Tygaffär i Malmö

4 rekommenderade tygaffärer i Malmö

Letar du efter en tygaffär där du kan hitta härliga textiler och exceptionell service i Malmö? På Reco.se guidar vi dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella tygaffärerna i Malmö just nu. Du kan ta del av tidigare kunders unika erfarenheter samt se olika tygaffärers totala omdöme.

I Malmö finns det flera olika tygaffärer där du kan hitta härliga tyger och få tips till hur du ska utveckla ditt skapande. På en välrekommenderad tygaffär kan du hitta allt du behöver till din syverkstad och få smarta tips och knep på hur du ska utvecklas. Vi hoppas att du hittar en tygaffär du trivs med och passar dig och dina behov. Lycka till önskar Reco.se!

Stoff och Stil, Peters Resthall AB

Nornegatan 3, Malmö
    Lars A
    Lars A: Bra utbud och trevlig personal. Här köper jag ofta mina tyger till mina hobbyprojekt.

Irmas Hus AB

Kalendegatan 13, Malmö
    Ulla L
    Ulla L: Tygaffär. Bra varor, fantasifullt och inte dyrt. Hjälpsam, vänlig personal.

Hemtex AB

1 reco
    Per Albin Hanssons Väg 40, Malmö
    Ulla L
    Ulla L: Hemtextilier. Bra varor med låga priser, ofta reapriser. Lite tråkigt utbud. Hjälpsam och trevlig personal.

Hemtex AB

Södra Förstadsgatan 41, Malmö
    Johanna L
    Johanna L: Hemtex har bra produkter enligt mig. Priserna är alltid ok i jämförelse med andra. Dock gillar jag att Hemtex ofta har k...
Sida:   1

Tygaffär i Malmö