feedback company

08-403 045 67
Salong Cupcake

Rörstrandsgatan 32 113 40 Stockholm

www.cupcakehair.se

Cupcake hairstyling består av oss, Jennie och Ermina. Vi är olika men ändå lika som tillsammans kompleterar varandra i alla lägen. Det gör att vi gillar varandra och älskar vårt jobb. Vi startade Cupcake Hairstyling 2010. Efter att ha arbetat flera år i branschen tillsammans ville vi ta steget och göra saker och ting på vårat sätt. Det var steg ett nu är vi vid nästa fas, och med det nya lokaler som vi verkligen älskar. Om det är ödets nyck eller bara en tillfällighet att Roy Andressons film En kärlekshistoria börjar just på vår gata låter vi vara osagt, men vi kan inte bortse från tanken på att det här är början på en ny kärlekshistoria.

Öppettider

Mer funktioner

Vad tycker du om Salong Cupcake

Läs vad Recos användare tycker om Salong Cupcake

skrev om Salong Cupcake:
    Trevligt bemötande uppmärksammade mig på en gång jag kom, fick volymfransförlängning. Då mina fransar var så fina och vi inte behövde ett stort återbesök ändrade hon till ett mindre. Fint gjort välgjorda fransa allt toppen.
    skrev om Salong Cupcake:
    Angelina är superduktig och noggrann, rekommenderas varmt! Dessutom jättetrevlig och mån om sina kunder, vilket gör att jag gladeligen åker 5 mil varje gång. Helt enkelt bäst!
    skrev om Salong Cupcake:
    Var och fixade ögonfransförlängning. Blev superbra! Bra bemötande, mysig lokal och bra kunskap hos den som utförde behandlingen. Kan absolut rekommendera ett besök!
    skrev om Salong Cupcake:
    Världens bästa nagel och fransstylist finns på salong cupcake! Mysig salong som ligger centralt och man känner sig alltid välkommen. Vill aldrig byta salong!!!!
    skrev om Salong Cupcake:
    Var hos Angelina för att få fixat naglarna och inte bara blev resultatet över förväntan, det var himla trevligt också. Angelina är noggrann, erfaren, varsam, var noga med att kolla precis hur jag ville ha det, fick mig känna mig ytterst välkommen, och så är hon ett nöje att prata med under tiden. Rekommenderas varmt!
    skrev om Salong Cupcake:
    Trevligt bemötande, proffsiga frisörer. Rekommenderas varmt!
    skrev om Salong Cupcake:
    Alltid fantastisk bemötande och perfekt frisyr
    skrev om Salong Cupcake:
    Fantastisk salong som verkligen vet hur man räddar hår. Hjältar.
    skrev om Salong Cupcake:
    Otroligt proffsiga och trevliga! Hög nivå men avslappnat trots detta.
    skrev om Salong Cupcake:
    Supernöjd! Duktiga tjejer som lyssnar på vad man själv vill, men samtidigt ger egna tips och råd efter erfarenhet. Har äntligen hittat rätt :-)
    Representant för Salong Cupcake gillar detta.
    "tack så himla mkt =) välkommen åter."
    07-10 20:16
    skrev om Salong Cupcake:
    Cupcake är en fantastisk salong med mysig lokal och framförallt otrolig personal. Serviceinriktad, kunniga och kundorienterade!
    skrev om Salong Cupcake:
    Trevligt bemötande, mysig lokal. Har klippt mig hos Jennie, jätte duktig och proffsig. Väldigt nöjd, stor skillnad kunskapsmässigt jämförelse med många andra salonger. Rekommenderas!
    Representant för Salong Cupcake gillar detta.
    "Super kul att du är nöjd =) välkommen åter."
    07-10 20:15
    skrev om Salong Cupcake:
    Jag är supernöjd med Salong Cupcake! Jag klipper mig hos Stephanie och jag är alltid jättenöjd när jag går därifrån. Hon är alltid väldigt lyhörd för hur jag vill att frisyren ska vara, kommer med bra idéer, och är mycket noggrann när hon klipper. Jag tycker också att priserna är jättebra, jag är så himla glad att jag hittat en så bra salong som tar ett förnuftigt pris för en klippning!
    skrev om Salong Cupcake:
    Bra service, trevlig och lättillgänglig salong. Alltid nöjd med bemötande och resultat.
    skrev om Salong Cupcake:
    Jag tycker att Salong Cupcake är en trevlig salong med professionell personal som tar väl hand om sina kunder.
    10-02 16:47
    skrev om Salong Cupcake:
    Jätteduktiga och trevliga tjejer. Fin lokal.
    skrev om Salong Cupcake:
    Trevlig salong i ett mysigt kvarter. Trevlig personal, man får ett bra bemötande till ett helt okej pris.
    "kul, välkommen åter =)"
    10-02 16:47
    skrev om Salong Cupcake:
    Det är en modern frisersalong, med gammaldags inramning och det gillar jag. Frisören har blick för vad jag passar i, både färg och form.
    skrev om Salong Cupcake:
    Mycket skickliga och trevliga frisörer. Här slipper man få en håramputation, här får man en FRISYR!
    skrev om Salong Cupcake:
    Bästa frisörerna, alltid mysig och härlig stämning!
    skrev om Salong Cupcake:
    Personalen är lyhörd och mycket kompetent. Jag byter inte frisör igen!
    skrev om Salong Cupcake:
