Notar Järfälla

Notar Järfälla

Ring 08-400 285 00 www.notar.se

100 omdömen om Notar Järfälla

Rafi K

Järfällas bästa mäklare! Jag ville ta mig tid att uttrycka vår tacksamhet och uppskattning för den fantastiska service du har tillhandahållit vid försäljningen av vårt hus. Din professionalism, dedikation och skicklighet har verkligen gjort hela processen smidig och framgångsrik. Din förmåga att förstå marknaden och positionera vårt hem på ett sätt som lockade potentiella köpare var imponerande. Du var alltid tillgänglig för att svara på våra frågor och hanterade varje detalj med omsorg och precision. Din noggrannhet och...

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1111 omdömen 4.8 av 1111 omdömen

Peggy T
Vendelsö

Vänligt och effektivt , kunniga, tillmötesgående och min mäklare av Läktvägen är en eldsjäl i sitt yrke och därmed ger 100% som får mig att våga kliva in en försäljning . Tack 🌺

Cecilia F
Järfälla Viksjö

Proffsig och lyhörd! Man kände sig trygg hela vägen.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1131 omdömen 4.7 av 1131 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Notar Järfälla

Bra samarbete. Mäklaren informerade bra under hela processen. Professionell och trevlig. Blev nöjd med utfallet. Sålde innan visning till rätt pris. Rekommenderar.

Vendelsömalm

Mycket bra utfall blev det. Sålde lägenheten innan visning till bra pris. Mäklaren skötte allt mycket bra,var både professionell och trevlig och kommunikativ. Rekommenderar.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 459 omdömen 4.9 av 459 omdömen

Mycket professionell och trevlig

Denisse G
Polhem

Vi blev varmt och trevligt bemötta av Botan. Han fanns alltid tillgänglig och svarade på alla våra frågor. Vi var i mycket trygga händer. Rekommenderar starkt!

André Arman H och Botan B gillar detta
Gabriela A
Jakobsberg

Allt har gått super smidigt! Super proffsig och ger alltid snabba svar på alla ens frågor! Rekommenderar starkt!

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1679 omdömen 4.8 av 1679 omdömen

Lena F
Jakobsberg

André är trevlig och driven. Han gav sig inte förrän vi fått min otroligt svårsålda lägenhet såld. Priset blev inte vad jag hoppats, men det har inget med hans prestation att göra. Jag har bara gott att säga om André.

Ioannis K
Jakobsberg

Jätte hjälpsam och snäll!!!

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1362 omdömen 4.8 av 1362 omdömen

Sandra E
Järfälla Barkarbystaden

Vi bytte mäklare under försäljningsprocessen och det blev superbra! En driven, seriös, motiverad och genuin mäklare som överträffade alla våra förväntningar! Från start till slut var det tydlig och bra kommunikation, alltid förklaringar till dom rekommendationer han gav, samt regelbunden kontakt

Fatima A
Jakobsberg - Vattmyra

Professionell i sitt arbete, tacksam att vi hade honom som mäklare!

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 940 omdömen 4.9 av 940 omdömen

URSULA A
Kallhäll

Mycket proffsig och lyhörd. Kämpade på, trots tuffa tider, och lyckades sälja till ett bra pris! Jag är jättenöjd med André Zadeh.

Elika E
Bolinder strand

André agerade professionellt och var alltid tillgänglig, vilket gav mig en trygg känsla genom hela försäljningsprocessen. Han förklarade och guidade mig igenom stegen noggrant och såg till att jag kände mig trygg och nöjd under processens gång. Jag kan verkligen rekommendera André till alla som söker en engagerad och målinriktad mäklare som prioriterar sina kunders behov.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2949 omdömen 4.8 av 2949 omdömen

Otroligt hjälpsam Förklarade på ett sätt som fick mig att förstå Väldigt flexibel och mån om att allt skulle gå så bra som möjligt

Rafiq N

Kan starkt rekommendera André både vid köp och försäljning. En professionell mellanhand mellan köpare och säljare som ser till att båda parter blir nöjda och att allt sker smidigt. Svarar snabbt, tillmötesgående och känner till kommunen in och ut.

Köpte sin lägenhet med hjälp av Notar Järfälla
Vendelsömalm

Gillade samarbetet. Bra mäklare. Rekommenderar

Köpte sin lägenhet med hjälp av Notar Järfälla

Gillade samarbetet. Allt flöt på som det ska. Rekommenderar.

