MixSa Fastighetsbyrå

MixSa Fastighetsbyrå

Ring 08-778 60 60 msfb.se
4.1

Det som är utmärkande för MixSa Fastighetsbyrån är att ge trygghet och kvalitet, vilket uppskattas av kunder när de gör sitt livs affär; att sälja sitt hem. Vid första mötet, vid din bostad eller på visning, ses som början på en livslång vänskap. MixSa Fastighetsbyrå ser förtroende, ärlighet, kompetens, tillgänglighet...

7 omdömen om MixSa Fastighetsbyrå

Fredrik
Skrev om MixSa Fastighetsbyrå

Michael har gjort ett lysande jobb vid försäljningen av min lägenhet. Han är lyhörd och driven. Resultatet av försäljningen blev över förväntan. Jag ger Michael mina högsta rekommendationer!

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1115 omdömen 4.8 av 1115 omdömen

annie a
Skrev om MixSa Fastighetsbyrå

jag tycker att mixasa fastighetsbyrå är mycket bra.Han har ett bra kundbemötande med mycket bra vilja att se till att allt går rätt till vid en lägenhetsförsäljning. han får det bästa resultat av mig.

Leif R
Skrev om MixSa Fastighetsbyrå

Jag fick ett stort förtroende för Michael vid vårt första möte. Det var hans första uppdrag för mig. Sen har det blivit ett till eftersom jag var nöjd med uppdraget första gången. Det senaste genomfördes även det med belåtenhet.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1365 omdömen 4.8 av 1365 omdömen

Lasse E
Skrev om MixSa Fastighetsbyrå

Fastighetsmäklare Michael gav redan vid första kontakten ett bra intryck. Intrycket visade sig i mitt fall bestå igenom hela affären. Michael och Mixsa fastighetsbyrå har också i mitt fall hanterat hela försäljningen på ett mycket bra sätt både för mig som säljare och enligt min uppfattning också för kunden. Professionell och rak hantering rätt igenom. Gjorde en myket trevlig, profesionell annons. Ett personligt bemötande vilket jag uppskattade.

Mikael S
Skrev om MixSa Fastighetsbyrå

När vi skulle sälja vår lägenhet så valde vi Mixsa fastighetsbyrå efter att ha fått en rekommendation av en tidigare granne. Mäklaren var professionell och tillmötesgående till våra önskemål. Rekommenderas varmt!

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2961 omdömen 4.8 av 2961 omdömen

Alltså är helt outstanding , löser besvärliga situationer på ett mästerligt sätt. Hon har lång erfarenhet i mäklareyrket o det märks. Vi är

Per T
Skrev om MixSa Fastighetsbyrå

En liten Mäklarbyrå med bra resurser. Ett trevligt bemötande.

Nils B
Skrev om MixSa Fastighetsbyrå

Oseriös i sättet och dåliga kunskaper att läsa och framför allt skriva kontrakt. Förmodligen billig iofs, det vet jag inte eftersom jag var köpare.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 943 omdömen 4.9 av 943 omdömen