Läs vad 181 kunder tycker om Speedy Bilservice Skövde 2

• 2021-01-21
    Jättebra service trevlig personal
  • 2021-01-16
    Tack för bra bemötande och service på bilen.
  • 2021-01-13
    Snabb o professionell service och ett vänligt bemötande
  • 2021-01-13
    Återkopplade ej när bilen var färdig som utlovat.
  • 2021-01-11
    Fixade min blinkers! Väldigt snabbt och smidigt! Även om jag har en ganska gammal bil fixade de fram delarna snabbt och tog in bilen så fort delarna kommit, dessutom gick bytet jättefort!
  • 2021-01-07
    Lite dyrt med 110 kr för att sätta fast en kabel, 10 min jobb. Men trevlig personal som förklarade problemet bra.
  • 2021-01-07
    Snabb och bra service av grym personal
  • 2020-12-23
    Underbar service! Trevlig personal. Snabbt jobb. Rekommenderar denna verkstad!
  • 2020-12-14
    Alltid så hjälpsamma och trevlig. Känner mig helt trygg med att lämna bilen där.
    Malin L
  • 2020-12-14
    Byte batteri och service på BMW. Trevliga och kunniga killar. Kan sin sak. Rekommenderas.
  • 2020-12-12
    Bra snabb service. Prisvärd . Kan starkt rekommenderas. Kaffet ingått i priset
  • 2020-11-30
    Snabbt, prisvärt och först och främst trevlig personal som sköter sitt jobb och passar på sina kunder. Nästa gång jag behöver att besöka ett verkstad kommer jag gá till Speedy i Skóvde.
  • 2020-11-20
    Alerta grabbar med ett bra kundbemötande!

Humana priser!
  • 2020-11-17
    Mycket bra och kompetent personal
  • 2020-11-10
    Köpte å bytte spännare å multirem till v40. Gick kanon snabbt å trevligt bemötande 😉
  • 2020-11-03
    Snabbt och smidigt. Trevligt bemött med bra service.
  • 2020-10-22
    Har bytt bromsar i bak på min Renault och kan inget annat än säga att jag är väldigt nöjd. Trevligt bemötande och snabb service!
  • 2020-10-21
    Bra bemötande och snabb service
  • 2020-10-21
    Trevliga, hjälpsamma och raka rör! För en bil-inalfabet som jag kan det ibland vara skräckinjagande att prata med experterna, men här går det bra utan att känna sig idiotförklarad. Imponerande tatueringar har de också, som grädde på moset!
  • 2020-10-15
    Service 20000 mil. Helt ok men ingen wow upplevelse.
  • 2020-10-11
    Kamkedjebyte
    Gjorde ett grundligt jobb
    Höll oss uppdaterade
    Tyvärr dyrt men det är det mesta.
  • 2020-10-08
    Jag är helt nöjd med mottagande o arbete o kan rekommendera er!! Rolf
  • 2020-10-08
    Har haft bilen på Speedy i Skövde vid ett flertal tillfällen, har alltid känt mig väl bemött och inte stött på oväntade kostnader. Tar sällan mer än en förmiddag att få problemet löst. Rekommenderas!
  • 2020-10-07
    Arbetet påminner om en svunnen tid då män kunde va män.😁

Bra kund bemötande 👍
  • 2020-09-30
    Trevligt bemötande och snabbt utfört arbete. Nöjd
  • 2020-09-28
    Bra service och gick igenom klart och tydligt vad som var gjort och vad som kan behövas göra
  • 2020-09-17
    Ärliga, duktiga, noggranna. Litar på dessa gubbar fullt ut 😎
  • 2020-09-11
    Jag fick ett bra bemötande när jag bokade service för min Volvo V70.
    Jag har Nästan bara anlitat Volvoverkstad tidigare, men jag är nöjd med Speedy.
  • 2020-09-11
    Tack för att ni väntade en stund efter stängningsdags, när jag blev sen att hämta bilen.

