Emma

Emma

57 omdömen om Emma

Linnea E
Skrev om Emma en del av Color by Linda

Färgen blev bra, klippningen ok, inte helt nöjd med den. Inte direkt några råd och lite missar snett etc. Som jag delvis såg under klippningen men även efter.

Therese W

Emma är en jätte kunnig och trevlig tjej. Hon fick leka lite med koppartoner och faceframe med ljusare slingor. Vart superbra. Rekommenderas starkt

Matilda W

Så duktig och trevlig tjej! Supernöjd med mitt första besök här och kommer definitivt att komma tillbaka. 🫶

Sandra P
Skrev om Emma en del av Color by Linda

Emma har stor erfarenhet av att färga hår och jag kände att jag var i de bästa händerna. Mitt hår ser underbart ut nu. Tack så mycket, Emma!!

Svar från Emma

Tusen tack för dina fina ord. Du är varmt välkommen tillbaka ♥

Barbro J
Skrev om Emma en del av Color by Linda

Mycket rar och trevlig, inkännande vad kunden vill. Min förväntning av Emma var att hon skulle klara av mitt tjocka hår, och det gjorde hon. Min sammanfattning är att Emma klarade av mina förväntningar väldigt bra med sin korta tid i branschen.

Svar från Emma

Tack så jättemycket för förtroendet och jag är så glad att du blev så nöjd! Vi ses nästa gång det är dags ♥

Kajsa E
Skrev om Emma en del av Color by Linda

Jättenöjd över allting 😊. Bra kommunikation, lyssnade på mina önskemål och levde upp till mina förväntningar!

Svar från Emma

Tusen tack för dina fina ord och för förtroendet, varmt välkommen tillbaka ♥

Elin K
Skrev om Emma en del av Color by Linda

Tack för du tog emot mig o gjorde mitt hår sååå fint! Och att du gick övertid på en lördag också, de är ju imponerande hehe tack tack! Ha det bäst !

Svar från Emma

Tack själv Elin för att du ville komma till mig och fixa håret, så roligt att träffa dig. Ibland måste man gå på lite övertid för att kunna anpassa sig efter sina kunder. Vi ses nästa gång det är dags!

Agnes E
Skrev om Emma en del av Color by Linda

Super nöjd med färg och form och Emma är super härlig som person.

Svar från Emma

Tack för de fina orden Agnes! Super trevligt att träffa dig, vi ses nästa gång det är dags

Alexandra L

Blev bemött med en glad och lyhörd attityd. Jag berättade hur jag önskade få hjälp med mitt hår och Emma gjorde det samt hjälpte mig extra med min torra hårbotten. Jag fick hjälp med klippning, slingor samt färgning. Överlag ett toppenbemötande och superfint resultat.

Svar från Emma

Tack Alexandra för de fina orden, vi ses nästa gång det är dags!

Felicia H

Superduktig och gullig!! Känns alltid väldigt personligt när man klipper sig här🥰

Svar från Emma

Åh vad glada vi blir att höra, du är så välkommen tillbaka ♥