    Otroligt duktiga och trevliga, superfin salong och lätt att hitta till. Ermina som jag går hos är jätteduktig både på klipp och färg och har alltid bra tips och jättebra känsla för vad jag passar i. Hon förstår verkligen vad jag vill ha! Rekommenderar både Jenny och Ermina varmt till er som vill ha en bra stund hos frisören!
    Jakob J, Representant för Salong Cupcake gillar detta.
    skrev om Salong Cupcake:
    Superfin salong, bra läge och jättebra priser. Jag klipper mig alltid hos Ermina, som är hur gullig som helst, och jag går alltid därifrån och känner mig snygg och fräsch. Kan varmt rekommenderas!
    skrev om Salong Cupcake:
    Tokbra frisörer som inte bara gör vad du säger, utan även kommer med egna förslag och åsikter!
    skrev om Salong Cupcake:
    Aldrig blivit behandlad så bra på en frisörsalong. Otroligt duktig personal.
    Representant för Salong Cupcake gillar detta.
    "Härligt! Du är varmt välkommen tillbaka =)"
    04-23 16:42
    skrev om Salong Cupcake:
    Två trevliga och duktiga tjejer i fräscha lokaler. De är verkligen kundmedvetna! De lyssnar på ens önskemål samtidigt som de bidrar med sin kunskap för att det ska bli så bra som möjligt. Som nyinflyttad så letade jag länge efter en bra frisör att återvända till, nu har jag hittat rätt! De har även bra priser för att vara så duktiga frisörer i Stockholm. Prisvärda, trevliga och duktiga - kan man begära mer?
    skrev om Salong Cupcake:
    Väldigt nöjd med resultatet!! Har gått från mörk brunett tillbaka till blond och det är inte det lättaste att få fint men efter några gånger hos Jennie är min hårfärg exakt som jag vill ha den! Jätte mysigt ställe, rekommenderar verkligen.
    Representant för Salong Cupcake gillar detta.
    "Tack så himla mycket =) ses!"
    04-23 16:44
    skrev om Salong Cupcake:
    Alltid nöjd med klippningen och färgning! Fantastisk personal som är mycket kunniga och hjälpsamma!
    skrev om Salong Cupcake:
    Jättemysigt ställe med duktig och trevlig personal. Man blir alltid ordentligt omhändertagen!
    skrev om Salong Cupcake:
    Fantastiskt trevligt, alltid kalas nöjd och väl mottagen. Kan varmt rekommenderas!
    skrev om Salong Cupcake:
    Underbar salong med glada å trevliga tjejer som man märker älskar sitt jobb och gör de där lilla extra för sina kunder! Love it
    Representant för Salong Cupcake gillar detta.
    "Härligt, Välkommen åter =)"
    04-02 10:55
    skrev om Salong Cupcake:
    En frisörsalong som sätter kunden i fokus, trodde jag inte fanns. Trevligt bemötande och lyssnar på sina kunder.
    skrev om Salong Cupcake:
    I love this salon! Two great professional young ladies work there. The atmosphere is always warm and cosy. I have always had great haircuts in Cupcake, cannot wait to get back :) .. and the cupcakes are delicious! <3 <3
    skrev om Salong Cupcake:
    Mycket duktiga och tillmötesgående! Verkligen nöjd med servicen.
    skrev om Salong Cupcake:
    Snart får jag gå dit igen, vilken höjdare. Kan varmt rekommendera dessa två toppentjejer.
    skrev om Salong Cupcake:
    Mycket kunnig och det viktigaste, ÄRLIG personal. Väldigt bra bemötande!
    Representant för Salong Cupcake gillar detta.
    "super kul att du är nöjd =) ses!!"
    10-01 10:04
    Super!
    skrev om Salong Cupcake:
    Jag är jättenöjd med mitt hår nu. Har äntligen fått den färg och klippning jag vill ha. Har äntligen kommit till en salong där jag vill stanna.
    skrev om Salong Cupcake:
    Trevliga, duktiga och kompetenta unga kvinnor. Alltid vänliga och hjälpsamma. Ger goda råd på lagom nivå.
    bra frisör,trevligt, inbjudande......
    skrev om Salong Cupcake:
    Att komma till Salong Cupcake känns riktigt lyxigt! Mysig atmosfär, duktiga frisörer och alltid ett varmt mottagande. När man går därifrån känner man sig på topp - både på utsidan och på insidan!
    skrev om Salong Cupcake:
    Jag och min sambo klipper oss hos Ermina på Salong Cupcake och är super nöjda! Hon är mycket ödmjuk och lyssnar på vilka önskemål man föreslår och klipper fantastiskt bra. Vi kommer inte att byta frisör.
    skrev om Salong Cupcake:
    Bästa salongen jag besökt någonsin. Lyssnar och tar sina kunder på allvar.
    skrev om Salong Cupcake:
    Går och klipper, färgar, slingar håret hos Ermina som är en superduktig frisör.Kan varmt rekommendera Salong cupcake. Mysig och trevlig miljö!
    skrev om Salong Cupcake:
    Fantastisk salong och fantastiska frisörer! Är stammis sedan de öppnade, och går alltid därifrån nöjd. Min frisör kommer alltid med nya kreativa idéer. Jag kan absolut rekommendera denna salong. Jag skulle inte ens överväga att gå någon annanstans!
    skrev om Salong Cupcake:
    Hur många har inte någon gång gått och klippt sig hos någon som knappt har lyssnat på vad man sagt utan klippt som denne velat! Det har hänt mig flera gånger, och sen ska man betala för något man egentligen inte velat ha! Rent ut för jävligt tycker jag!

