Alla kategorier Bilverkstad Skåne Lund Speedy Speedy Bilservice Lund

Speedy Bilservice Lund

Annedalsvägen 9, 227 64 Lund — Visa karta

Speedy Bilservice i Lund välkomnar dig till en bilverkstad av högsta kvalitet!
Med över 30 år i branschen erbjuder vi bilservice av toppklass, alltid med tre års garanti på både arbete och reservdelar. Våra bilmekaniker byter allt från bromsar till avgasrör och oftast går det på bara en timme. Vill du får du gärna ta en kaffe och titta på medan arbetet utförs.

Vi berättar alltid vad priset blir innan arbetet utförs och dokumenterar vad som sker under reparationen. Bekymmersfritt, säkert och alltid tillgängligt. Här kan du boka tid eller komma in för ett drop-in-besök.

Det finns en anledning till att vi är Sveriges mest omtyckta verkstadsskedja. Kontakta oss så ska du snart få se varför!

Läs vad 485 kunder tycker om Speedy Bilservice Lund

• Karl K skrev om Speedy Bilservice Lund
    Mycket bra och trevligt bemöttande.
    Bra utfört arbete. Läs mer
  • Per H skrev om Speedy Bilservice Lund
    Skulle få nya hjul, fick julgranar.
    De hinner ju barra av sig innan jul. Läs mer
    2018-10-04 Speedy Bilservice Lund svarar Per H
    Hej vi säljer inte julgranar och misstänker att du aldrig har varit kund hos oss men är det så att du är det så får du gärna ringa eller maila oss på 046-142220/ lund@speedybilservice.se så vi kan förstå vad som har gått snett isåfall.
    med vänliga hälsningar speedy lund :)
  • Leif L skrev om Speedy Bilservice Lund
    Fantastisk service vid ett flertal tillfälle!! Tack! Läs mer
  • Kontant K skrev om Speedy Bilservice Lund
    Problem med avgasröret. Uppfinningsrik hjälp och lagningen blev bra och prisvärd.
    Trevligt bemötande.
    Överträffade förväntningarna. Läs mer
  • Erland D skrev om Speedy Bilservice Lund
    Servade bilen och bytte bromsar, snabbt smidigt och trevlig personal. Läs mer
  • Ulf Z skrev om Speedy Bilservice Lund
    Bytte ljuddämpare snabbt och enkelt, bra personal Läs mer
  • Ellen D skrev om Speedy Bilservice Lund
    billigt, proffsigt, ärligt och serviceinriktad personal. Läs mer
  • Per W skrev om Speedy Bilservice Lund
    Lämnade bilen på service. Fick tid snabbt, vänligt bemötande och dessutom avstod de från att utföra ett moment som inte behövdes vilket gjorde att jag sparade lite pengar. Läs mer
  • Anders B skrev om Speedy Bilservice Lund
    Byte ljuddämpare.
    Bemötande 5 av 5.
    Höga förväntningar som uppfylldes med råge.
    Sammanfattning 5 av 5. Läs mer
  • Anna H skrev om Speedy Bilservice Lund
    Service på bilen!
    Snabb och bra service! Läs mer
  • Erik N skrev om Speedy Bilservice Lund
    Köpte allmän bilservice. Mycket trevligt bemötande och snabb leverans! Läs mer
  • Bo-Göran H
    Bo-Göran H skrev om Speedy Bilservice Lund
    Fick mycket trevligt bemötande och fick omgående hjälp med mitt problem samt en ny tid.
    Mycket trevlig och smidigt bemötande av personalen Läs mer
  • Carl D skrev om Speedy Bilservice Lund
    Som vanligt jättebra, både arbete och kundmottagande Läs mer
  • Göran G
    Göran G skrev om Speedy Bilservice Lund
    Bytte olja och filter. Klart på en timme. Inget att anmärka på. Läs mer
  • Jaakko J skrev om Speedy Bilservice Lund
    Lämnade in bilen på service och fick återkomma totalt 3 gånger pga saker som gick sönder under servicen, eller blev felmonterade. Det upptäckes först efter att bilen blivit hämtad av mig. Kände mig inte förstådd när jag försökte förklara att det inneburit svårigheter för mig då jag bor 10 mil bort och planerat att bara lämna in bilen 1 gång. Gillade inte förklaringen att saker går sönder. Det minsta är att berätta det för mig som kund. Inte låta mig upptäcka det själv. Skicka personalen på kurs för god kundservice. Läs mer
