Brunstorps Värdshus

Brunstorps Värdshus

Ring 031-725 95 00 www.rasta.se
1.7

Rasta Group AB, Rasta Sverige AB, Snapcat AB (publ.), vägkrog, restaurang, hotell, hotel, billiga rum, börsnoterat, börsbolag, Thenberg & Kinde, Göteborgs OTC-lista, Rasta Sverige AB, Rasta vägkrogar, Rasta väganläggningar, serviceanläggningar, Da

7 omdömen om Brunstorps Värdshus

Erik A
Skrev om Brunstorps Värdshus

Mycket bra badhus med finaste utsikten i Sverige, badet får en fyra (4) , men Värdshuset är av den sämre kalibern så det är bara en tvåa (2) det blir alltså en trea för hela bygget.

Béatrice K
Skrev om Brunstorps Värdshus

Hade turen att komma tidigt i en busslastkö så det tog inte så lång tid för mig men jag satt nog i bussen igen när de sista fick sin mat. Skolmatsalskänsla där maten slevasdes upp helt utan känsla och maten verkar tillagad utan kärlek. Men det var fin utsikt.

Gustav H
Skrev om Brunstorps Värdshus

Varken bra eller dåligt, deras korvstroganoff var faktiskt bättre än den skolstroganoff jag levt på. Se stoppet som ett stopp i en rätt gammal skolmatsal, fick även krångla och ta ut pengar utan sura miner när jag betalade lunchen.

Torbjörn J
Skrev om Brunstorps Värdshus

Uselt. När jag var där för ett tag sen fick jag dåliga köttbullar och uselt bemötande!

Mona W
Skrev om Brunstorps Värdshus

Jag åt laxfilé som var rätt okej, men potatisen och såsen. Betyget blir: "Okej". Konstigt nog verkar man inte ha planerat för busslaster, det är både lång kö och lång väntetid på all mat (om man inte vill ha köttbullar). Så även om ett magiskt ljus över Vättern skapade ett Halleluja-moment så kommer jag aldrig stanna där om jag får välja själv.

Nikke L gillar detta
Kristoffer F
Skrev om Brunstorps Värdshus

Har ätit här ett par gånger vid längre resor då jag passerat stället. Det är vacker utsikt från vägen och även utsikten från stället självt är fin. Men där tar det stopp. Maten är inte bra på något som helst sätt (mitt personliga toppbetyg har varit "okej"), inredningen är galet trist och bemötandet skulle jag beskriva som "tomt". Jag kommer verkligen att undvika Brunstorp i fortsättningen.

Nikke L gillar detta
Nikke L
Skrev om Brunstorps Värdshus

Det enda som gör att vägkrogen i Brunstorp på något sätt är värd att omnämna är att utsikten från terassen är riktigt fin. Men maten är sannerligen ingenting som någon enda människa blir glad över. Kalopsen borde döskallemärkas, den "grekiska salladen" var en sanslöst torr couscous-grej med rätt smaklös fetaost, salladsbordet innehöll ingenting som smakade något... Åk förbi, och stanna på Max eller donken i Jönköping istället.

Jan V och Jimmy W gillar detta