Carcenter Luleå

Carcenter Luleå

På Carcenter Luleå hjälper vi dig att hitta, sälja eller byta bil - oavsett helg eller vardag!

Med över 10 år i branschen kan vi begagnade bilar och vi vill att din nästa bilaffär ska vara enkel och personlig. Vi strävar alltid efter att inge förtroende hos dig som kund och att se till att bilaffären blir precis så som du önskar!

Lämnar du 20% i handpenning kan vi erbjuda upp till 84 månaders förmånlig finansiering och genom AutoConcept kan du få en garanti anpassad till just din nya bil.

Slå en signal, så löser vi din nästa bilaffär!

Läs vad 146 kunder tycker om Carcenter Luleå 2

2021-05-28
    Köpt bil. Trevlig o tillmötesgående.
    2021-05-28
    Grymt engagerade och flexibla! Återkommer garanterat när jag ska byta bil nästa gång.
    2021-05-27
    Tack för Trevligt bemötande vid mitt försäljningsuppdrag av min bil. Jag är mycket nöjd. Jag fick nästan lust att ta tillbaks den efter recondingen som gjordes på den, den blev som ny. Jag kan rekommendera firman till andra.
    2021-05-26
    Pålitlig och kunnig försäljare. Som kund kände man sig trygg. Vi kan rekommendera Carcenter för din nästa affär.
    Tusen tack för det fina omdömet! Hoppas ni är nöjd med eran nya fina Husbil :) Ha en trevlig sommar! /Andreas & Susanne Carcenter Luleå
    2021-04-14
    Sålde en bil och slutade med två köp. Andreas är verkligen en seriös och proffsig bilsäljare med en ärlighet som inte är vanlig. Bästa bemötandet av alla bilhandlare i Luleå och jag har varit på alla. Enda negativa jag har att dela är att utbudet är litet.
    Glädjer mig att läsa detta fina omdöme! Tusen tack och tack för förtroendet. /Andreas med personal Carcenter Luleå
    Volvo V60.
    Otroligt fin!
    Bra bemötande och suverän service!
    Carcenter får 6 av 5 stjärnor av mig!😊
    Tusen tack Juha för det fina omdömet & förtroendet! Vi önskar dig all lycka med din nya bil. /Andreas med personal Carcenter Luleå
    2021-04-14
    Köpte min första bil hos carcentet, dom behandlade mig jätte bra och gjorde en jätte bra affär med mig
    Tack för det fina Reco betyget och Förtroendet! Önskar dig många sköna mil med din nya bil. /Andreas med personal Carcenter Luleå
    2021-03-07
    Köpte en Volvo v90 - 2018 och har fått utmärkt bemötande från första kontakten. Har ej heller haft problem med bilen under mina 2 år jag nu ägt bilen så kan rekommendera att köpa bil via Carcenter Luleå.
    Tack för det fina Reco betyget och Förtroendet! /Andreas med personal Carcenter Luleå
    Volvo v60cc
    Blev bemött på bästa sätt
    Ja förvänta mig ett trevligt bemötande. Och de fick jag!
  • Conny M
    2020-10-24
    Köpte en V90 D5 Awd R-design ,tackar för mkt trevligt bemötande och smidig affär. Riktigt bra puts på bilarna dom säljer.
    Rekommenderar varmt Andreas mfl på Carcenter Luleå.

Mvh Conny 😊
    BWM 520 x-drive.
    Smidig och trygg affär. Trevligt bemötande och bra support/service både inför/under/efter köp!
  • Jonas N
    2020-10-24
    Klart värt att åka totalt över 100 mil för att köpa bil av Jonas och Andreas.

Mycket smidig och trygg affär rakt igenom och väldigt seriös genomgång av min inbytesbil.

Kan varmt rekomendera att köpa bil här.

