Alla kategorier Bilverkstad Västra Götaland Skövde Speedy Speedy Bilservice Skövde

Speedy Bilservice Skövde

Magasingatan 4, 541 34 Skövde — Visa karta

Välkommen till Speedy Bilservice i Skövde!

Här hittar du en verkstadskedja som har ryktet som den bästa i Sverige. Vi erbjuder allt från full service till enstaka reparationer. Våra bilmekaniker har lång erfarenhet och ser alltid till att göra ett jobb fyllt av kvalitet och säkerhet. Här har du tre års garanti på vad vi än reparerar och vi dokumenterar noggrant det jobb vi utför - varje service. Oavsett bilmärke behåller du nybils- eller fabriksgarantin och får en giltig stämpel i serviceboken.

Tillgängligheten är viktig för oss. Som bilägare ska du kunna få bilen servad på en kort stund. Därför håller vi högt tempo och våra reparationer tar sällan mer än en timme.

Kontakta oss så får du veta mer om vad vi erbjuder!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 99 kunder tycker om Speedy Bilservice Skövde

• Robert F
    Robert F skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Denna verkstad fixade så vi kunde åka vidare på vår semester när bilen krånglar utanför Karlsborg.
    Snabbt gick det också så ett stort tack till speedy i skövde!

Bara ++++++ Läs mer
  • Hans Börje Ronny R
    Hans Börje Ronny R skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Bra bemötande och fixar det messta på kort tid Läs mer
  • Linda I
    Linda I skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Fantastiskt service och jättetrevligt bemötande!
    Tack Jonas för allt du gjorde och ställde upp på en lördagskväll👍👌 Har aldrig varit med om bättre service och hjälp trots att ni hade stängt!
    Högsta betyg och min eviga tacksamhet 🤗
    Hälsar Linda Läs mer
  • Karin Cecilia M
    Karin Cecilia M skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Alltid bra bemötande med en otroligt hög servicenivå. Man kan få hjälp med allt och det går snabbt.
    Jag har rekommenderat företaget till många av mina vänner. Läs mer
  • Bert Eric Richard J
    Bert Eric Richard J skrev om Speedy Bilservice Skövde
    I särklass Skaraborgs bästa bilservice. Förutom att det är prisvärt så är det mycket bra service. Det går dessutom snabbt och enkelt att serva bilen. Aldrig några problem.

Toppbetyg! Läs mer
  • Elisabet Margareta N
    Elisabet Margareta N skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Jag fick nya bromsar snabbt och kvickt, dessutom blev jag erbjuden en lånebil! Inte vanligt! Läs mer
  • Tord Uno William L
    Tord Uno William L skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Bra bemötande, kunig personal
    Allt ok
    Återkommer Läs mer
  • Nahrin O
    Nahrin O skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Väldigt snälla och trevliga killar dem är guld värda. Blir alltid bemöta med ett leende även om dem är jätteeeeeeeee trötta. Servicen är utmärkt. Dem tar hand om sina kunder och deras behov. Helt fantastiska dem får av mig 100% för all service och mänsklighet. Läs mer
  • Patrik Björnsson T
    Patrik Björnsson T skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Jag fick snabbt hjälp och ett jättebra bemötande av kunnig personal! Så tack ifrån en som annars inte hade kommit hem till Skara👍 Läs mer
  • Jakob S
    Jakob S skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Min upplevelse av Speedy var verkligen fantastisk. Vi blev bogserade dit mitt på dagen när de verkade ha som mest att göra. Trots det så tog de in bilen och började direkt då de fick höra att vi planerade en längre bilresa morgonen därpå.
    Det visade sig att några av våra bromsar var helt förstörda. Ändå fick vi tillbaka bilen samma dag med lagade bromsar, reparerat avgasrör och en förbättrad bilnyckel.
    Hela tiden som vi spenderade med dem var fylld med skratt och stämningen var avslappnad, vilket visade sig vara exakt vad man behöver efter att bilen lagt av!
    När de insåg att reparationen skulle ta längre än tänkt för att de var tvugna att finna delar så fick vi låna en bil, för att sedan komma tillbaka mot kvällskvisten. De hade arbetat konstant och till och med letat delar på skroten för att vi skulle få komma iväg på vår resa... helt fantastiska.