Josefine A

5 av 5. Finns inget att klaga på☺️

Anna W
Viksjö

Jag kände mig varmt välkommen av Botan på Notar. Jag berättade att det var min första lägenhet och han hjälpte till på bästa sätt och förklarade väldigt proffsigt. Han såg till att allt gick rätt till. Känner mig väldigt nöjd som kund och kan varmt rekommendera Notar Järfälla.

Katarina M
Jakobsberg

Finns nog inte bättre mäklare, bästa som finns i Järfälla!!

Kerstin B
Jakobsberg

Engagerad, stöttande, lugnande, kunnig o mycket trevlig!

Lennart H
Viksjö

Botan är en mycket kunnig, kommunikativ och hjälpsam mäklare som jag har stort förtroende för. Han har genomfört allt förarbete och slutligen försäljningen på ett mycket proffesionellt sätt.

Saeid A
Kallhäll

bästa mäklaren ever,och stiligt och positivt 😊

Kazh R

Mycket trevlig och välbemötande

Shahab T
Kungsängen - Brunna

I min mening skötte sig André exemplariskt! Han var tillmötesgående och lyhörd på mina önskemål samt krav. André var rak och ärlig från början och följde med och uppdaterade mig som kund kontinuerligt. Det kändes väldigt tryggt. André hjälpte även till med min nya bostad fastän han inte var mäklare för det objektet, det visar på en person som sticker utanför boxen och hjälper till och gör det lilla extra! Rekommenderar honom starkt!

Maria M
Barkarbystaden

Han vet vad han gör och jag kände mig trygg i att låta han sälja vår bostad som han lyckades exemplariskt med. Jättenöjd!

Svar från Botan Barzanji

Tusen tack för dem fina orden Maria och vi ses på tillträdesdagen.

Aida B
Centrala Sundbyberg

Alltid professionell och väl-bemötande och lever upp till förväntningar. Positive och ha tålamod med förändringar osv

MAZDAK H
Centrala Sundbyberg

André har sålt två lägenheter på uppdrag av oss. Han är mycket lyhörd, snabbfotad och strategisk i sitt tänk och i säljförfarandet. En öppen och ärlig mäklare som går att lita på. Han lyckades sälja vår lägenhet till en summa som vi bara kunde drömma om. Vi rekommenderar alltid André till alla våra bekanta. 110% good guy!

Sofia J
Jakobsberg

Min/vår erfarenhet av Botan är bara positiv. Alltid tillgänglig, lätt att ha att göra med och själva Notar i sig, hungriga, går inte på semester och lämnar objekt som kommande utan har tillgängliga säljare på plats för att objekt ska bli sålda oavsett tid på året. All eloge till Botan och Notar, kommer varmt rekommendera er till alla som går i säljtankar.

Svar från Botan Barzanji

Tack så mycket för de vänliga orden och den positiva feedbacken! Det gläder mig enormt att höra att ni har haft en så positiv erfarenhet av vårt samarbete Jag är fast beslutn att vara tillgängliga för mina kunder när de behöver mig, och det är en ära att höra att ni har upplevt vår tillgänglighet som en fördel. Att vara lätt att arbeta med och att ha ett dedikerat team av säljare som alltid är redo att hjälpa till är grundläggande principer för oss.

Allan N

Jag köpte min första bostad via Andre och notar. Jag blev professionellt bemött av både företaget och Andre. Andre tog väl hand om mig och svarade på alla mina frågor och funderingar. Jag kan starkt rekommendera notar men speciellt Andre!

Malak Mahrous B
Jakobsberg

Han är jätteduktig och snäll också.

Sherwan S
Jakobsberg

Trevliga, engagerad och smidig att ha göra med. Väldigt nöjd med Botan, rekommenderas.

Annika Maria E
Sålde sitt hus med hjälp av Notar Järfälla
Viksjö

Otroligt engagerad under hela processen. Speciellt vid fotograferingen, där Paola lyckades få mycket bra bilder, med fotografen så klart. Lätt att få tag i, alltid svarat snabbt. Upplever att hon även jobbat på att få folk till visningar. Kan absolut rekommendera henne eller anlita henne igen, om det skulle bli aktuellt.

Ameer Nadhim A
Jakobsberg

Trevlig bemötande alltid . Jag rekommenderar alltid potan.