    2018-09-27 Speedy Bilservice Lund svarar Jaakko J
    Hej vad tråkigt att läsa din reco och att du inte känner dig nöjd med oss. Att fönsterhissmekanismen gick sönder när vi körde in bilen för service är inget vi kan påverka tyvärr.
    Vi drar alltid ner våra rutor när vi utför våra servicear utifall att bilen eventuellt skulle låsa sig själv. sen att plast detaljen gick sönder till handtaget efter bytet tog vi fullt ansvar för och åtgärdade det dock inte samma dag som du hämtade bilen då vi stänger kl 17.00 och du hämtade bilen 5 innan stängning den dagen.
    Förstår din frustration men vi har gjort allt vi har kunnat för att lösa allt så smidigt som möjligt och dessutom tagit din bil som första bil före alla andras. mer kan vi tyvärr inte göra.
    Hoppas du kan ändra uppfattning om oss i framtiden
    du är hjärtligt välkommen om du har några frågor
    Med vänlig hälsning Speedy Bilservice i Lund
    046-142220
    Lund@speedybilservice.se
  • Allan J
    Allan J skrev om Speedy Bilservice Lund
    Köpte garantiservice på bilen.
    Väl bemött av personalen.
    Förväntningar att få ett bra jobb.
    Nöjd kund! Läs mer
  • Gösta G skrev om Speedy Bilservice Lund
    Ni är den bästa bilservicefirman jag nånsin haft. Trevlig personal dessutom . Kanon! Läs mer
    2018-09-27 Speedy Bilservice Lund svarar Gösta G
    Hej vad roligt att läsa ert positiva omdöme om oss, du är hjärtligt välkommen in till oss i framtiden! :)
    Med vänliga Hälsningar Speedy bilservice i Lund.
  • Nils H skrev om Speedy Bilservice Lund
    Service Skoda 9000mil : 3300kr
    Mycket bra bemötande. Inga oväntade extrakostnader.
    Kan inte uttala mig om hur väl servicen är utfört men bilen går fortfarande. Läs mer
  • Nils J skrev om Speedy Bilservice Lund
    Bra priser, proffsigt bemötande, snabba med tider Läs mer
  • Carl F skrev om Speedy Bilservice Lund
    Köpte tjänst.
    Funkade bra.
    Bra service Läs mer
  • John D skrev om Speedy Bilservice Lund
    Bilen inne på ac-service. Snabbt och smidigt. Läs mer
  • Julia R skrev om Speedy Bilservice Lund
    Alltid trevligt bemötande, duktiga och prisvärt! Läs mer
  • Annika S skrev om Speedy Bilservice Lund
    Bil underkänd på besiktning som fixades. mycket gott bemötande Spec till mig som inte förstår något om bilar( kvinna 60 år) Läs mer
  • Davis F skrev om Speedy Bilservice Lund
    Ett mycket bra betyg ! Service inriktat bemötande även bra priser . Väldigt hjälpsamma och trevlig personal. Rekommenderas varmt... Läs mer
  • Camilla skrev om Speedy Bilservice Lund
    Bra service och otroligt snabba. Bäst priser på marknaden. Läs mer
  • Gustav O skrev om Speedy Bilservice Lund
    Trevligt bemötande o god service, Läs mer
  • Hans H skrev om Speedy Bilservice Lund
    Snabb smidig service, bara positivt att säga om personal och arbete! Prisvärt dessutom! Rekommenderas! Läs mer
  • Jan L skrev om Speedy Bilservice Lund
    Bytte däck vilket fungerade smidigt. Dessutom prisvärt. Läs mer
  • Erik S skrev om Speedy Bilservice Lund
    Mycket trevligt bemötande och snabb och bra service. Läs mer
  • Karl S skrev om Speedy Bilservice Lund
    Trevligt bemötande och snabb hjälp och dessutom till ett vettigt pris. Rekommenderas! Läs mer
  • Gudrun B skrev om Speedy Bilservice Lund
    Däckskifte som vi har gjort hos er flera år. Positivt blev det då vi beslöt oss för att ha däcken kvar på ert däckhotell,vi blev bjudna på första säsongen. Personalen tar väl hand om kunden och trevliga samt hjälpsamma. Högsta betyg☺ Läs mer
