter Sweden AB

Foliering av tak och speglar på bilen. Bemötandet var jättebra från Wrapcenter från första mötet när jag kom dit och berättade vad jag önskade få utfört. Fick hjälp med tips på typ av folie osv. Fick pris och bokade tid direkt. Folieringen blev riktigt proffsigt och snyggt utförd. Jag är jättenöjd och kommer att boka tid för foliering av delar på min andra bil också inom en snar framtid.

Jonas F
Skrev om Wrapcenter Sweden AB

Toppservice och yrkesskicklighet. Rekommenderas starkt.