Medarbetarna Naprapaterna

Medarbetarna Naprapaterna

Ring 08-662 36 35 www.medarbetarna.se

Vi erbjuderskräddarsydda avtal med ett väl beprövat koncept som innefattar behandling, arbetsmiljö och utbildning till företag och organisationer. Utöver detta erbjuder vi korta väntetider, professionell behandling och rådgivning till privatpersoner.

69 omdömen om Medarbetarna Naprapaterna

Peter S
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Bemötandet är alltid proffsigt när man kommer med ingående frågor om vilket problem man har och hur man kan bemöta det onda på ett bra sätt. Det känns oftast bättre där man hade ont efter behandlingen och man får råd om hur man kan hjälpa till för att få bort det onda med olika övningar. ALLTID NÖJD 😄

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1035 omdömen 4.7 av 1035 omdömen

Har gått hos Agilokliniken i många år. Dom har fixat allt ifrån en skadad axel efter ett fall. Inpincement i en axel vilket gjort att jag kl

Caroline S Caroline S
Magdalena B
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Superbra bemötande av kunnig personal.

Ardina S
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Fick direkt tid och hjälp med min blockerade nacke.

Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 332 omdömen 4.8 av 332 omdömen

Very professional examination and consultation, focused on individual needs and holistic approach

Marie S
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Mycket välkomnande, man får den hjälp man behöver. Positivt bemötande.

Kristoffer I
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Bästa behandlingen! Kunniga och proffsiga i sitt utförande. Har du problem med rygg etc, är det hit du ska gå! Löser alltid problemen när man behöver hjälp! Tack!

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2591 omdömen 4.7 av 2591 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Philip E
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Extremt professionella, kunniga och har hjälpt mig och mina anställda mycket bra genom åren! Kan varmt rekommendera!

Birger S
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Jag blev lyssnad på och upplever att naprapatern gjorde sitt bästa för mig.

Camilla Westling Leg Naprapat
5.0/5 i betyg av 279 omdömen 5.0 av 279 omdömen

Blev rekommenderad av familj som gått på behandling hos Camilla och när jag nu fick problem med ryggen bokade jag tid hos henne. Väldigt tre

Magdalena L
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Jag har varit hos Erik. Mycket bra och professionellt bemötande. Framför allt en mycket duktig naprapat som vet vad han gör.

Ximena H
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Kunnig och proffsig bemötande, med bred kunskap och verktyg för att bemöta besväret i frågan. Varit kund i många år, tvekar inte en sekund att rekommendera Medarbetarna.

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 615 omdömen 4.7 av 615 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Mälarö Fastighets Ab - Tomas A
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Alltid trevligt och proffsigt bemötande. Bra analyser och behandling

Julie S
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Trevligt och personligt bemötande. Väldigt kompetent personal. Naprapatbehandling,.

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 892 omdömen 4.7 av 892 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Pernilla I
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Alltid trevligt och nyfiket bemötande. En stor vilja att hjälpa på ett holistiskt, brett plan.

Caroline B
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Alltid trevligt bemött. Bra hjälp och bra tips på övningar. Ser till helheten vilket är ett mycket stort plus

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Jannike F
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Vänlig och mycket kunnig personal. Jag får jättebra hjälp med min onda rygg som har blivit mycket bättre.

Anna H
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Mycket profesionellt och trevligt bemötande. Många olika behandlingsmetoder erbjuds.

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 433 omdömen 4.7 av 433 omdömen

Ninni O
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Alltid, alltid ett trevligt bemötande! Kan för det mesta få små som stora besvär åtgärdade, ibland efter en behandling, men med större besvär efter 3-4 behandlingar.

Moa T
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Alltid jättebra och får bra hjälp och förståelse när det gäller min idrott.

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Siavosh M
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Att bra bemötande plus väldigt fin behandling av Anders. Kändes mycket bättre i kroppen efteråt. Ska komma tillbaka.

Caroline I
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Alltid fint, empatiskt och tryggt bemötande. Får alltid den hjälp jag behöver och de känner direkt vilka besvär jag har.

