Nirvana

Nirvana

Ring 073-078 17 98 www.nirvana.se

Nirvana är din oas i Stockholm. Läk kropp och själ med österländsk kunskap och teknik. Hos oss hittar du behandlingar, yoga, kurser, workshops och solljusterapi. Nirvana drivs av Leif Lindberg tillsammans med Birgitta Ohrling. Birgitta beskriver sitt första möte med Yoga: “Mitt första möte med yogan var inget “kärlek vid...

10 omdömen om Nirvana

Pierre d
Skrev om Nirvana

Grym mat, sjukt sköna killar i kafét, jävligt mysig stämning. Leif är en riktig stjärna, speciellt enligt honom själv, det är en sann underållning att snacka med honom.

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 622 omdömen 4.9 av 622 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Cajsa J
Skrev om Nirvana

Massage hos Hedvig, vilken stjärna!! Efter veckor med axlarna uppe vid öronen, huvudvärk etc så var det en sådan lättnad att äntligen få en massage värd namnet. Känner mig lätt som en fjäder, mjuk i kroppen. Det är ingen "slentrianmassage" här, Hedvig lyssnar och känner in innan hon sätter händerna i dig. Vill verkligen rekommendera Nirvana och en massage hos Hedvig. Nu ska jag utforska resten av vad Nirvana har att erbjuda, återkommer ;-)

Cecilia L
Skrev om Nirvana

En fantastisk miljö, man är alltid välkommen och får den bästa tänkbara behandling och tips på vägen till friskhet!!

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Heléne B
Skrev om Nirvana

Skön atmosfär med yoga pass, behandlingar och goda smoothies. En plats att vara i nuet.

Jessica
Skrev om Nirvana

Leif och Birgitta är två klippor! På Nirvana får du ett tryggt vägledande att läka både kropp och själ. De ser precis vad just DU behöver! På ett proffsigt sätt anpassar Birgitta yogapassen så att alla får det de behöver. Kan varmt rekommendera deras underbara solrum, unnar man sig en timme i Nirvanasolen går man därifrån med ett leende på läpparna!

Fredrik S
Skrev om Nirvana

På Nirvana har de absoluta topp kvalite på både kurser/passen och behandlingar. Vil du bli bättre och ta hand om din kropp har du kommit rätt!

Caroline B

Representant för Nirvana gillar detta
Jonas L
Skrev om Nirvana

Superbra! Behandlingar med långsiktig verkan. Kanske inte så bra för Birgitta och Leif men man blir frisk i kropp och själ av deras behandlingar. Jag kan varmt rekommendera Nirvana.

Peter S
Skrev om Nirvana

Trevligt, proffsigt och hemtrevligt.

Representant för Nirvana gillar detta
Pia G
Skrev om Nirvana

Underbart ställe, fantastiska människor som driver det. De är bra förbilder för andra i denna brasch. de tar sig tid för patienten.