Öresunds Rengöring

Öresunds Rengöring

Ring 040-645 53 61 oresundsrengoring.com
3.9

Välkommen till Öresunds Rengöring! Vi städar med omtanke och är de bästa och snabbaste i branschen. Vi erbjuder dig en rad olika städtjänster för såväl företag som privatperson. Vi har många års erfarenhet inom branschen. Tjänster: Kontorsstädning, trappstädning, storstädning, visningsstädning, hemstädning, flyttstädning och...

21 omdömen om Öresunds Rengöring

MELINA G
Skrev om Öresunds Rengöring

Är tyvärr väldigt missnöjd med dels flyttstädet, dels kommunikationen. Första gången städet skulle godkännas hade en rad områden missats som exempelvis golv, lister, golvbrunn, fönsterkarm etc. Städpersonal fick komma tillbaka vid fyra olika tillfällen för att slutföra städet. Sista tillfället var dagen innan lägenheten skulle överlåtas till annan hyresgäst vilket medförde mycket stress och att jag trots allt ändå fick städa det sista själv. Besiktningen av lägenheten kunde inte äga rum som den skulle eftersom städet...

TR Miljöservice AB
4.5/5 i betyg av 145 omdömen 4.5 av 145 omdömen

De var trevliga folk och vi var nöjda med deras service (fönsterputsning)

Rosalina D Rosalina D
Maria Louisa K
Skrev om Öresunds Rengöring

Första städningen var underkänd, men de åtgärdade det utan diskussion. Där med 3 av 5 för det borde ju blivit perfekt första gången och då hade de knappt dammsugit.

Pär T
Skrev om Öresunds Rengöring

Kontakterna inför städningen var mkt positiva. Städningen genomfördes efter att vi flyttat från huset så vi har inte själva sett resultatet. Men de nya ägarna har inte framfört några klagomål så vi förutsätter att städningen var utförd till belåtenhet.

Klart Rent Malmö AB
4.6/5 i betyg av 740 omdömen 4.6 av 740 omdömen

Snabbt och lätt fick fi rena fönster!

Kerstin H
Skrev om Öresunds Rengöring

Vi köpte en storstädning, exkl ugnsrengöring + fönsterputsning. Bemötningen var bra. Man erbjöd sig att göra storstädningen en söndag, för företaget var upptagna flera veckor framåt. Vilket vi var tacksamma för, för vi var ute med lite kort varsel. Fönsterputsningen var väldigt bra. Dammning och dammsugning tillfreddställande i sov- och vardagsrum. Vi första anblick var badrum och toaletter ok, men när man tittade noggrannare såg man att vissa saker inte blivit gjorda. I badrum och på gästtoalett hade...

Mattias T
Skrev om Öresunds Rengöring

De städar det vi kommit överens om, typ ett baspaket, och gör det bra. Dock överträffar de inte förväntningarna någon gång och smiter gärna iväg 5 minuter innan avtalad tid.

Rut & Rot Hemservice
4.6/5 i betyg av 177 omdömen 4.6 av 177 omdömen

Pålitligt, grym service, alltid bra bemött och alltid samma städerska. Tack!

Mattias L
Skrev om Öresunds Rengöring

Bra och snabb service med flyttstädning och flytthjälp.Kan verkligen rekommenderas. Har vettiga priser och en bra servicekänsla.

Ann-kristin B
Skrev om Öresunds Rengöring

Jag beställde veckostädning, mycket nöjd med bemötande och utförandet av tjänsten!

Lisa S
Skrev om Öresunds Rengöring

De kom och provstädade men har inte hört av sig för återkoppling eller ny bokning. Arbetet var ok men inte kontakten med företaget. Mvh Lisa Schumacher

Svar från Öresunds Rengöring

Hej Lisa, Kul att du är nöjd med städningen! Vi beklagar att du upplevt kontakten med oss som bristfällig men kommer ta till oss av feedbacken för att förbättra oss! Tack för det trevliga telefonsamtalet. Allt gott! /Enis

Per A

Allt bra!.....................................................

Hej Per, Härligt att höra att du trivs med oss! Önskar dig en fin dag, /Enis

Justyna S
Skrev om Öresunds Rengöring

Flyttstädningen var fantastisk. Snabb, effektiv och med ett strålande resultat. T.o.m besiktningsmannen var imponerad av resultatet. Dessutom helt otroligt detaljfokus, Jag bor med djur men inte ett spår av ens detta kunde märkas, inte ett spår, inte ens ovanpå dörrfoder, vid taklampssockel eller dylikt. Allt kändes liksom helt nytt efter städningen. Fattar inte hur de fick till ett så strålande resultat. Och väldens trevligaste personal på det. Jag kan inte annat än att ge mina helhjärtade rekommendationer.

Svar från Öresunds Rengöring

Hej Justyna, Vilka fantastiskt fina ord, vi blir otroligt glada över att höra detta! Välkommen att kontakta oss åter vid framtida behov. Allt gott! /Enis

Kenny J
Skrev om Öresunds Rengöring

Vi använde oss av ÖresundsRengöring till en flyttstädning. Supertrevligt bemötande från början till slut. Både från kundservice och städpersonal. Ett mycket väl utfört arbete utan några som helst konstigheter. Öresunds Rengöring rekommenderas starkt!