Som avslut:
    Väldigt kunniga mekaniker med fantastisk kundbehandling. Rekommenderar Speedy varmt till alla! Läs mer
  • Harry B
    Harry B skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Snabba och meddelsamma hos Speedy I Skövde. Hjälpte mig byta batteri och ställde även upp på att skjutsa bil fram o tillbaka till o från verkstad. Väldigt trevligt bemötande. Läs mer
  • Henrietta I
    Henrietta I skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Supertrevliga! Otroligt hjälpsamma grabbar vad de än gäller. Lätta att ha att göra med och absolut inga överpriser! Snabb och enkel bilservice! Läs mer
  • Benny W
    Benny W skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Otroligt bra service. Har varit i god kontakt med Speedy under snart fyra år och det har varit allt från däckbyten till krockskador och diverse ting.

Det jag uppskattar mest är att dessa gubbar är ärliga och säger med sanning vad som är bäst för bilen men också för plånboken. De suger inte ut det extra pengarna som övriga verkstäder är bra på.

Fantastiskt jobb på mina bilar och om framtida problem uppstår så vet jag att Speedy är de som hjälper mig. Rekommenderar varmt Speedy i Skövde 👍😊 Läs mer
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Bra, snabb service och gratis lånebil. Rekommenderas! Läs mer
  • Åsa Maria R
    Åsa Maria R skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Otroligt snabb och bra service! Bytte bland annat bromsar och hjälpte mig med besiktning av bilen. Trevlig och tillmötesgående personal. Läs mer
  • Katarina E
    Katarina E skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Mycket trevliga killar och servicen så bra! Läs mer
  • Joacim B
    Joacim B skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Byta spindelled volvo v70 samt besiktning. Snabba att få tid, bemötandet lite under medel, samt fick återkomma för fel på bilen efter arbete. Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Har företaget som däckhotell och har haft i ett antal år. Jag blir alltid väl bemött och väl omhändertagen. De är otroligt snabba och flexibla. Är supernöjd som kund. Läs mer
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Vi har våra däck förvarade där och får alltid bra bemötande när vi ska byta!
    Vi är mycke nöjda ! Läs mer
  • Stig-åke L
    Stig-åke L skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Trevlig personal och bra service Läs mer
  • Annika E
    Annika E skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Skiftning till vinterdäck. Uppdraget genomfördes enligt tidsplan. Allt till min belåtenhet. Trevlig personal, så bara lovord till dom. Läs mer
  • Johan P
    Johan P skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Trevlig personal, snabb hjälp från första besök till färdig bil. Och framför allt humant pris jämfört med märkesverkstad. Läs mer
  • Strömbergs Åkeri
    Strömbergs Åkeri skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Trevligt folk. Får tid för service fort har inga väntetider direkt Läs mer
  • Josef A
    Josef A skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Trevligt bemötande och grym service! Rekommenderas! Läs mer
  • Patrik F
    Patrik F skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Fantastiskt bemötande och arbete. Snabba att få tid hos och bra tidsuppfattning hur snabbt arbetet tar. Lätta att ha att göra med! Full pott på detta betyget! Läs mer
  • Emma A
    Emma A skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Trevligt bemötande och stor kompetens, man känner sig trygg att lämna bilen i deras händer! Läs mer
  • Rolf A
    Rolf A skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Bytte slitna däck .Bra service o kunde ta bilen nästan omgående. Läs mer
  • Erik C
    Erik C skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Fantastisk service och bemötande till rimliga priser. Snabbt utförd service och byte filter växellåda. Kan varmt rekommendera Speedy Bilservice Skövde för service och alla slags repartioner!!! Läs mer
  • Gustav L
    Gustav L skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Toppen service, hjulinställning och däckbyte gick smärtfritt. God personal och bemötande ! Läs mer
  • Lennart Ingemar S
    Lennart Ingemar S skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Kanon service och reparation! Trevligt bemötande. Kan varm rekommendera Speedy Bilservice Skövde! Läs mer
  • Ulla Kristina S
    Ulla Kristina S skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Lev bra bemött. Jobbet som gjordes på bilen var 3000 mila service. Allt till belåtenhet. Tidsbokningen stämde och jag fick även tillbaka bilen på utsatt tid. 👍 Läs mer
  • Rosita S
    Rosita S skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Alltid tillmötesgående, inget är omöjligt. Glada o positiva. Har fått hjälp med avgassystem, svetsning mm. Helnöjd med ALLT. Läs mer
  • Katy M