Men NU har jag äntligen hittat "The Frisör Too Go To" Tjejerna på Cupcake är inte bara extremt duktiga på att klippa och färga utan de är så himla goa och verkligen går in och lyssnar och kommer med förslag till en som kund! Både måna med vad man själv vill ha men även ser till att det blir snyggt för dina egna drag!

Tjejer tummen upp verkligen till er! Varje gång jag ska till er har jag ett STORT leende på läpparna, och när jag går har jag ett ännu större leende på läpparna!

Kan inte uttrycka hur nöjd jag blir! (Alltså sjukt nöjd!!) :D

Fortsätt med erat strålande jobb! Så ses vi snart igen! ;)

En mycket nöjd kund!

Peace and Love!
    skrev om Salong Cupcake:
    Jag har i flera år letat efter den perfekta frisören, någon man vill komma tillbaks till gång efter gång. På Salong Cupcake hittade jag äntligen rätt! Supertrevliga tjejer som verkligen hjälpt mig att få ett fantastiskt hår. Hela atmosfären är mysig och man känner sig som en ny människa varje gång man går därifrån. Rekomenderas varmt!
  • Status: 32
    skrev om Salong Cupcake:
    Först och främst, jag har haft långt hår i 13 år och trivts väldigt bra med det. Dessutom har jag växt upp med en mamma som jobbat som frisör och har därför kanske haft en inbyggd skepsis mot frisörer. Utan att överdriva är jag en rätt krävande kund och det ska mycket till innan jag känner mig trygg med en förändring och vågar prova nya frisyrer.

Hos Cupcake får man den tid man behöver för att bestämma sig, tips på frisyrer som passar just sin hårtyp, ja vi tom kollade efter bilder på google för att komma fram till hur min nya frisyr skulle se ut. Tjejerna som driver salongen är supertrevliga och avslappnade vilket gör att man snabbt känner sig bekväm. Salongen är, trots att de var relativt nyinflyttade när jag var där, mysig med stora speglar i antikramar, justa färger och ett plus är att de dessutom spelade bra musik (enligt min smak) i bakgrunden.

Hur slutade besöket då? Jo, jag klippte av mig håret, är nu för första gången relativt korthårig och stormtrivs i min nya frisyr. Förutom allt runt omkring så behärskar iaf Ermina som klippte mig definitvt hantverket som utfördes med precision och noggrannhet!

Jag tror att det är precis en sådan här salong många söker efter men kan ha svårt att hitta. Cupcake är definitivt värt ett besök om du är ute efter en ny frisör!