Svar från Öresunds Rengöring

Hej Kenny, Tack för de fina orden, det värmer! Välkommen att höra av dig åter vid framtida behov. Ha det fint! /Enis

Christa E
Skrev om Öresunds Rengöring

Städ och några ggr per år fönsterputs. För det mesta har allt flutit på fint med gott utförande. Några få ggr har inte städningen i badrummet och under sängen i sovrummet varit tillfredställande.

Svar från Öresunds Rengöring

Hej Christa, Tack för ditt omdöme, kul att höra att du trivs med oss! Vid eventuella missar får du gärna höra av dig till oss, vi tillämpar en nöjd kund-garanti! Önskar dig en fin dag, /Enis

Siv E
Skrev om Öresunds Rengöring

Flyttstädning. Vi var nöjda men köparna klagade efteråt på att man inte tagit fram diskmaskinen och inte städat under vaskskåpet.

Svar från Öresunds Rengöring

Hej Siv, Tack för ditt omdöme och kul att ni blev nöjda med städningen! Vid flyttstädning rengörs diskmaskinen in-och utvändigt, däremot inte bakom. Inte alltid lätt att veta, på vår hemsida finns checklistor man kan ta del av vid intresse! Önskar dig en fin dag, /Enis

Inger H
Skrev om Öresunds Rengöring

Beställde storstädning men vid min besiktning hade de inte utflört merän hälften av göromålen. Efter klagomål blev städningen utförd till belåtenhet.

Svar från Öresunds Rengöring

Hej Inger, Tack för ditt omdöme! Det stämmer som du säger att det fanns några missar och detta beklagar vi, tyvärr är det sånt som sker ibland. Kul att höra att vår nöjd kund-garanti funkar och att du blev nöjd med slutresultatet! Allt gott, /Enis

LAURENT B
Skrev om Öresunds Rengöring

Underbar service från denna städfirman! Hade flyttstädning för en 90 kvm lägenhet som de klara utmärkt. Inga anmärkningar på städbesiktningen, kom i tid och gjorde sitt jobb. Rekommenderar dessa starkt!

Svar från Öresunds Rengöring

Hej Laurent, Kul att höra att du är nöjd och tack för ditt fina omdöme. Önskar dig en trevlig helg! Med vänlig hälsning, Enis

Emma K
Skrev om Öresunds Rengöring

Tyckte inte mitt hem kändes rent efteråt. Glömt att dammsuga på och under hallmattan, under skoställ och under matbordet var det många matfläckar kvar. Hade inte koll på vilka rengöringsmedel som kämpade sig för parkettgolv. Inget vidare.

Svar från Öresunds Rengöring

Hej Emma, Tack för din feedback, vi beklagar att du upplevt städningen som bristfällig men kommer ta till oss detta för att förbättra våra tjänster! Skulle du åter använda dig av oss i framtiden får du gärna återkoppla vid missnöje så att vi har möjlighet att åtgärda missarna. Ha en fin fredag och trevlig helg! Med vänlig hälsning, Enis

Marcus S
Skrev om Öresunds Rengöring

Flyttstädning av min dåvarande lägenhet. Bra service vid beställning, rimligt pris och en godkänd flyttstädning utan anmärkning. Jag är väldigt nöjd med mitt val av städfirma.

Svar från Öresunds Rengöring

Hej Marcus, Härligt att höra! Tack för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme och varmt välkommen att kontakta oss åter. Ha en fin helg! Med vänlig hälsning, Enis

Kenneth S
Skrev om Öresunds Rengöring

Städning. Perfekt mottagande av företaget. Förväntningarna motsvarade städningen. Trevliga representanter för städföretaget.

Svar från Öresunds Rengöring

Hej Kenneth, Stort tack för de fina orden, vi blir väldigt glada av att höra att du är nöjd. Hoppas du får en trevlig helg! Med vänlig hälsning, Enis

Karin M
Skrev om Öresunds Rengöring

Hemstädning 3 tim var 2-3 vecka. Utmärkt bemött av trevliga anställda som städar ordentligt och är tjänstvilliga.

Svar från Öresunds Rengöring

Hej Karin, Kul att höra att du är fortsatt nöjd och tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Ha en fin fredag och trevlig helg! Med vänlig hälsning, Enis

Linnea J
Skrev om Öresunds Rengöring

Jag köpte flyttstädning av en 27kvm stor lägenhet, det innebär att det inte är superstor yta att städa. Ändå vart det flertalet brister i städningen vilket innebar att jag fick boka om städningen efter att min köpare flyttat in.

Svar från Öresunds Rengöring

Hej Linnea, Tack för din feedback, vi uppskattar det och försöker alltid förbättra oss! Tråkigt att städningen denna gång var bristfällig men vi är tacksamma att du hörde av dig till oss så att vi kunde tillämpa vår nöjd-kund garanti och åtgärda det vi missat. Ha en fin dag! Med vänlig hälsning, Enis Öresunds rengöring

Maria F
Skrev om Öresunds Rengöring

Flyttstäd *ej levt upp till de förväntningar som en flyttstäd bör ha. *stressade igenom så allt blev halvdant gjort. *ej ordenligt avtorkat i skåp och lådor. Postivt *snabbt att få en tid. *billiga

Svar från Öresunds Rengöring

Hej Maria, Tråkigt att höra att du är missnöjd med utförd städning. Vi uppskattar din feedback och kommer se över vad vi kan förbättra. Vi tillämpar även en nöjd-kund garanti så skulle du använda dig av våra tjänster i framtiden får du gärna höra av dig vid missnöje. Ha en fin dag! Med vänlig hälsning, Enis Öresunds rengöring