    Katy M skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Bemötandet är alltid på topp, inget är omöjligt!! De löser alla problem antingen med en gång eller åtminstone efter en stund!
    Jag har köpt alla mina däck där, servat bilen och reparerat allt möjligt. Både min gamla bil och min nya.
    Jag är helnöjd! Bästa stället i Skövde! Läs mer
  • Emil I
    Emil I skrev om Speedy Bilservice Skövde
    mycket bra och snabb service! och trevlig personal Läs mer
  • Morat O
    Morat O skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Har aldrig fått bättre service och bemötande än så.
    Men sådan trevlig personal och service kan jag alldrig tänka mig att gå till någon annan alls.
    Ni säger alldrig nej när man behöver hjälp.
    Ni är bäst på allt😊.
    Tack en än gång för allt.
    Mvh: Morat Onat Läs mer
  • Britt L
    Britt L skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Service och bemötande högsta betyg. Har varit så varje gång man besöker dem. Glada och positiva . Själv glad när man åker där ifrån.
    Idag grundservice, batteribyte , polering av lampor fram. Läs mer
  • Daniel O
    Daniel O skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Gjorde en grundservice och bytte batteri + torkarblad bak. Personalen var tillmötesgående och trevliga. Läs mer
  • Ulf Christer E
    Ulf Christer E skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Bemötandet jag fick efter punktering på väg 26 utanför Skövde fredagen den 8 september 2017, var utöver det vanliga. Svarade direkt, förstod mitt problem/situation direkt, vänligt bemötande, kom till undsättning inom 20 minuter som gjorde att jag kunde fortsätta min resa hem till Skåne utan ett långt avbrott på min resa. Jag kan reservationslöst rekommendera Speedy i Skövde till var en. Läs mer
  • Abdul V
    Abdul V skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Mycket bra och gott bemötande. Snabbt svar via mejl! Bilen fixades inom lovade tiden. Läs mer
  • Anna Ingeborg Maria J
    Anna Ingeborg Maria J skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Bästa tänkbara service hos dessa killar i Skövde. Ingenting är omöjligt utan att det går att lösa. Föreslår reparationer på rimlig nivå och till ett pris därefter. Tidsbokning och spontanbesök för lampbyte etc har fungerat lika bra.
    Önskar dem lycka till med sin firma och att det går bra för dem.
    Med vänlig hälsning,
    Maria Läs mer
  • Peter K
    Peter K skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Riktigt bra bemötande. Dom bytte båda bromsrörena bak på våran Mazda 323 riktigt nöjd med servicen som vi fick där / Peter Läs mer
  • Ramon R
    Ramon R skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Trevlig personal, löste hjulinställningen med kort varsel till ett bra pris :-) Läs mer
  • Jonas J
    Jonas J skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Mycket nöjd o bra service med trevlig personal och snabba Läs mer
  • Jan åke J
    Jan åke J skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Fantastiskt hjälpsamma. Dotterns bil startade inte, åkte dit för att fråga lite, de hämtade bilen och fixade allt på 45 minuter.
    Allt gick bättre än vi kunde drömt om. Läs mer
  • Merja J
    Merja J skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Mycket bra och hjälpsam personal.
    Gjorde inget att han var glad också Läs mer
  • My G
    My G skrev om Speedy Bilservice Skövde
    En lördag i juli exploderade ett av våra däck precis utanför Karlsborg. Jakten på någon som kunde hjälpa oss att byta till ett nytt däck så att vi skulle kunna åka hem till Stockholm drog igång. Vi ringde alla bil- och däckfimor vi kunde hitta i så väl Karlsborg, Askersund och Skövde. Den enda som ens lyfte telefonluren var Jonas på Speedy. Själv var han på semester (bara en sådan sak!), men han bad oss om några minuter så skulle han försöka få tag på någon som kunde hjälpa oss. Mycket riktigt: snart ringde Jonas och sa att Mattias skulle möta upp oss. Så på vårt tunna extradäcket så körde vi tillbaka till Skövde där Mattias mötte oss på Speedy på Magasinsgatan och hjälpte oss med att montera två nya och pigga däck på vår Toyota. Vi är SÅ tacksamma och oerhört nöjda med en service som sopade banan med en massa konkurrenter. STORT TACK!!! Läs mer
  • Ola W
    Ola W skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Proffsigt!Hadeinte kommit iväg på semester om jag inte fått denna snabba hjälp👍
    Tack! Läs mer
  • Josefine N
    Josefine N skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Snabbt utfört arbete och gratis lånebil bra bemötande. Trovärdiga. Läs mer
  • Heikki N
    Heikki N skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Byte kamrem o vattenpump lämnade bilen tisdag färdig onsdag. Det var snabba ryck mycket nöjd. Läs mer
  • Klas A
    Klas A skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Snabb och bra utförd reparation.Byte av bromsskivor och belägg samt ombesiktning.i Läs mer

Magasingatan 4, 541 34 Skövde