Mäklarringen Haninge Tyresö

Mäklarringen Haninge Tyresö

Vill du köpa eller sälja en bostad i Haninge? Då har du kommit rätt. Våra mäklare i Haninge har en lång erfarenhet, bred fackkunskap och framför allt en mycket god lokalkännedom. Vill du köpa en bostad hjälper vi dig gärna med bankkontakter, försäkrings- bolag, jurister, flyttfirmor och städbolag. Tack vare vårt utvecklade...

14 omdömen om Mäklarringen Haninge Tyresö

Alf V

Det bästa som hänt mej. Godservis.vänligt bemötande mycke bra.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 936 omdömen 4.9 av 936 omdömen

Arisna S

Jag tycker att Mäklarringen är ett väldigt bra och seriöst företag med ett gott kundbemötande. Skulle absolut rekommenderat detta mäklarföretag till vänner och bekanta.

Tom B

Hon var väldigt bra att göra affärer med! Affären fick avslut snabbt och med bra marginal, en bra affär för alla parter. Information från Gunilla var tydlig och konkret. Bemötandet var toppen.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1119 omdömen 4.7 av 1119 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Laila W

Vid försäljning av vårt hus gav Gunilla ett förtroendeingivande intryck och var mycket serviceminded. Hon gav oss många tips och var hjälpsam. Vid eventuella frågor var det bara att ringa eller smsa och svar kom inom kort. Jag kände mig trygg genom hela försäljningsprocessen och skulle kunna rekommendera både Gunilla och Mäklarringen till vänner och bekanta.

Ulf N

Toppen. Bra bemötande! Fick flera tips kring lägenheten.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Mikael X

Hej! Jag hade träffat Gunilla redan innan jag skulle sälja min egen lägenhet, på en visning i mitt hus. Jag hade också redan bestämt att hon skulle få sälja min med, när det väl var dags. jag tyckte Gunilla var mycket insatt i område, arkitektur och bolagsstruktur. Därmed var valet enkelt. Även om det var lite trögt för närvarande, så gjorde Gunilla sitt yttersta och med ett fantastiskt engagemang och rak kommunikation. Det blev såklart ett lyckat resultat. :)

Åsa B

Vi upplevde mäklare Gunilla Abejòn som mycket tillmötesgående och seriös.Hon var trevlig, personlig och fick, tror jag, både köpare och säljare att uppleva sig vara i goda händer. Vi köpte en fastighet, fristående hus, i Vega.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1357 omdömen 4.8 av 1357 omdömen

Marju O

Gunilla Abejon är verkligen duktigt mäklaren med många år på nacken som man märker på en gång om man kommer kontakt med henne. Hon är samtidigt ödmjuk och proffsig d.v.s. att hon tog hand mig som kund både som köpare och säljare av lght. Allt flöt så otroligt smidigt - banken,olika papperna och massor bra råd. Jag är fullständigt såld! Så ska en mäklaren vara! Anlitar bara henne i framtiden och tyvärr, måste jag igen efter tre år sälja min lägenhet. Marju Odenborg

Mattias E

Jag har bara blivit utmärkt bemött av Gunilla och vi har fått hjälp med det vi behövt både inom de tjänster (hus och lägenhetsförsäljningar) vi anlitat henne, men även utöver detta som till exempel rekommendationer och liknande.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1657 omdömen 4.8 av 1657 omdömen

Liza S

En mäklare med ett mycket professionellt bemötande. Gediget kunnande och fingertoppskänsla för det önskade.

Tess Å

Professionell, trevlig, bra säljare, var väldigt kunnig om området.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1103 omdömen 4.8 av 1103 omdömen

Peter R

En professionell ödmjuk och lyhörd person som ser till kundens bästa! Vi är mycket nöjda med vårt resultat fram till dags datum.

Magnus C

En personlig och engagerad person som ger ett Professionellt intryck!

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2928 omdömen 4.8 av 2928 omdömen

Anna S

Sålde lägenhet. Träffade totalt tre mäklare. Valde Gunilla för att hon var lyhörd, tillmötesgående och gav ett professionellt intryck.