Tygaffär i Malmö

4 rekommenderade tygaffärer i Malmö kommun

Letar du efter en tygaffär där du kan hitta härliga textiler och exceptionell service i Malmö? På Reco.se guidar vi dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella tygaffärerna i Malmö just nu. Du kan ta del av tidigare kunders unika erfarenheter samt se olika tygaffärers totala omdöme.

I Malmö finns det flera olika tygaffärer där du kan hitta härliga tyger och få tips till hur du ska utveckla ditt skapande. På en välrekommenderad tygaffär kan du hitta allt du behöver till din syverkstad och få smarta tips och knep på hur du ska utvecklas. Vi hoppas att du hittar en tygaffär du trivs med och passar dig och dina behov. Lycka till önskar Reco.se!

• Lars A
    Lars A: Bra utbud och trevlig personal. Här köper jag ofta mina tyger till mina hobbyprojekt.
  • Irmas Hus AB

Ulla L
    Ulla L: Tygaffär. Bra varor, fantasifullt och inte dyrt. Hjälpsam, vänlig personal.
  • Hemtex AB

1 omdöme
    Ulla L
    Ulla L: Hemtextilier. Bra varor med låga priser, ofta reapriser. Lite tråkigt utbud. Hjälpsam och trevlig personal.
  • Hemtex AB

Kerstin A
    Kerstin A: Du ska handla här när rea erbjud i denna butik. Då ska du satsa på handdukar och lakan, bedset. Det är oftast 50% och då...
Visa sida:

Tygaffär i Malmö