Nathalie Akgun

26 omdömen om Nathalie Akgun

Stina A
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Så härlig människa och ooootrolig frisör! Aldrig varit så nöjd som hos Nathalie.

Svar från Nathalie Akgun

Hej Stina! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Nathalie. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 🌸

Sara K
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Bästa frisören jag varit hos, lyhörd och otroligt skicklig.

Svar från Nathalie Akgun

Hej Sara! ⭐️Så härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz ❤️

Monica L
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Superproffsig frisör och trevligt bemötande av alla på hela salongen

Svar från Nathalie Akgun

Hej Monica! 🌸 Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊

Fanny Å
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Trevligaste frisören jag nånsin haft. Jag trodde innan att eftersom hon är vd så skulle hon vara.. ”distanserad” eller något liknande men hon var så varm och mysig. Sen var hon grym, så nöjd med resultatet. WOW!

Svar från Nathalie Akgun

Hej Fanny! ❤️ Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Vi blir så glada över att du känner dig nöjd med besöket. Bästa hälsningar, Creative Headz 😊

Elle M
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Så glad att jag hittade Nathalie! Hon styrde upp mitt hår och förvandlade det till exakt så som jag ville ha det. Otrolig fingertoppskänsla och lyhörd för önskemål. Tack Nathalie :)

Svar från Nathalie Akgun

Hej Elle! ❤️ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 😊

Emilia E
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Nattis är en frisör i världsklass. Grym på färg. Rekommenderar verkligen!

Svar från Nathalie Akgun

Hej fina du! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Nattis! Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Sunniva E
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Cool, effektiv och driftig! Kände mig väldigt trygg och håret blev fint!

Svar från Nathalie Akgun

Hejsan Sunniva! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Nattis, hon är grym! Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Jasmine D
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Blev super nöjd och tyckte besöket var jättemysigt! Kommer absolut tillbaka 🥰

Svar från Nathalie Akgun

Hej Jasmine! 🤗 Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Du är alltid välkommen. Bästa hälsningar, Creative Headz ❤️

Zina R
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Mitt besök hos Nathalie kändes fantastiskt. Jag blev trevligt och kompetent bemött, en lyhörd frisör som tog sig tid att ge massa tips och råd för att jag ska kunna nå upp till mina förväntningar. Jag ger mina varmaste rekommendationer.

Svar från Nathalie Akgun

Hej Zina! 🤗 Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Emma K
Skrev om Nathalie Akgun en del av Creative Headz Sveavägen

Proffsigt hela vägen igenom! Mycket nöjd med resultatet.

Svar från Nathalie Akgun

Hej Emma! ❤️ Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi väldigt mycket. Vi blir så glada över att du känner dig nöjd med Nathalie och att du fick ditt önskade resultat. Kram, Creative Headz 🌟