Det luktade hemskt illa i min bil när jag hämtade ut den. Som om någon hade rökt i den, eller rökt och genast satt sig i bilen.
  • 2020-09-08
    När kylaren sprack på Mazda-pickupen fick jag snabb och prisvärd service. Rekommenderas!
  • 2020-09-07
    Service av bil. Väl bemött då min bokning inte blivit registrerad. Dom löste detta utmärkt samt att bilen blev klar ganska snabbt. Allt fungerade perfekt
  • 2020-09-04
    Felsökning av missljud på äldre bil. Bemötandet var problemorienterat, fick ingen känsla av att dem ville lösa problemet utan bara hur dyrt vidare felsökning skulle bli.
    skrev om Speedy Bilservice Skövde
    Hej! Vi felsökte din bil och konstaterade att ljudet kommer inifrån kamremskåpan, rekommendationen du fick av våra mekaniker var att kolla upp med den mekanikern du anlitat tidigare som fanns i din bekantskapskrets då denna person hade bytt kamrem nyligen. Varför du fick känslan att vi inte ville hjälpa dig har jag svårt att förstå, vi finns här för att hjälpa alla som behöver men vi tyckte att det kunde vara fråga om garantiärende från personen som utfört kamremsbytet åt dig. Vi erbjöd samtidigt att vi kunde göra en vidare felsökning givetvis mot betalning då vi får lägga mer tid för att konstatera exakt vart problemet ligger. Du ville kolla med personen som utfört arbetet på din bil och vi sa att du var hjärtligt välkommen tillbaka om det inte rörde sig om garantiärende eller att du helt enkelt ville att vi gjorde en vidare felsökning. Givetvis måste vi informera kunden innan vad saker och ting kommer landa på enligt mitt tycke istället för att överraska vid betalning. Sen att man tycker att det är dyrt är en annan sak, vi ville bespara DIG pengar om det skulle vara så att den du anlitat tidigare gjort felmontering eller liknande. MVH Johannes

Visa svar
  • 2020-09-01
    Snabb och proffsigt service på bilen!
  • 2020-08-28
    Mycket trevlig och kunnig personal
  • 2020-08-28
    Byte av fläktmotstånd mycket trevligt bemötande och bra arbete
  • 2020-08-26
    Supertrevlig personal, billigt och snabbt! Rekommenderas starkt!!
  • 2020-08-24
    Bytte tändstift och tändspolar. Snabbt, smidigt, bra bemötande och återkoppling!
  • 2020-08-18
    Fixat böjt värmeskydd.

Felet blev bra åtgärdat. Jag fick kostnadsförslag innan inlämning och priset stämde överens. Klart inom överenskommen tid.

Bra bemötande från personal. Levde upp till höga förväntningar.
  • 2020-08-16
    Fel sökning på piaggo moped fick betala 6900 felet inte hittat.Det tog lång tid personal har ingen kompetens väldigt otrevliga.
    Tråkigt att höra att du upplevde oss så. MVH Speedy Bilservice Skövde

Visa svar
  • 2020-08-14
    Var dör dör motorlampan lös. Snabbt och effektivt löste dom problemet.
  • 2020-08-13
    Toppen bra från början till slut. Kommer igen om behövs
  • 2020-08-06
    Trevlig och kunnig personal, fick proffesionellt hjälp som gick snabbt och smidigt precis som det ska vara, rekommenderar stället starkt.
  • 2020-07-18
    Tonade rutorna på bilen. Blev fördröjt ett dygn tyvärr, som tur var drabbade det inte oss..
  • 2020-07-17
    Byte av koppling. Sen leverans av delar så få vänta länge på bilen. Minus att det inte fanns lånebil.
  • 2020-07-16
    Mycket bra bemötande då jag behövde snabb service, då avgasröret gått sönder och jag inte bor i Skövde. De ordnade allt på ett snabbt o bra sätt. Fick alternativ på originaldelar el billigare variant, så jag kunde välja, det var toppen!
  • 2020-07-15
    Enkel reparation. Snabbt jobb. Väldigt nöjd.
  • 2020-07-15
    Kanon killar! Vi är så nöjda👌🏼
  • 2020-07-15
    Bra service till rimliga priser, trevligt bemötande å snygg verkstad gör mej till en nöjd kund. Kommer givet att uppsöka dessa nästa gång jag får problem
  • 2020-07-13
    Trevligt bemötande. Kunnig personal
  • 2020-07-08
    Service samt reparation av tuta. Trevligt bemötande, förklarade vad de hade gjort, ringde innan de utförde något som inte var överenskommet från början, men behövdes. Bara bra!