Felipe Osorio Åström

Felipe Osorio Åström

Felipe Osorio Åström är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Felipe Osorio Åström har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Felipe Osorio Åström har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 219 omdömen med ett betyg på 5.0. Felipe Osorio Åström har haft 65 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

219 omdömen om Felipe Osorio Åström

Sedan starten hos Reco 2021
Lotta A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Felipe Osorio Åström en del av Fastighetsbyrån Södermalm
Sofia

Trevligt bemötande vid visning samt vid kontraktsskrivning. Påläst. Tillgänglig. Ordningssam.

Alexandra S
Katarina

En genuin, nyfiken och glad mäklare. Snabb på att svara, både i samtal och via sms och mejl. Tydlig i vad som gäller vid kontraktsskrivning.

Carl Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Felipe Osorio Åström en del av Fastighetsbyrån Södermalm
Sofia

Felipe var fantastik! Jättetrevlig, professionell och lätt att jobba med.

Peter S
Katarina

Kunnig, trevlig och inlyssnande!

Josefine H
Hornstull

Felipe är en inlyssnande och driven mäklare med stor kompetens inom området! Bästa mäklaren!

Maria P
Högalid

Lugn och förtroende ingivande. Proffsig på ett naturligt sätt. Smart och rolig.

Lovisa D
Katarina

Jag är hur nöjd som helst med Felipe! Jag upplevde honom som professionell och erfaren från dag ett, och han höll mig alltid uppdaterad vilket gjorde processen smidig. Det som utmärkte Felipe ytterligare var hans trygga och vänliga approach. Grym mäklare! ⭐️

Rolf P
Högalid

Vi träffade Felipe vid visningar på olika lägenheter och fick redan vid första mötet ett väldigt gott intryck/ingav förtroende. Sedan när vi fått se den lägenheten som vi senare köpte som fanns Felipe där, även när säljarna stannade upp i processen så behöll Felipe relationen med oss och ingav trygghet vilket bidrog till vi inte tvekade trots priset steg markant under processen.

Nils R
Hornstull

Felipe var enkel att samarbeta med och erbjöd god vägledning genom hela säljprocessen. Han var lyhörd för våra synpunkter, återkopplade genomgående snabbt och arbetade engagerat för att åstadkomma ett så bra resultat som möjligt. Vi är mycket nöjda med Felipes arbete och kan varmt rekommendera honom!

Robin M
Katarina

Filipe har gjort ett utomordentligt jobb och vi är mycket nöjda med hans arbete. Otroligt trevlig, kommunikativ och håller sitt ord. Vi ger Filipe våra varmaste rekommendationer