Get Glow

Get Glow

Ring 070-274 18 55 www.getglow.se

På Götgatan 11, precis vid Slussen hittar du detta mysiga krypin. Salongen hittar du två trappor upp i porten precis bredvid Body Shop på Götgatsbacken. Här blir du väl omhändertagen. När du kommer till salongen är det Din tid som gäller. Här får du tid att slappna av och bli riktigt ompysslad. Lyxiga ansiktsbehandlingar, resultatinriktad...

30 omdömen om Get Glow

Christina H
Skrev om Get Glow

Ögonlocks- och ögonbrynslyft med plasmapen. Annelie är jätteduktig, noggrann, profesionell och trevlig. Det tar ca 2 månader innan man ser slutliga resultatet men redan nu, en vecka efter behandlingen, ser man tydliga resultat. Jag är jättenöjd och kan varmt rekommendera Annelie och Get Glow!

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Ingrid N
Skrev om Get Glow

Jag fick ansiktsbehandling, bryn och fransfärgning. Jag är mycket nöjd med mottagandet och förklaring under min behandling om vad jag genomgick och kunde förvänta mig av behandlingen. Jag känner mig mycket nöjd med resultatet.

Hanna N
Skrev om Get Glow

Jätte härlig ansiktsbehandling som gav resultat direkt och superfint glow!

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 614 omdömen 4.6 av 614 omdömen
BadgeTwoYears

Jenny väldigt trevlig social o bra frisör! Väldigt nöjd!!

Magnus W
Skrev om Get Glow

Proffsigt bemött, gjorde plasmapen ögonbryn lyft och är jätte imponerad av resultatet, så mycket bättre än jag kunde föreställa mig! Köpte även produkter hem från mesoestic som jag är sjukt nöjd med 💕

Maja H
Skrev om Get Glow

Fint bemötande, rådgivning och superbra behandling!

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 475 omdömen 4.9 av 475 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Johanna H
Skrev om Get Glow

Mycket proffsigt bemötande och noggrann förklaring hur behandlingen skulle gå till.(plasmapen) Det kändes tryggt och säkert och blev jättefint resultat.

Priya K
Skrev om Get Glow

Gjorde en C-peel hos Annelie och är hur nöjd som helst! Allt vart perfekt, från bemötandet till resultatet av behandlingen. Kommer definitiv boka en ny tid hos henne och rekommenderar Annelie starkt för andra som vill ha fina resultat och en trevlig och bekväm bemötande 🌹

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Anna L
Skrev om Get Glow

Jag gjorde en hudanalys samt väldigt skön och välbehövlig ansiktsbehandling, samt köpte nya hudvårdsprodukter. Så otroligt fint behandlingsrum, proffsigt och trevligt bemötande av hudterapeften. Och bra rådgivning vad gäller produkter och rutiner att ha i vardagen. Bra spellista att lyssna på också vilket bidrog till helhetsupplevelsen. Hit skall jag definitivt gå igen!

Anna S
Skrev om Get Glow

Massage 40 min av Rygg och nacke var en helt underbart avkopplande stund i trygga och säkra händer med total lyhördhet om mitt välbefinnande. Så proffsigt bemötande och skön stämning, bänk med värmedyna, stora frottéhanddukar, väldoftande olja (cypress?) och fräscht och snyggt. Kommer gärna tillbaka hit. Tack!

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1059 omdömen 4.8 av 1059 omdömen

Amy H
Skrev om Get Glow

Super trevligt och proffsigt bemötande av Annelie. En bra genomgång av behandlingens alla delar innan och utförde behandlingen mjukt och varsamt. Min plasmapen-behandling gick utmärkt och jag skulle varmt rekommendera att gå hit, speciellt då man kan känna sig trygg i att de är väldigt mån om att resultatet blir så bra som möjligt. Fick även ett gratis inbokat återbesök för att följa upp resultatet.

Rebecca N
Skrev om Get Glow

Ansiktsbehandling Blev bemött på ett supervänligt och proffsigt sätt både av den första jag mötte och min behandlare Supernöjd med resultatet, genomförandet och produkterna. Kommer definitivt tillbaka!

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 277 omdömen 4.8 av 277 omdömen
BadgeTwoYears

Glad och trevlig. Lyssnade och fixade så som jag ville ha håret. Inkännande när man som kund vill prata och när man bara vill vara tyst och

Soma Z
Skrev om Get Glow

Jag är jätte nöjd med ansiktsbehandling inkl borttagning av milier som utfördes av Annelie. En av milien försvann inte helt och hållet, och Annelie gav mig ett återbesök och fick bort den också. Jag är super nöjd med hennes behandling, bemötande och kundservice där hon satte mina behov i fokus. Rekommenderar starkt!

