Tygaffär i Göteborg

11 rekommenderade tygaffärer i Göteborg

Letar du efter en tygaffär med fina tyger, kvalitet och bra service? Det finns ett gäng tygaffärer i Göteborg med omnejd som har just detta, här på Reco.se listar vi det bäst rekommenderade och mest aktuella tygaffärerna i Göteborg just nu.

I Västra Frölunda, Nordstan eller Angered? I Göteborg finns det många tygaffärer i olika områden, här kan vi hjälpa dig att hitta en tygaffär som passar just dina behov. I en välrekommenderad butik kan du förutom att hitta fina tyger även få hjälp och tips på hur du ska få så bra resultat som möjligt i din egen syverkstad, det spelar ingen roll om du är nybörjare eller på en mer avancerad nivå. Här kan du läsa om tidigare kunders erfarenheter och ta del av butikernas samlade omdömen. Vi hoppas att du hittar en tygaffär du gillar! Lycka till!

Porthouse Interior AB

Kungsgatan 16, Göteborg
    Jeanette  T
    Jeanette T: Otroligt fina saker och möbler samt mycket trevlig personal. Mvh www.vonkustosstyle.se Jeanette

L&v Gardin & Inredning Design AB

Gibraltargatan 2, Göteborg
    Helene R
    Helene R: Bra utbud med gardintyger m.m. Mkt sakkunnig personal, vänlig och serviceminded.

Hemtex AB

Kungsgatan 39, Göteborg
    Daniel B
    Daniel B: Blivit riktigt bra sen hemtex ändrade sitt koncept lite och satsade mer på inredning än bara täcken. Riktigt bra priser,...

Strikk Garn AB

Vallgatan 23, Göteborg
    Annika A
    Annika A: Jösses vilken härlig affär! Det klia i fingrarna på en gång. Vilka garner o vilka färger! Tyvärr hade vi lite dåligt med...

Hemtex, Backaplan

Krokegårdsgatan 5, Göteborg
    Daniel B
    Daniel B: Hemtex är bra och konkurrerar definitivt mer IKEA när det gäller inredning och allt som hör sov- och badrum till.

Hannas Garn och Design

Markmyntsgatan 6, Göteborg
    Erika H
    Erika H: Trevlig och kunnig personal och et stort utbud av både garn och mönster!

Myrins Textil AB

Övre Husargatan 16, Göteborg
    Klara J
    Klara J: Lite avsides men bra utbud och mycket billigare än på Gårda textil i centrum. Både modetyger och gardintyger mm.

Marimekko Haga Interiör

Haga Nygata 33, Göteborg
    Victoria L
    Victoria L: Mycket inspirerande butik med alla marimekkos tyger. Hjälpsamma anställda som tar sig tid och hjälper till. Väldigt fin ...

Knapp-Carlsson

Kyrkogatan 36, Göteborg
    Jacob
    Jacob: Suveränt ställe, dom har ju knappar varje gång man tappat! Snyggt därinne också och trevlig personal.

Hemtex

Postgatan 26, Göteborg
    Daniel B
    Daniel B: Fina lokaler men lite mindre och därmed tyvärr ett mer begränsat utbud än endel andra Hemtex butiker.

Almedalsmagasinet AB

Korsgatan 13, Göteborg