Alla kategorier Bilverkstad Västra Götaland Skövde Speedy Speedy Bilservice Skövde

Speedy Bilservice Skövde

Magasingatan 4, 541 34 Skövde — Visa karta

Välkommen till Speedy Bilservice i Skövde!

Här hittar du en verkstadskedja som har ryktet som den bästa i Sverige. Vi erbjuder allt från full service till enstaka reparationer. Våra bilmekaniker har lång erfarenhet och ser alltid till att göra ett jobb fyllt av kvalitet och säkerhet. Här har du tre års garanti på vad vi än reparerar och vi dokumenterar noggrant det jobb vi utför - varje service. Oavsett bilmärke behåller du nybils- eller fabriksgarantin och får en giltig stämpel i serviceboken.

Tillgängligheten är viktig för oss. Som bilägare ska du kunna få bilen servad på en kort stund. Därför håller vi högt tempo och våra reparationer tar sällan mer än en timme.

Kontakta oss så får du veta mer om vad vi erbjuder!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 74 kunder tycker om Speedy Bilservice Skövde

• Emma A
    Emma A skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Trevligt bemötande och stor kompetens, man känner sig trygg att lämna bilen i deras händer!
  • Rolf A
    Rolf A skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Bytte slitna däck .Bra service o kunde ta bilen nästan omgående.
  • Erik C
    Erik C skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Fantastisk service och bemötande till rimliga priser. Snabbt utförd service och byte filter växellåda. Kan varmt rekommendera Speedy Bilservice Skövde för service och alla slags repartioner!!!
  • Gustav L
    Gustav L skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Toppen service, hjulinställning och däckbyte gick smärtfritt. God personal och bemötande !
  • Lennart Ingemar S
    Lennart Ingemar S skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Kanon service och reparation! Trevligt bemötande. Kan varm rekommendera Speedy Bilservice Skövde!
  • Ulla Kristina S
    Ulla Kristina S skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Lev bra bemött. Jobbet som gjordes på bilen var 3000 mila service. Allt till belåtenhet. Tidsbokningen stämde och jag fick även tillbaka bilen på utsatt tid. 👍
  • Rosita S
    Rosita S skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Alltid tillmötesgående, inget är omöjligt. Glada o positiva. Har fått hjälp med avgassystem, svetsning mm. Helnöjd med ALLT.
  • Katy M
    Katy M skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Bemötandet är alltid på topp, inget är omöjligt!! De löser alla problem antingen med en gång eller åtminstone efter en stund!
    Jag har köpt alla mina däck där, servat bilen och reparerat allt möjligt. Både min gamla bil och min nya.
    Jag är helnöjd! Bästa stället i Skövde!
  • Emil I
    Emil I skrev om Speedy Bilservice Skövde
    mycket bra och snabb service! och trevlig personal
  • Morat O
    Morat O skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Har aldrig fått bättre service och bemötande än så.
    Men sådan trevlig personal och service kan jag alldrig tänka mig att gå till någon annan alls.
    Ni säger alldrig nej när man behöver hjälp.
    Ni är bäst på allt😊.
    Tack en än gång för allt.
    Mvh: Morat Onat
  • Britt L
    Britt L skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Service och bemötande högsta betyg. Har varit så varje gång man besöker dem. Glada och positiva . Själv glad när man åker där ifrån.
    Idag grundservice, batteribyte , polering av lampor fram.
  • Daniel O
    Daniel O skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Gjorde en grundservice och bytte batteri + torkarblad bak. Personalen var tillmötesgående och trevliga.
  • Ulf Christer E
    Ulf Christer E skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Bemötandet jag fick efter punktering på väg 26 utanför Skövde fredagen den 8 september 2017, var utöver det vanliga. Svarade direkt, förstod mitt problem/situation direkt, vänligt bemötande, kom till undsättning inom 20 minuter som gjorde att jag kunde fortsätta min resa hem till Skåne utan ett långt avbrott på min resa. Jag kan reservationslöst rekommendera Speedy i Skövde till var en.
  • Abdul V
    Abdul V skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Mycket bra och gott bemötande. Snabbt svar via mejl! Bilen fixades inom lovade tiden.
  • Anna Ingeborg Maria J
    Anna Ingeborg Maria J skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Bästa tänkbara service hos dessa killar i Skövde. Ingenting är omöjligt utan att det går att lösa. Föreslår reparationer på rimlig nivå och till ett pris därefter. Tidsbokning och spontanbesök för lampbyte etc har fungerat lika bra.
    Önskar dem lycka till med sin firma och att det går bra för dem.
    Med vänlig hälsning,
    Maria
  • Peter K
    Peter K skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Riktigt bra bemötande. Dom bytte båda bromsrörena bak på våran Mazda 323 riktigt nöjd med servicen som vi fick där / Peter
  • Ramon R
    Ramon R skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Trevlig personal, löste hjulinställningen med kort varsel till ett bra pris :-)
  • Jonas J
    Jonas J skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Mycket nöjd o bra service med trevlig personal och snabba
  • Jan åke J
    Jan åke J skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Fantastiskt hjälpsamma. Dotterns bil startade inte, åkte dit för att fråga lite, de hämtade bilen och fixade allt på 45 minuter.
    Allt gick bättre än vi kunde drömt om.
  • Merja J