Siv B
Viksjö

Botan är mycket trevlig och duktig mäklare. Han jobbade mycket med säljaren för att affären skulle gå i lås. Bra jobbat Siv Bodin

Amir M
Jakobsberg

André är en exemplarisk mäklare som både säljare och köpare kan lita på och få korrekt vägledning. Han är ärlig och hjälpsam och gjort köpet till en mycket enkel process än vad de flesta tror innan de steget för att ta kontakt med en mäklare. Önskar honom allt gott och lycka till med framtida projekt.

Clas Magnus H
Jakobsberg

Väldig lätt att ha att göra med, förstod min situation helt och hållet

Emelie S
Järfälla Barkarbystaden

Professionella och gör det lilla extra för att allt ska gå så smidigt som möjligt!

Laura A
Kallhäll

Entusiastiskt och positivt bemötande av mäklaren. Jag förväntade mig högre slutpris mäklaren använde dock olika strategier och lägenheten blev såld i ett allmänt svårt läge. Kände mig trygg under hela processen.

Maria E
Barkarbystaden

Engagerad och trevlig mäklare.

Sana D
Jakobsberg

Jag hade nybliven en fantastisk upplevelse med Notar, en ledande fastighetsmäklarfirma. Från första kontakt till avslutad affär var hela processen smidig och professionell.

Kibrom T
Kallhäll

Han är snäll och lugnt. Han har mycket tålamod Tack för allt

Maria P
Kallhäll

Vi blev väldigt bra bemött av Andre'. Han var, i stort sett, alltid tillgänglig för att svara på frågor. Vi hade önskat ett lite högre slutpris, men som bostadsmarknaden ser ut just nu blev det ändå ganska bra i slutändan.

Saman Sam H

lägenhet/hus (2019 samt 2023) sälj via Andre Zadeh och varje försäljning har gjorts med 5 stjärnor och en stjärna i kanten. 24/7 tillgänglighet, lyssnar på mig som säljare samtidigt som man får höra hur Andre tänker. Trots en komplicerad bostadsmarknad som önskar jag att jag hade en lägenhet till att sälja via Andre. Vi lär ses igen Andre och återigen tusen tack, du är helt enkelt bäst och infriat mina förväntningar trots alla räntohöjningar och en oviss marknad.

Aland A

Proffsig, kunnig och affärsorienterad är tre av väldigt många bra egenskaper som Botan besitter. Med sitt höga engagemang och kundfokus har han lyckats ge en otroligt smidig försäljningsprocess. Kan inget annat än att ge mitt ord på att han är en grym och är som klippt och skuren för mäklaryrket. Jag ger Botan toppbetyg, 10 av 10 möjliga. Upplevelse: över förväntan 🌟

Botan B gillar detta
Sri K
Järfälla Jakobsberg

Botan är alltid lika trevlig och tillmötesgående. Vi är väldigt nöjda med det tid och arbete som han har lagt ner och tycker att säljprocessen gick väldigt smidigt. Tack ännu en gång för ditt engagemang. Rekommenderas varmt.

Vera K
Kista

Mycket gott bemötande av mäklaren, trevligt och hjälpsamt. Det var förstå gången jag gick igenom processen att köpa lägenhet och hade frågor som jag fick snabb återkoppling på. Mäklaren var intresserad, kunnig och mycket serviceinriktad. Allt gick på enkel och smidig sätt. Jag är mycket nöjd med servicen jag har fått. Rekommenderar!

Jacinta L
Kista

André har varit otroligt proffsig från start till slut. Han lyckades inte bara sälja min lägenhet utan jag gick även med vinst i dessa tuffa tider. Stor eloge till honom, grym mäklare!

Feben G
Köpte sitt hus med hjälp av
Viksjö

Seriös, trygg mäklare med kundens behov och önskemål i fokus!

Svar från Botan Barzanji

Stort tack Feben och önskar er lycka till i ert nya hus

Bo Erik Krister P
Viksjö

Vi träffade Botan på visning av en lägenhet i Viksjö, redan där fick bekräftat vilken underbar människa han är. Vi hade hört talas om han tidigare men denna stjärna övertygade oss på en gång. VI köpte aldrig lägenheten men han kämpade för ett hitta en drömbostad till oss, vilket han gjorde till slut. Han fick i uppdrag att sälja vårt radhus, han kämpade och kämpade med samma glöd varje vecka tills han hittade en köpare. Under processen var han lika taggat, engagerad samt tydligt som första dagen vi träffade honom. Han uppdaterade...

Svar från Botan Barzanji

Tack för att jag fick lära känna er och att jag fick förmedla ert radhus. mvh Botan

Mariel D
Jakobsberg

He was very kind and helpful. Everything went very smooth. I recommend