/ Jonas N
  • 2020-10-12
    Trevlig säljare, fina lokaler, fina bilar. Skulle köpa en volco xc60, säljaren berättade om bilen och jag valde vilka däck jag skulle ha till den och att jag ej ville ha någon finansiering, men dottern blev hungrig precis när jag skulle provköra så jag sa att vi kommer tillbaks om en kvart. När kvarten hade gått och dottern fått i sig mellanmål så står säljaren i bilhallen och håller på sälja samma bil till ett äldre par och säger till mig nåt i stil med "vi är så gott som klara med affären, här, ta mitt visitkort och ring om en timme så kan vi lösa det"

Riktigt uselt.
    Hej Erik Gustav Urban! Du missar en väldigt viktig poäng i ditt missnöje. Begärt pris för just denna Volvo XC60 var 319 900sek och du sa att du endast är beredd att lägga 300 000sek för bilen. Vilket jag inte ser som ett seriöst bud när vi arbetar med fasta priser och i detta fall så har jag ej lovat att hålla bilen då vi aldrig håller bilar med ord. Endast reservation/tingning gäller för att låsa en bil. Tyvärr såg jag dig inte som en seriös köpare när du är så pass tydlig med att du endast ger 300 000sek på en bil vars vi begär 319 900sek. PS Visitkortet gav jag dig endast för att hålla dig uppdaterad om vad som är på ingående för att du skall ha en chans på nästa som är påväg in. Då vi arbetar mycket med dessa bilar och har dom inkommande hela tiden. Med vänliga hälsningar Andreas Carcenter Luleå Carcenter Luleå
    2020-09-09
    Jag köpte en bil
    Det var bra och roligt
    Köpte en bil.
    Smidig affär, förtroendeingivande personal
    2020-09-08
    Högklassigt bemötande, proffsig personal och svårslagen puts och skick på deras utbud av fina bilar. Rekommenderas starkt!
    Köpte en bil.
    Mycket bra bemötande av trevlig säljare.
    2020-09-07
    Proffsigt och ödmjukt bemötande. Bra ordning på bilarna, mycket seriös besiktning av inbytet.
    2020-09-07
    Utmärkt. Fortsätt så här!
    (Jag. Skriver några tecken till för att komma upp i 30 tecken)
  • Sigvard N
    2020-09-07
    Väl omhändertagen, med bra info och svar på de frågor jag hade. Proffsig personal som gjorde allt för att jag skulle bli nöjd. Tydlig och bra genomgång av det ekonomiska. Helnöjd!!!
  • Joakim L
    2020-09-07
    Köpte en volvo v90 cc, smidig affär, inge problem från säljarens sida när jag behövde hämtning från Luleå stad.
    2020-09-07
    Mycket bra. Bra service bra bemötande
    2020-08-28
    Tack Andreas för ett mycket trevlig och seriöst bemötande.
    Det var väldigt enkelt att göra affär med dig.
    Tack och ett fortsatt lycka till i dina affärer.
    /Calle
    Hej Carl-Johan! Tusen tack för det fina omdömet. Glädjer mig att allt kändes bra och jag får önska er allt gott :) Med vänliga hälsningar Andreas Carcenter Luleå Carcenter Luleå
    2020-02-19
    Trevligt bemötande och pålitlig säljare. Rekommenderas
    2020-02-19
    Snabb , smidig och tydligt genomförd affär. Bilen i kanonskick. Väldigt behjälpliga samt seriösa. Tydliga i information vid köpet samt att dom rekommenderade mervärdesförsäkring vid köpet av bilen. Helhetsintrycket är att detta är en väldigt seriös bilhandlare. Kan varmt och starkt rekomendera bilköp från CARCENTER Luleå. / Carl-Marcus G
    2020-02-19
    Bra bemötande & bilarna är i det skick säljaren uppger. Köpt bil tidigare på Carcenter & lär återkomma då det är dax för byte.
    2020-02-19
    Köpte en bil, riktigt bra bemötande och service av kunnig personal. Förväntningarna var höga och resultat var mycket god.. mycket nöjd kund som garanterat kommer att komma tillbaka för annat köp senare
    2020-02-19
    Trevligt bemötande, bra service vid snavb affär. Rekommenderas varmt!
    2020-02-19
    Proffsigt bemötande och jag är mycket nöjd med bilen.
    2019-12-25
    Köpte en Mazda. Snabb affär, inga problem och trevligt bemötande
  • Jonas K
    2019-12-23
