Tygaffär i Göteborg

8 rekommenderade tygaffärer i Göteborg kommun

Letar du efter en tygaffär med fina tyger, kvalitet och bra service? Det finns ett gäng tygaffärer i Göteborg med omnejd som har just detta, här på Reco.se listar vi det bäst rekommenderade och mest aktuella tygaffärerna i Göteborg just nu.

I Västra Frölunda, Nordstan eller Angered? I Göteborg finns det många tygaffärer i olika områden, här kan vi hjälpa dig att hitta en tygaffär som passar just dina behov. I en välrekommenderad butik kan du förutom att hitta fina tyger även få hjälp och tips på hur du ska få så bra resultat som möjligt i din egen syverkstad, det spelar ingen roll om du är nybörjare eller på en mer avancerad nivå. Här kan du läsa om tidigare kunders erfarenheter och ta del av butikernas samlade omdömen. Vi hoppas att du hittar en tygaffär du gillar! Lycka till!

• : Bra utbud med gardintyger m.m. Mkt sakkunnig personal, vänlig och serviceminded.
  • : Otroligt fina saker och möbler samt mycket trevlig personal. Mvh www.vonkustosstyle.se Jeanette
  • : Mycket inspirerande butik med alla marimekkos tyger. Hjälpsamma anställda som tar sig tid och hjälper till. Väldigt fin ...
  • : Trevlig och kunnig personal och et stort utbud av både garn och mönster!
  • Myrins Textil AB

1 omdöme
    : Lite avsides men bra utbud och mycket billigare än på Gårda textil i centrum. Både modetyger och gardintyger mm.
  • Strikk Garn AB

: Jösses vilken härlig affär! Det klia i fingrarna på en gång. Vilka garner o vilka färger! Tyvärr hade vi lite dåligt med...
  • Knapp-Carlsson

: Suveränt ställe, dom har ju knappar varje gång man tappat! Snyggt därinne också och trevlig personal.
  • : Jag har vid ett flertal tillfällen häpnat över hur dålig service man får som ung man när man besöker denna butik. Om den...
Visa sida:

Tygaffär i Göteborg