Anna D
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Upplever både engagemang i det problem jag har och kompetens i frågan

Mats H

Bra bemötande och behandling

Ingrid V
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Bemötandet på bästa sätt från alla ergonomer och naprapater! Hade höga förväntningar och är helt 100% trygg och nöjd med den behandling jag får. Jag får behandling av naprapat och har varit kund vid flera tillfällen och fortsättningsvis - toppen allt!!!

Linda C
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Proffsigt bemötande. Har sökt för allt ifrån hälsporre, ont i rygg/nacke och tennisarmbåge och alltid blivit tagen på allvar och fått bra hjälp.

Camilla E
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Alltid bra bemötande och behandlingar som verkligen gör skillnad och hjälper.

Susanne S
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Fantastiskt bra på alla sätt.

HTH Köksforum Kungens Kurva
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Anders är bäst!!! Håller min trasiga kropp igång.

Carina S
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Har gått där I många år, blev rekommenderad av en vän. När jag kom dit var min rygg i dåligt skick men Erik har fått ordning på den. Blev bemött på ett alldeles fantastiskt sätt, och det har fortsatt så. Har även fått stötvågsbehandling för tennisarmbåge. Rekommenderar kliniken varmt.

Tristan E
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Erik är en naprapat som helt unik. Han tar sina patienter på ett mycket proffsigt sätt, och är en naturbegåvning inom yrket! Vilket är helt unikt👌🙏🏻. Jag ger mina bästa rekommendationer till Erik för han är en brutalt bra Naprapat 👌🌹🤩😎!

Anna R
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Trevligt och mycket professionellt bemötande!

Christer L
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Bra och snabb service av kunniga Medarbetare

Magdalena K
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Alltid superkvalitet hos Medarbetarna Naprapaterna! Engagemang, kunskap, erfarenhet och proffessionalitet gör att jag känner mig fullständigt trygg och väl omhändertagen vid varje besök. Fått jättebra hjälp när jag haft ont. Så glad jag hittat hit!

Anna J

Snabba, trevliga, professionella!

Håkan E
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Mycket trevligt och kunnigt bemötande.

Ulf B
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Mycket bra bemötande, proffsig behandling med kontinuerlig dialog och tips om vilken träning som ska utföras

Olof D
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Proffsigt, kunden i centrum och värken försvinner.

Karin A
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Varit hos Erik flera gånger. Jag är mycket nöjd med resultatet och bemötandet, han lyssnar på riktigt. Dessutom är det lätt att få tid.

Rickard A
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Otroligt trevligt bemötande, har definitivt fått den hjälp jag behöver och tips och råd på övningar etc jag ska göra för att må bättre. Väldigt professionellt bemötande och det går fort att få hjälp. Har bara bra upplevelser.

Karim K
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Trevligt bemötande, Super service.

Gustav S
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Kanon! Proffsiga och varmt välkommnande!

Hjalmar P
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Väldigt kunnig naprapat och väldigt flexibel när det gäller tidsbokning. Jag pratar med min naprapat direkt och han vet precis vad som ska göras.

Kanchana P
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Erik är Super bra duktig och omtänksam Man vill bara komma till baka

Nils L
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Varit kund i över 10 år. Har hjälpt mig leva ett mer drägligt liv trotts mina ryggproblem.

Patrik S
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Bra bemötande, trevligt och bra upplägg.

Karolina F
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Alltid blivit bra bemött och fått hjälp med ev skada el problem. Blir tagen på allvar & har fått den åtgärd som behövts. Förväntar mig att jag får den hjälp som just jag behöver vid det tillfället och litar 100% på alla som jobbar där.

Li L
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Alltid bra bemötande. Så bra naprapatklinik! Rekommenderar verkligen Maria.

Linda H
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Blir alltid bemött med hög kompetens

Adina P
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Hej, Jag träffade Maria som var väldigt trevlig och som gav mig ett namn på en neurolog som jag lyckades boka tid hos.. Jag har inte träffat läkaren än. Jag lider av yrsel . Maria gav mig massage i naken som skulle underlätta cirkulationen till huvudet. Det återstår att se.

Gunnar K

Bra bemötande tydliga förklaringar

Jan K
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Proffesionellt, trevligt och effektivt.

Ulrika E
Skrev om Medarbetarna Naprapaterna

Trevlig och familjär stämning. Mycket kunniga naprapater. Jag har alltid fått snabb hjälp när akuta problem uppstått.