Qia R
Skrev om Get Glow

Väldigt väl bemött i en trevlig salong när jag fick mina ögonbryn noppade och färgade av Anneli på Make... på Birger Jarlsgatan 107 i StockStockholm.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 308 omdömen 4.7 av 308 omdömen
BadgeTwoYears

Trevlig och mycket duktig! Jag kommer absolut boka henne igen ❤️

Ludmila S
Skrev om Get Glow

Hej, jag var nyss på ansiktsbehandlingen på Get Glow hos Annelie. Var otroligt fint och trevligt bemött. Själva ansiktsbehandlingen var över all förväntan, härlig och helt underbar. Och Annelie är mycket duktig kosmetolog. Kan sammanfatta så här. Vill du må bara prima och se yngre ut, då är det bara att lyfta luren och ringa. Mvh Ludmila

Patrik B
Skrev om Get Glow

En fantastisk upplevelse att få prova en riktigt fukt-boostande ansiktsbehandling hos Get Glow och Annelie. Spännande att testa en heltäckande ansiktsmask! Helt klart en behandling jag provar igen. 👌

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 240 omdömen 4.6 av 240 omdömen
BadgeTwoYears

Alltid trevlig, snabb men noggrann

Evelina V Evelina V
malin a
Skrev om Get Glow

Var hos Annelie och gjorde ansiktsbehandling och B-peel. Har aldrig känt mig så väl omhändertagen! Kommer tillbaks inom kort. Tack för fantastisk service, och numera även fantastisk hy!

Charlie M
Skrev om Get Glow

Annelie är jättejättettrevlig underbar och proffsig! Kalas

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Kajsa B
Skrev om Get Glow

Annelie hjälpte mig få ordning på min problemhy. Väldigt proffesionell & kunnig!

Marianne A
Skrev om Get Glow

Jag har gjort flera behandlingar hos Annelie och har alltid varit väldigt nöjd!

Creative Headz Regeringsgatan
4.8/5 i betyg av 320 omdömen 4.8 av 320 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Natalia d
Skrev om Get Glow

Gjorde en c-glow behandling vilket var en utmaning då jag inte fick tvätta ansiktet på fem dagar utan bara använda rekomenderade produkter. Jag överlevde och resultatet är WOW! Helt fantastiskt, förminskade porer, jämnare hudstruktur, mindre pigmenteringar och massa glow! Det roliga är att folk har kommenterat min hud och lyster! Jag kommer definitivt köra en kur på 4x och Annelie är professionell, peppande och full av positiv energi! Boka en tid, ni kommer inte ångra er 🤩

Svar från Get Glow

Så roligt att du är nöjd med behandlingen och att det blev sån skillnad ! Jättekul att du bestämt dig för kuren! Vi ses snart!

nidia c
Skrev om Get Glow

Jag köpte några produkter och gjorde porrengöring. Dom gjorde allt väldigt bra och blev riktigt nöjd.

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 397 omdömen 4.8 av 397 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Carina S
Skrev om Get Glow

Plasma Pen Supernöjd med bemötandet, företaget levde upp till mina förväntningar. Jag är mycket nöjd med bemötande och resultat.

Fanny P
Skrev om Get Glow

Superbra och professionellt bemötande. Så nöjd med mitt resultat (Lashlift), kan verkligen rekommendera Anneli!

Createbymattis
4.9/5 i betyg av 170 omdömen 4.9 av 170 omdömen

Supernöjd med mina ögonbryn efter browlift hos Mattis! Grym på färg och form och alltid trevligt bemötande. Rekommenderas varmt.

Kristie J
Skrev om Get Glow

Trevlig tjej, hon vet vad hon gör och super fint bemötande. Rekommenderar verkligen.

Gunilla J
Skrev om Get Glow

Färgning av bryn och fransar samt rengöring på djupet, fantastisk upplevelse med ånga, olika helande krämer och insmorningar, med peeling, ansiktsmask (somnade!) och undergörande massage. Vädoftande produkter. Detta gjordes i går e m och i kväll har jag fortfarande inte lust att tvätta bort skämma bort-känslan.

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1072 omdömen 4.8 av 1072 omdömen

Sanna U
Skrev om Get Glow

Är så nöjd med min ansiktsbehandling, bryn- och fransfärg. Gick därifrån med ett lugn som höll i sig länge efteråt. Lyxiga produkter och ett härligt bemötande. Rekommenderas varmt.

Ida M
Skrev om Get Glow

Annelie är mycket professionell och kunnig i sitt yrke. Hon tar sig tid att välja ut produkter och skräddarsy en behandling utifrån just ens eget behov. Fantastisk service! Kommer absolut besöka henne igen!

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 502 omdömen 4.8 av 502 omdömen
BadgeTwoYears

Min 97 åriga mamma behövde klippa håret. Fantastiskt fint bemötande av frisören. Gun blev jättenöjd och glad.

Karin Ingrid Maria D

Gjorde en Get Glow ansiktsbehandling hos Annelie, en lyxig, skön och avkopplande behandling med resultat som varade länge! Har även gjort bryn- och fransfärgning med perfekt och naturligt resultat. Kan varmt rekommendera!

Emelie K
Skrev om Get Glow

Vill verkligen rekommendera Get Glow! Jag bokade en ansiktsbehandling och blev supernöjd! Fantastiskt resultat och fint bemötande av Annelie som verkligen vet vad hon pysslar med. Kommer absolut att gå dit fler gånger!

Creative Headz Drottninggatan
4.7/5 i betyg av 297 omdömen 4.7 av 297 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Klara V
Skrev om Get Glow

Har gjort 2 plasma pen behandlingar och är super nöjd med resultatet! Kan varmt rekommendera Annelie🤗