Speedy

Välkommen till Speedy Bilservice!
Till oss är alla välkomna, extra välkommen är ni som har ont om tid. Precis som det låter går det snabbt att laga bilen hos oss på Speedy och vi har en hög tillgänglighet. Vi jobbar alltid för att du som kund ska få den bästa servicen och känna trygghet i att lämna din bil på våra verkstäder. Vi erbjuder alla kunder 3 års garanti både på arbetet och reservdelar Vi har förstått att våra kunder uppskattar vår ärlighet och att ni som kund alltid får ett fast pris på din service eller reparation vid inlämning. Självklart lämnar vi ut dokumentation på utfört arbete!
Välkomna att prova Sveriges mest omtyckta bilverkstadskedja du med!
  • 3 års Garanti på arbete och reservdelar
  • Sveriges mest omtyckta verkstadskedja
  • Flexibel Bilservice medan du väntar
  • Du får alltid ett pris innan arbetet utförs
  • Dokumentation på det arbete som utförts
Speedy
"Professionell personal . Vilken service Kan varmt rekommenderas"
Cissi J anlitade Speedy Bilservice Falkenberg
"A5 service, byte av växellåde olja samt rostskyddsbehandling av bromsrören. Speedy når upp till alla förväntningar jag har på en bilverkstad. De utför först och främst ett bra och gediget jobb. De ..."
Nena Snezana S anlitade Speedy Bilservice Malmö
"Trevlig bemötande och bra utfört arbete ny har jag nya bromsklossar på min Mercedes känns tryggt inför sommaren."
Ingemar J anlitade Speedy Bilservice Östermalm
"Riktigt grym kundservice, kunskap och humana priser! Känns riktigt tryggt att lämna in bilen hos er. Tusen tack för hjälpen senast."
Niclas I anlitade Speedy Bilservice Skövde

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Ta kontroll

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar