Speedy Bilservice Tornby

Speedy Bilservice Tornby

En del av Speedy speedybilservice.se
  • Badge2022
Ring 013-707 72 Dela

Välkommen till Speedy Bilservice i Tornby! Vi på Speedy är en av de absolut mest omtyckta verkstadskedjorna i Sverige, vilket är något vi alltid strävar efter att bevisa. Hos oss får du fast pris både på service och reparationer och dessutom kontrollerar vi alla bilar mycket noggrant. Vi är en bilverkstad med enkla och effektiva...

97 omdömen om Speedy Bilservice Tornby

Sedan starten hos Reco 2017

Björn K
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Tyckte det gick bra. Det man kan anmärka på var att service killen hade lämnat kvar sina arbetshandskar i bilen.

Andreas H
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Väldigt service inriktade. Åtgärdade problemet.

Mari P

Trevligt bemötande, bra priser,

Markus O
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Väldigt trevligt bemötande, och snabba var de även. Hit kommer jag igen!

Progress A
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Bästa bilservice i stan . Man boka service och sen hämta bilen klart utan problem.

Ann G
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Kom lite sent till tiden, men personalet tog emot på ett trevligt sätt endå, och så långt vi vet gjenomfördes 60milservicen på föreskrivet sätt. Fick låna en av deres bilar mens vår var inne. Bra!

Asghar R
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Bra jobbat,snabbt, pålitlig och enkel att boka tid

Ismet A
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Utmärkt service! 10/10! Bemöter kund på bästa sätt och är väldigt tillmötesgående!

Josef M
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

´Smidigt, blev klart på 2 timmar, hängde då i bilhallen kolla bilar och socialisera med de trevliga säljarna.

Bertil B
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Bra service, men lite dålig framförhållning gällande delar.

Malin F
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Gjorde allt som sades. Lite dåligt koll på lånebil.

Björn J
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Jag fick ett bra bemötande, och fick låna en bil gratis, utan att jag bokat någon hyrbil. Servicetiden var lite tidsoptimistisk, servicen+ kamremsbyte, skulle ta 4 timmar att utföra, den tog nästan 8 timmar. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd.

Lokman S
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

jag var inte nöjd med arbet priserna

Josef D
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

När man hämtar sin bil vill man höra vad som gjorts och få info tydligt med papper. Det önskar jag att det hade skett.

Speedy Bilservice Kungsängen gillar detta
Aziza V

Ni utförde jobbet 2000kr dyrare än andra verkstad som vi kollade via hemsidor

Svar från Speedy Bilservice Tornby

Hejsan Aziza, vi tog betalt som vi kom överens om och priset är taget från vår reservdelskatalog där alla tider och priser finns. Vissa hemsidor, i synnerhet på Mercedes service så visar de inte alltid rätt med tanke på alla tillägg som finns. Tråkigt att du ger en sådan recension när vi kommit överens om pris på telefon. Nästa gång får vi kolla över priset om ni hittar något billigare. Trevlig midsommar!

Olle Sebastian F
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

När jag hämtade bilen var de en stor repa i bakluckan. Påvisade detta, fick till svar att de var en gammal repa. Lackade ur. Under nästa vecka ska som lösa repan.

Karl Owe A
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Bokat montering av drag. Allt gick enligt planen och jag är nöjd!

Edi B
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Liten verkstad som håller vad de lovar, snabb service. Detta var mitt första besök och framtiden får visa om de även fortsättningsvis tänker fortsätta så.

Salahadin J
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

De var trevliga Snabbt och lagum pris. Jag är mycket nöjd med deras arbete.

Felix Mikael J
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Inga klagomål, vi spånade om hur lång tid det tog och det gick snabbare än väntat, kanon service!

Pär Gustaf Leif W
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Fantastiskt bemötande och väldigt trevlig personal. Gjorde service med kamremsbyte och bilen funkar som en klocka igen. Kan varmt rekommendera denna verkstad.

Ruth Åsa Maria L
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Trevligt bemötande och snabb service. Lätt att ta sig dit och bra öppettider. Rekommenderas varmt

Bert Arne S
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Trots att min 2011 saab ttid kämpade emot,så kunde grabbarna fixa ny koppling. Extra eloge till Martin & co. som inte gav upp.

Karl Andreas Göran W
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Snabb, bra och prisvärd service!

Bo Michael B
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Kanon bra jobb kommer tillbacka

Lucas Andreas Vincent L
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Gick väldigt snabbt från första besöket tills det att bilen var färdig. Inte allt för dyrt heller.

Henrik Peter E

Bra bemötande, trevlig personal

Carina Elisabet E
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Mycket snabba svar, trevligt bemötande. Snabb service både att få tid och på utfört arbete. Byte av bromsbelägg.

Nils J
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Bra och snabb service. Trevlig personal

Nader M
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Väldig trevlig bemötande, Glada, snabb service, ärlig, Seriösa personal, Rekomenderar Reco till alla vänner och bekanta, Kunniga, proffsiga , 🌟🌟🌟🌟🌟

Jean Bo Mikael L
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Ett mycket trevlig gäng som arbetar på Speedybilverkstad på Tornby i Linköping.

Torbjörn Alexander W
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Tycker att jag blev bemött riktigt bra av personalen servade bilen till en kanon pris. Jag hade inga förväntningar innan men blev ändå positivt överraskad

Ali K
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Bra service och perfekt arbete tackar

Ali Ahmad D
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Super bra kundmöte 💫💫💫💫 Mycket bra jobb som ni gjorde och vi fick snabb hjälp Tusen tack 🙌

Asghar R

Bra tjänst, vänliga personal. Utmärkt

Paul Anton Andr J
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Snabbt och smidigt. Bra service.

Peter Ragnar Stefan O
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Jag blev bemött på ett väldigt proffesionellt och servicemässigt sätt i min kontakt med verkstadschefen Martin idag 👍👍👍👍👍

Bengt Gunnar Victor Ö
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Förstod brådskan i mitt ärende och la kraft på att hitta lösning. Mycket positivt intryck av besöket.

Amzi S
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Tycker en bra bil verkstad. Rekommenderar.

Madelene K
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Bilservice Fungerade perfekt , bra att kunna lämna bilen dagen innan. Trevligt bemötande

Erik Markus R
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Bokade en standardservice och fick ett mycket bra bemötande. Motsvarade klart mina förväntningar. För toppbetyg hade jag gärna blivit uppringd när bilen var klar, nu fick jag ringa själv. Det viktigaste var dock att den blev färdig enligt plan😄

MATS-OLOV F

Snabb service och bra bemötande

Sara Marie T
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Fick monterat bilkrok. Men lite tråkigt bemötande vilket drar ner betyget.

Svar från Speedy Bilservice Tornby

Hejsan Sara, vad synd att du tyckte att bemötandet var tråkigt. Vad var det som gjorde att du upplevde det så? MVH Speedy Bilservice Tornby.

Lars Emil Erik L
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Snabb och smidig service. Lite problem med att få tag på personal på plats dock.

Wellington D
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Utmärkt service, högkvalificerad och uppmärksam på kunderna. Fortsätt så.

Per Arne T
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Otroligt hjälpsamma och snabb service!

Mikael Lars W
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Bra och god service Jag köpte tjänsten att service på bilen och bromsbyte

Per Roger B
Skrev om Speedy Bilservice Tornby

Dom hade ett bra bemötande och var väldigt trevliga

Peter Christian G

Bra Normala - positivt.bbemötande. trots ;öspråkdifferens Olje och filterbyte