    Skulle bara svänga förbi och kolla på en A6 och därefter sälja min befintliga bil och förbereda ett köp. Fick ett trevligt bemötande och uppriktig info om bilen. Uppskattades så mycket att jag besluta för att köpa bilen direkt samt lämna min bil i inbyte. Allt gick smidigt och kändes tryggt. Har nu kört bilen en månad och det känns toppen. Rekommenderar varmt denna säljare om du vill bli bemött på ett proffsigt och tryggt sätt. Hade gett 6/5 i betyg om det var möjligt. Mvh Jonas
    2019-12-23
    Jag köpte en Volvo V60 begagnad. Förväntade mig en snabb och enkel affär och det infriades. Personalen var trevlig, korrekt och professionell. Kan helt klart tänka mig handla där igen.
    2019-12-23
    Mycket proffsigt bemötande hela vägen, som kund känner man sig väl omhändertagen! Kan inte annat än rekommendera och kommer definitivt kontakta Carcenter vid nästa bilköp!
    2019-10-06
    Vi köpte en Volvo V70 på CarCenter Luleå, vi hade inga speciella förväntningar Men blev positivt överraskade av det fina bemötandet i affären.
    Mycket nöjda med bilen/bemötandet och kommer
    Varmt rekommendera till andra!
    Mvh/ Roger.Charlotte.Tobias
  • Daniel B
    2019-10-06
    Begagnade bilar i bättre skick än nya och bra , snabb service till vettigt pris.
    2019-10-05
    Kunde uppmärksamma kunde på vad som händer när bilen ställs på att tex skatten kommer
    Hej Per! Alla bilar är alltid avställda i en handel då vi har Saluvagsskyltar (Gröna skyltar) som vi betalar skatt på. Vi betalar ej fordonsskatt på enskilda bilar i lager då vi endast behöver Saluvagnsskyltarna när kunder skall provköra bilar. Du som köpare är ju föraren som kommer framhäva fordonet på svenska vägar och därav får köparen betala fordonsskatten som skickas ut av transportstyrelsen. Med vänliga hälsningar Andreas Carcenter Luleå Carcenter Luleå
    2019-10-04
    Jag köpte en Audi A6 3.0 tdi quattro från Carcenter Luleå. Då jag bor ungefär 100 mil ifrån så var det viktigt med en god bild av bilen innan jag åkte dit. Andreas hjälpte till med att skaffa en god bild av bilen via telefon. Han gick noga igenom servicebok samt eventuella skavanker. Han rekommenderade även hur jag skulle göra för att snabbast, enklast och billigast tar mig till Luleå flygplats där en från carcenter hämtade mig. Nu har det gått en månad sedan köpet och jag är fortfarande mycket nöjd. Resan t&r Örebro med en natt på hotell i Umeå blev ungefär 3000:-. Detta i kombination med en försäljare som jag uppfattade som ärlig så känns det som en resa jag skulle kunna göra igen.
    2019-10-04
    Bra bemötande och bilen i fint skick.
    2019-10-04
    Mycket bra bemötande och proffsiga!!
    2019-09-09
    Jag köpte en begagnad bil av Andreas och han var mycket noggrann att beskriva allt om bilen och hur allt fungerar. Mycket bra att ta den tid som behövs för att jag skall känna att jag som kund ör nöjd
    2019-07-31
    Köpte en BMW och fick utmärkt service först per telefon och även på plats och ställe. Andreas gav en mycket utförlig live-beskrivning av bilen per telefon, vilket motsvarade objektet. En pålitlig och professionell bilhandlare som även jag som bor i södra Finland gärna skulle göra flera köp hos.
    2019-05-18
    Bra kundbemötande. Bilköpet blev en enkel och smidig affär.
    2019-05-17
    Sålde en bil
    Mycket bra bemött

Kändes som en seriös bilfirma med bra service och trevlig personal.
    2019-05-15
    Audi Q5, Bra bemötande, super trevlig/kunnig säljare.
  • Joakim H
    2019-05-15
    Köpte en 2016 Volvo XC70 D4 Summum.
    Blev väldigt bra bemött och känner stort förtroende för Carcenter.
    2019-05-15
    Blev väldigt bra bemött. Vi fick en väldigt positiv bild av företaget
    2019-05-15
    Personbil, mycket trevligt bemötande av säljarna hjälpsamma och vi fick ett stort förtroende för dom
    2019-05-13
    Helt fantastisk service! Kommer handla alla bilar framöver via dem!
    2019-05-13
    Trevligt bemötande. Informativ och transparant presentation av försäljningsobjekten.
    2019-02-22
    Köp av bil/inbytt gammal. Mycket engagerad säljare. Kommer gärna tillbaka!