Lyft rekommendationer från nöjda kunder med widget

PUBLICERAD: 14:e juli 2016 kl 13:10

Lyft rekommendationer från nöjda kunder med widget

Vi har lanserat en ny design för widgeten som tillåter er att lyfta rekommendationer från era tidigare nöjda kunder, direkt på er egen sajt. Genom att visa upp vad tidigare kunder skriver ökar ni er trovärdighet, er försäljning och er trafik.

Den nya designen är stilren, tydlig och träffsäker. Genom bara några enkla steg har ni integrerat den på er egen sajt och därmed också ökat er trovärdighet med upp till 12 gånger och er försäljning med 18 procent. 65 procent av alla nya affärer kommer nämligen direkt från rekommendationer. Vi har lanserat widgeten i flera olika storlekar och varianter för att ni på ett enkelt och snyggt sätt ska kunna integrera den på er sajt.

Widgeten fungerar som en förlängning av er profil på Reco.se. Den finns där för att kunna visa potentiella kunder vad era tidigare nöjda kunder skrivit om er. På så sätt kan ni med näst intill minimal insats öka era affärer. Widgeten låter er visa de 20 senaste rekommendationerna som skrivits samt vilket helhetsbetyg ni har fått. Trycker man på widgeten blir man skickad direkt till er profil på Reco.se där användarna kan skaffa sig en ännu bättre uppfattning om ert företag.

Finns ni inte på Reco.se ännu är ni välkomna att be om en gratis demo så kommer vi med glädje och pratar om hur ni kan börja använda er av digitala rekommendationer.

Intresserad av Reco?

Bli rekommenderad