SkandiaMäklarna Nyköping/Oxelösund

SkandiaMäklarna Nyköping/Oxelösund

4.5

Vi känner den lokala marknaden och har god insikt i vad som efterfrågas just nu. Vi träffar varje vecka många köpare och vet därför vad dom betalar lite extra för. Vill du veta mer om hur Skandia Mäklarna i Nyköping/Oxelösund arbetar kommer vi gärna hem till dig för en förutsättningslös diskussion kring ditt boende. Även om du inte ska sälja just nu. Välkomna!

17 omdömen om SkandiaMäklarna Nyköping/Oxelösund

YOUSEF H
Skrev om SkandiaMäklarna Nyköping/Oxelösund

Inte värt. Slösar eran tid, falsk marknadsföring och inte pålitliga någonstans va försiktiga.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 936 omdömen 4.9 av 936 omdömen

Louise & mikael

I en oförutsägbar fastighetsmarknad, är Patrik en fastighetsmäklare som du kan lita på. Vi var nöjda med det sätt han marknadsförs vårt hem och gjorde en snabb försäljning. Patrik inte bara uppnått ett optimalt resultat, han är också en mycket trevlig person. Han blev rekommenderad till oss av vänner och vi rekommenderar honom till alla!

Susanne I

Jag har från början fått ett bra bemötande. Positivt och okomplicerat. Elin har vart mycket hjälpsam och tillgänglig både på mail o telefon.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1655 omdömen 4.8 av 1655 omdömen

Anders S

Vi fick en väldigt bra kontakt redan från början och vi kände att Patrik var tillmötesgående och mycket kompetent. Han har ett sätt som inger förtroende. Han har varit till stor hjälp hela vägen och försäljningen flöt på väldigt bra. Vi känner oss nöjda med att vi fick hjälp av just Patrik vid vår försäljning. Vi har förstått efteråt att vi har fått mer hjälp tex. med deklarationen, än vad de som valt andra mäklarfirmor har fått och till ett lägre pris. Therése & Anders S

Jimmy O

Mycket bra bemötande och väldigt lätt att förstå,

Monica

Maria är mycket intresserad och entusiastisk inför sin uppgift. Hon ger många goda råd samt meddelar hela tiden vad som händer.

Katarina G
Skrev om SkandiaMäklarna Nyköping/Oxelösund

Bemötandet var över våra förväntningar! Maria Malmberg är proffsig, lugn, kunnig och mycket lätt att samarbeta med!

Katarina G

Maria är kunnig,proffsig och lugn och har överträffat våra förväntningar genom att alltid meddela oss vad som händer även om det inte hänt något så har hon ringt!

Johan J

För mig en mycket trevlig och kompetent mäklare. Tog hand om min lägenhet på mycket kort varsel och fick sålt denna med vinst. Hade då innehaft fastigheten mindre än ett år. Jag är mycket tacksam för den hjälp jag fick då jag under försäljningen flyttade till annan ort. Stort plus till allt engagemang!

Liisa S

Han är trevlig,saklig och förklarar lugnt så man har lätt att förstå honom. Tillgänglig, om han är upptagen, återkommer han alltid fortast möjligt. Kompetent och väldigt proffsig, hjälpsam och på alla sätt behaglig person.

Martina A

Han har gjort bra, regelbundet kontakt även om jag vill fråga något så svarar han snabbt. Han har träffat oss första gång eftersom vi är döva men han hanterade det på bra sätt och våga fråga.

morgan w

Hans W
Skrev om SkandiaMäklarna Nyköping/Oxelösund

Bra bemötande och kompetent personal. Lätta att få tag i och alltid positiva.

Hans W

Patrik är en mycket trevlig och kompetent person.Han hjälpte oss med en snabb och bra affär.Han är lätt att få kontakt med och mycket proffsig i sitt arbete.

Elisabeth K

ANNA GJORDE SITT BÄSTA OCH SÅG TILL ATT JAG FICK EN KÖPARE GENOM LITE EGET INITIATIV. ÄR TACKSAM FÖR DETTA.

Petra P

Elin har ett väldigt trevligt bemötande. Vi har haft kontakt med Elin som båda köpare och säljare och tycket Elin har haft full kontroll och gett ett förtroendegivande intryck.

Magdalena V

Patrik Persson är en person som inger förtroende! Han har förmågan att kombinera personlig värme med proffsighet och noggrannhet. Vi upplevde att han var duktig på sitt yrke (kunnig, snabb, duktig på att formulera sig och hantera kundkontakter) men han var också genuint hjälpsam och intresserad av oss som kunder. Patrik är empatisk och har lätt att skapa goda relationer.