Tygaffär i Göteborg

11 rekommenderade tygaffärer i Göteborg kommun

Letar du efter en tygaffär med fina tyger, kvalitet och bra service? Det finns ett gäng tygaffärer i Göteborg med omnejd som har just detta, här på Reco.se listar vi det bäst rekommenderade och mest aktuella tygaffärerna i Göteborg just nu.

I Västra Frölunda, Nordstan eller Angered? I Göteborg finns det många tygaffärer i olika områden, här kan vi hjälpa dig att hitta en tygaffär som passar just dina behov. I en välrekommenderad butik kan du förutom att hitta fina tyger även få hjälp och tips på hur du ska få så bra resultat som möjligt i din egen syverkstad, det spelar ingen roll om du är nybörjare eller på en mer avancerad nivå. Här kan du läsa om tidigare kunders erfarenheter och ta del av butikernas samlade omdömen. Vi hoppas att du hittar en tygaffär du gillar! Lycka till!

• Jeanette  T
    Jeanette T: Otroligt fina saker och möbler samt mycket trevlig personal. Mvh www.vonkustosstyle.se Jeanette
  • Helene R
    Helene R: Bra utbud med gardintyger m.m. Mkt sakkunnig personal, vänlig och serviceminded.
  • Hemtex AB

Daniel B
    Daniel B: Blivit riktigt bra sen hemtex ändrade sitt koncept lite och satsade mer på inredning än bara täcken. Riktigt bra priser,...
  • Strikk Garn AB

Annika A
    Annika A: Jösses vilken härlig affär! Det klia i fingrarna på en gång. Vilka garner o vilka färger! Tyvärr hade vi lite dåligt med...
  • Hemtex, Backaplan

Jennifer K
    Jennifer K: Det här är min "stammis"-Hemtex! Tar mig alltid hit för det är lätt att hitta parkering, det är alltid leende, kunnig pe...
  • Erika H
    Erika H: Trevlig och kunnig personal och et stort utbud av både garn och mönster!
  • Myrins Textil AB

1 omdöme
    Klara J
    Klara J: Lite avsides men bra utbud och mycket billigare än på Gårda textil i centrum. Både modetyger och gardintyger mm.
  • Victoria L
    Victoria L: Mycket inspirerande butik med alla marimekkos tyger. Hjälpsamma anställda som tar sig tid och hjälper till. Väldigt fin ...
  • Knapp-Carlsson

Jacob
    Jacob: Suveränt ställe, dom har ju knappar varje gång man tappat! Snyggt därinne också och trevlig personal.
  • Hemtex

1 omdöme
    Daniel B
    Daniel B: Fina lokaler men lite mindre och därmed tyvärr ett mer begränsat utbud än endel andra Hemtex butiker.
Visa sida:

Tygaffär i Göteborg