Edda

24 omdömen om Edda

Sedan starten hos Reco 2024
Lisa B

Min dotter hade bestämt sig för att klippa av sitt långa hår och Edda klippte en så fin kort frisyr och dottern blev sååå nöjd!

Liza Y

Superbra och proffsig frisör, är jättenöjd med håret! :)

Linn S

Jätte duktig frisör, blev så nöjd över mitt hår😊

Anna G

Edda var väldigt trevlig, men själva klippningen kändes kanske något påskyndad. Jag tror att det är för att jag har så mycket hår så det brukar ta längre tid än vad folk tror. Klippningen blev ändå bra. Overall bra experience

Svar från Edda

Hej Anna! 💜 Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Edvard E

Hon va klar med att tvätta och klippa på 15 minuter, sen kändes de väldigt ojämnt tyvärr. Hon va däremot trevlig.

Svar från Edda

Hej Edvard! ⭐️ Det är väldigt tråkigt att du inte känner dig nöjd med besöket. Vi är väldigt måna om dig som kund och hoppas kunna hjälpa dig vidare på info@creativeheadz.se. Kram! ❤️

Måns M

Trevligt, snabbt och välutfört jobb

Svar från Edda

Hej Måns! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Alice H

Trevlig tjej och bra bemötande.

Svar från Edda

Hej Alice! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Edda. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Kelly L

Trevlig, glad och gjorde ett bra jobb.

Svar från Edda

Hej Kelly! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med Edda. Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Celeste C

She didn’t listen at all to what I wanted. I had asked for a layered bob, not blunt. When I asked if she was going to put layers in she ignored me and kept asking about the bangs. She styled the bangs in such a ridiculous way that I looked like an absolute clown when I left. It really has put me off returning to that location

Svar från Edda

Hi Celeste! 💜 We're so sorry to hear that you're unhappy with your visit. We would like to hear your feedback at info@creativeheadz.se and hope to see you again! Best wishes, Creative Headz ⭐️

Isabelle E

Edda visade ett trevligt bemötande och gav bra tips för framtida hårvård!

Svar från Edda

Hej Isabelle! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Edda. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