Salong Cupcake svarar Jonas Ö:

Härligt att du trivs i din nya frisyr som passar dig SÅ bra =)

Niklas D, Representant för Salong Cupcake gillar detta.
    skrev om Salong Cupcake:
    Toppenställe! Duktiga, ambitiösa tjejer! Fint ställe!
    skrev om Salong Cupcake:
    Underbart mysigt ställe med grymt bra frisörer, blir alltid nöjd med resultatet!
    skrev om Salong Cupcake:
    Här blir man alltid stilig.
    skrev om Salong Cupcake:
    Åhh vilken trevlig salong! jennie och emina är fantastiskt duktiga frisörer som vet precis vad man söker. Man kan vara säker på att vara är nöjd när man lämnar salongen. Rekomenderar dom till alla jag känner!
    skrev om Salong Cupcake:
    Alltid haft problem me frisörer , antigen klipper de för kort eller så blir färningen misslyckad , men nu har ja funnit mitt ställe !! Gick därifrån super nöjd med resultatet , super gullig personal och en underbar service TACK VERKLIGEN !!!
    skrev om Salong Cupcake:
    Superduktiga tjejer som är engagerade, trevliga och kunniga. Man får alltid professionella råd och tips när det gäller frisyrer och hårvård. Jag ha alltid varit nöjd när jag lämnat deras salong med en ny frisyr, ny färg på håret eller bara en uppfräschning.
    skrev om Salong Cupcake:
    Detta är salongen som klipper de snyggaste frisyrerna. Man känner sig alltid välkommen i en sober miljö. Båda tjejerna är de trevligaste frisörer du kan tänka dig. Om man är vilse får man alltid tips på frisyrer man passar i/ Dick

Salong Cupcake svarar Dick L:

Du är bara för härlig Dick :) Ses snart igen! Alltid lika kul att ha dig här :)

skrev om Salong Cupcake:
    Superduktig och trevlig personal! Fin och fräsch lokal. Alltid jättenöjd!
    skrev om Salong Cupcake:
    Toppen ställe! Jag hatar att gå till frisören egentligen men nu har jag hittat hem ;)

Salong Cupcake svarar Johanna B:

Gud vad kul att höra att du känner dig trygg! Det är så det ska vara att gå till frisören :) Vi ses!

skrev om Salong Cupcake:
    Jätte fin lokal och jätte duktiga frisörer. Kan verkligen rekommendera den här salongen till alla!
    skrev om Salong Cupcake:
    Mycket hemtrevligt nymodernt ställe. Dom är alltid uppdaterade med vad som är nytt och hett. Blev otroligt nöjd med min färgning och klippning som utfördes på ett väldigt noggrant och effektivt sätt. Dom lyssnar på vad kunden vill och tar hand om dom mycket bra. JAG kan starkt rekommendera detta ställe till Er och alla mina vänner. Jag hoppas bara att du med går dit för du kommer inte ångra dig. Tack för allt syns snart igen.
    E l, Representant för Salong Cupcake gillar detta.
    skrev om Salong Cupcake:
    Bemötandet kan inte bli bättre än hos dessa tjejer på salong Cupcake! Väldigt personliga samt ovanligt engagerande frisörer. Blev otroligt nöjd med min toppning som utfördes på ett väldigt noggrant och effektivt sätt. Kommer absolut att fortsätta gå till denna unika salong som både ger ett intryck av lite retro samt fräscht o modernt på samma gång. Tack och på återseende!
    skrev om Salong Cupcake:
    En otroligt bra salong med kunnig och engagerad personal. Kan inte tänka mig att någon går därifrån missnöjd. Grym o genomtänkt inredning. Värd att åka o titta på. Mys på hög nivå. Man blir omhändertagen till 100%. Ni är omtänksamma och fantastiska. Jag rekomenderar er till många. TACK för en skön salong.
    skrev om Salong Cupcake:
    Jag kan varmt rekomendera Salong Cupcake till dem som vill bli omhändertagna av trevliga och proffesionella tjejer. Alltid ett vänligt ord när man kommer. En upplevelse att komma dit där först miljön gör att man går ner i varv för att inte tala om hårtvätten som är en avslappnade massage. Jag upplever ett engagemang hos Salong Cupcake som jag inte mött tidigare. De vill verkligen att kunden skall var mer än nöjd. Tack för senast och på återseende
  • Status: 4
    skrev om Salong Cupcake:
    finns inga ord för den professionella servicen som jag fick! Hade tidigare varit på en salong (nämner inget namn!) och råkat ut för ett fruktansvärt försök till färgning o klipp o va sjukt missnöjd! Tårarna flödade så fort ja lämnade salongen. Min vän hade hört talas om denna nyöppnade salong Cupcake mitt nere i city. Jag hade vägarna förbi och hoppade då in, frisören Jennie tog en blick på mig och kom verkligen till min undsättning! Herregud! från disaster till mirakel! såååå sjukt nöjd! Servicen är på topp, humörn och allt därtill! Kan varmt, extremt och otroligt mycket rekommenderas! En kund för livet! Tack!!