    Merja J skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Mycket bra och hjälpsam personal.
    Gjorde inget att han var glad också
  • My G
    My G skrev om Speedy Bilservice Skövde
    En lördag i juli exploderade ett av våra däck precis utanför Karlsborg. Jakten på någon som kunde hjälpa oss att byta till ett nytt däck så att vi skulle kunna åka hem till Stockholm drog igång. Vi ringde alla bil- och däckfimor vi kunde hitta i så väl Karlsborg, Askersund och Skövde. Den enda som ens lyfte telefonluren var Jonas på Speedy. Själv var han på semester (bara en sådan sak!), men han bad oss om några minuter så skulle han försöka få tag på någon som kunde hjälpa oss. Mycket riktigt: snart ringde Jonas och sa att Mattias skulle möta upp oss. Så på vårt tunna extradäcket så körde vi tillbaka till Skövde där Mattias mötte oss på Speedy på Magasinsgatan och hjälpte oss med att montera två nya och pigga däck på vår Toyota. Vi är SÅ tacksamma och oerhört nöjda med en service som sopade banan med en massa konkurrenter. STORT TACK!!!
  • Ola W
    Ola W skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Proffsigt!Hadeinte kommit iväg på semester om jag inte fått denna snabba hjälp👍
    Tack!
  • Josefine N
    Josefine N skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Snabbt utfört arbete och gratis lånebil bra bemötande. Trovärdiga.
  • Heikki N
    Heikki N skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Byte kamrem o vattenpump lämnade bilen tisdag färdig onsdag. Det var snabba ryck mycket nöjd.
  • Klas A
    Klas A skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Snabb och bra utförd reparation.Byte av bromsskivor och belägg samt ombesiktning.i
  • Casper G
    Casper G skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Vilka superkillar! Finns aldrig nåt som heter problem för dom. Det bästa som har hänt Skövde.
  • Hampus A
    Hampus A skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Bästa verkstan ever. Sjukt trevlig och hjälpsam personal!!!
  • Haley S
    Haley S skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Bästa stället någonsin. Tog sig tid direkt att fixa min bil snabbt och prisvärt.
  • Anne-lee S
    Anne-lee S skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Jag har inget att klaga på.
    Mycket bra service.
  • Erik B
    Erik B skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Fantastiskt kompetent och trevligt bemötande!
  • Theo S
    Theo S skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Det bästa verkstadsbesök jag någonsin gjort. Tack killar.
  • Christer A
    Christer A skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Bästa service vi någonsin fått !!!
    Vilka toppen killar!
    Startmotorn krångla och de fixade det utan problem.
    Fixat direkt när vi kom och fråga om hjälp.
    Räddade vår semester
    I morgon blir det sommarland
    Mvh Fam Alexis
  • Sussane S
    Sussane S skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Mycket snabb service och bra bemötande!
  • Filip V
    Filip V skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Påfyllnad av kylmedel till AC.
    Bra bemötande, informativa och snabba!
  • Björn T
    Björn T skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Ett mycket trevligt bemötande och ett bra utfört arbete, bra pris och god service från beställning till slutfört arbete!
  • Rikard K
    Rikard K skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Bra och snabb service.
    Batteribyte på 15 min.
  • Roger J
    Roger J skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Mycket snabb och bra service. Trevlig personal.
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Däck byte och hjulinställning
  • Leif B
    Leif B skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Det fungerade väldigt bra, en ganska stor reparation, som var klar dagen efter vi var där. Bra jobbat och trevligt bemötande
  • Hugh K
    Hugh K skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Alltid fått bra hjälp. Tillmötesgående, allt utan anmärkning.
  • Sten-Göran F
    Sten-Göran F skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Kunnig personal, bra bemötande, servicekänsla.
  • Jimmy P
    Jimmy P skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Snabb och bra service när bilen krånglade.
  • Jimmy P
    Jimmy P skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Snabb och bra service när bilen krånglade.
  • Claes-Fredrik L
    Claes-Fredrik L skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Bra service och trevligt bemötande. Nöhd med arbetet
  • Marie P
    Marie P skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Ett bra bemötande och bra service.
  • Peter A
    Peter A skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Det gick välldigt fort att få en tid och att personalen är trevliga plus att vi fick en lånebil undertiden bilen va inne..
  • John S
    John S skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Bästa verkstaden i Skövde. Inget problem för killarna någon gång.
  • Malin G
    Malin G skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Killarna tog emot mig direkt och lagade bilen snabbt,bra och mycket prisvärt.
  • E F
    E F skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Lite smutsigt/stökigt i receptionen och väntrummet, det går att förbättra. Annars mycket bra bemötande och snabb service!
  • Niklas B
    Niklas B skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Riktigt bra priser och duktiga trevliga på speed bilservice i Skövde. Rekommenderas starkt

Magasingatan 4, 541 34 Skövde