Amanda H

76 omdömen om Amanda H

Louise Z

Har klippt mig hos Amanda i flera år, hon vet hur jag vill bli klippt. Hon är snabb och noga samtidigt. Alltid nöjd med resultatet!

Hanna L

Fint omhändertagande och noggrann! Blev väldigt nöjd.

Christoffer S

Amanda var grym, klippte snabbt och riktigt bra! Inga konstigheter och krusiduller, utan en riktigt bra frisör.

Robin L

Blev nöjd med frisyren och Amanda var väldigt trevligt! Servicen var superbra, speciellt för en omständlig glömsk pojke som mig 👍

Svar från Amanda H

Hej Robin! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Camilla G

Supertrevligt! Jag bokade genast en ny tid med Amanda! 😊

Svar från Amanda H

Hej Camilla! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med Amanda. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 🌸

Marcus A

Duktig och vänlig. Bra upplevelse

Svar från Amanda H

Hej Marcus! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Charlee C

Toppen!!!! Tillmötesgående och super proffsig!

Svar från Amanda H

Hej Charlee! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Amanda H. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz ❤️

Adriana B

Amanda var mycket trevlig och kände mig trygg med planen vi hade bestämt inför min klippning, men är mycket besviken att hon tunnade ut mitt hår otroligt mycket. Jag upplever inte att hon kommunicerade att det skulle bli så tunt för att uppnå den frisyren jag ville ha. Mitt hår är mycket stripigt och platt och väldigt svårt att stylea nu. :(

Svar från Amanda H

Hej Adriana! 🌸 Det är väldigt tråkigt att du inte känner dig nöjd med besöket. Vi är väldigt måna om dig som kund och hoppas kunna hjälpa dig vidare på info@creativeheadz.se. Kram! 💛

Mattias K

Grymt mottagande från att man går in tills att man går ut med sin nya frilla . 🤩

Svar från Amanda H

Hej Mattias! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Amanda. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Charlie V

Tycker hon var väldigt trevlig och hon brydde sig om vad man sa.

Svar från Amanda H

Hej Charlie! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Amanda. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Bästa hälsningar, Creative Headz 💖