  • Lara Z skrev om Speedy Bilservice Lund
    Alltid supertrevliga och väldigt service inriktade. De hjälper till trots att de har fullt upp. Att de är som de är har gjort att vi går ingen annan stans med vår bil Läs mer
  • Jozsef B skrev om Speedy Bilservice Lund
    Hos Speedy i Lund blir man alltid välbemött. Mycket trevlig och kompetent/lyhörd personal. Rimliga priser , kort väntetid - med andra ord...bästa verkstaden !!!! Läs mer
  • Eva Marianne B skrev om Speedy Bilservice Lund
    Hej. Absolut inte något att klaga på. Jag fick bytt vindrutetorkare. Läs mer
  • Karolina Sofia E skrev om Speedy Bilservice Lund
    De är verkligen superhjälpsamma. Jag har haft båda mina bilar inne på service och mellan gångerna kommer de ihåg både mig och vad som gjorts med bilarna. Man blir verkligen bra bemött! De tittar på bilen och ger sen prisuppgift. De gör inga åtgärder förrän man godkänt priset. Läs mer
  • Hans-erik T skrev om Speedy Bilservice Lund
    Kontroll av bromsarna.
    Helt nöjd
    Återkommer hjärna
    Personalen helt ok Läs mer
  • Beata Elsa Louise E skrev om Speedy Bilservice Lund
    Jag är mycket nöjd över tydliga och snabba besked och därtill ett trevligt bemötande och ett gott resultat! Läs mer
  • Nils Jonas Erik B skrev om Speedy Bilservice Lund
    Bra bemötande hela tiden. Reparation/byte avgassystem fungerade smidigt och genomfördes noggrannt. Läs mer
  • Dick Ragnar Ingemar M skrev om Speedy Bilservice Lund
    Nya bromsbelägg, snabb service , enkelt att komma till Läs mer
  • Say Hi P skrev om Speedy Bilservice Lund
    Mycket bra bemötande och väldigt hjälpsam personal. Kunde göra saker utöver sin tjänst för att hjälpa den som behövde få sin bil till verkstaden! Läs mer
  • Minh Tai T skrev om Speedy Bilservice Lund
    Jättefin service av killarna i Lund. De var mycket trevliga och hjälpsamma och förklarade tydligt vad och varför "skadan" hade skett! Läs mer
  • Felix S skrev om Speedy Bilservice Lund
    Årliga bilservice med oljabyte mm. Väldigt nöjd eftersom dem alltid säget priset innan dem börja. Läs mer
  • Andreas Thomas J
    Andreas Thomas J skrev om Speedy Bilservice Lund
    Hade slitna bromsar, ringde in och fick en tid dagen efter. Just den här gången hade de inte delarna i lager, men det tog inte mer än ett par timmar efter att de beställt delarna och sen lappat ihop bilen. Snabbt och helt ok priser, men bemötandet är alltid tipp topp. Läs mer
  • Ulf-robert Herbert P skrev om Speedy Bilservice Lund
    Köpte däck. Mycket bra personal. Kjell.com kvalitet och de har bäst personal och nu ni med Läs mer
  • Lars  H
    Lars H skrev om Speedy Bilservice Lund
    Första besöket,bra bemötande
    Jobbet bra utfört!
    Info under arbetet
    Rekommenderas !!
    Lars H Läs mer
  • Annika Maria K skrev om Speedy Bilservice Lund
    Fick skiftat torkarblad- snabbt och effektivt på dagen Läs mer
  • Inger N
    Inger N skrev om Speedy Bilservice Lund
    Lätt att göra upp tid, genuint intresse för bilens kondition, utmärkt kommunikation ang. val av möjliga åtgärder, klara besked om kostnader. Trevligt bemötande och pålitliga besked. Lunds Speedy kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Per Göran Sigvard N skrev om Speedy Bilservice Lund
    Snabbt från förfrågan till utförandet och prisvärt . Läs mer
  • Lars Magnus N skrev om Speedy Bilservice Lund
    Mycket bra. Enkelt att få tid snabbt. Läs mer
  • Claes-axel Harald J skrev om Speedy Bilservice Lund
    Snabbt och smidigt. Använt dem flera gånger och varit nöjd var gång. Läs mer

Annedalsvägen 9, 227 64 Lund