Frisör i Sandviken

3 rekommenderade frisörer i Sandviken kommun

Sandviken finns det en rad duktiga frisörer att välja bland, här har bland annat fotbollsspelaren Kim Källström klippt håret under årens lopp. Att hitta en frisör som kan ge dig en frisyr som matchar både livsstil och personlighet kan vara tufft därför tänkte vi guida dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella frisörerna i Sandviken just nu. Välkommen!

Läs mer »
  • 4 omdömen
    : Alltid trevligt bemötande i en avkopplande miljö. Det blir alltid en proffsig klippning. Tack!
  • Driver du frisörsalong i Sandviken?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• 1 omdöme
    stefan Å
    stefan Å: Jag kan varmt rekommendera Hårateljen, och speciellt Kerstin , som är frisör åt familjens manliga medlemmar. Alltid öppe...
  • Driver du frisörsalong i Sandviken?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• 2 omdömen
    Ann-Catrin B
    Ann-Catrin B:
Visa sida:

Frisör i Sandviken

I Sandviken finns det många frisörer att välja mellan och på Reco.se tror vi att det bästa stället att hitta fram till den bästa är genom att rekommendera våra favoritfrisörer till varandra. Vi strävar därför efter en gemenskap där vi gör just det, här kan du alltså ta del av vad tidigare kunder skriver om olika frisörer som är verksamma i Sandviken, men du kan också själv gå in och rekommendera de frisörer du nyligen varit i kontakt med. Vi hoppas att du hittar en frisör som du gillar och som du senare kan tänka dig att rekommendera till andra personer i din omgivning. Lycka till, önskar Reco.se!