Alla kategorier Däck Däckhotell Skåne

Burlöv  (1 st)

Topp 10 däckhotell i Skåne

Ströms Bilverkstad

Blästergatan 5, Malmö
    Ströms Bilverkstad är din auktoriserade bilverkstad i Kirseberg, Malmö. Vi genomför allt inom bilreparationer, plåt- & lackskador, service och glasskador. Varmt välkommen!
    Marta C
    Marta C: Bra service och trevligt personal !

Mekonomen Ängelholm

Heimdallgatan 46, Ängelholm
    Ring för att boka en tid!
    Gunilla Maria J
    Gunilla Maria J: Däckbyte och -hotell. Bra bemötande hela vägen!

Speedy Bilservice Malmö

Cypressvägen 10 A, Malmö
    Speedy Bilservice i Malmö har kompetenta bilmekaniker som servar din bil på ett kick. Snabbt, säkert och självklart garanti. Välkommen!
    Gunhild S
    Gunhild S: Snabb och god service. Personalen tillmötes gående.

RM Bil & Motor

Ekonomigatan 4, Limhamn
    RM Bil & Motor på Limhamn utför service och reparationer på motorfordon som personbilar, lätta lastbilar, släpvagnar – oavsett märke! Hög kvalitet med 20 års erfarenhet.
    Tor J
    Tor J: Allting bra. Bra mottagande och kommunikation med mig. Jobbet klart p utlovad tid.

Speedy Bilservice Helsingborg

Gåsebäcksvägen 12, Helsingborg
    Trygg och kvalitetssäker bilservice hos oss på Speedy i Helsingborg. Vi erbjuder alltid garanti och du får priset i förhand. Varmt välkommen på besök!
    Mona S
    Mona S: Alltid god service och mycket trevligt bemötande. Vi är mycket nöjda.

Speedy Bilservice Lund

Annedalsvägen 9, Lund
    Speedy Bilservice i Lund välkomnar dig till en bilverkstad med högsta service. Vi är flexibla, kunniga och ger dig alltid priset innan reparationen. Kontakta oss!
    Zoran M
    Zoran M: Bra tfn. bemötande och förståelse för min akuta situation. Fick tid omgående, samma dag för att åtgärda mitt bil proble...

Däckbytarna

Landskronavägen 26, Helsingborg
    Varmt välkommen till oss på Däckbytarna när du behöver köpa, byta eller förvara dina däck. Vi hjälper även till med annan service och reparationer.
    Dane P
    Dane P: Tjänsten är okej men priset är för högt

Ringtjänst i Arlöv/Däckia

Lagervägen 2, Arlöv
    Välkommen till din Däckia verkstad i Arlöv! Här kan vi däck, fälgar och hjul - även för tunga fordon! Vi servar och reparerar också ditt AC-system.
    Peter W
    Peter W: Köpte nya däck, fick monterade dessa på nya fälgar och även en hjulinställning utförd. Som vanligt mycket trevliga, snab...

Kenneths

Lundavägen 76, Malmö
    Joakim B
    Joakim B: För mig fylldes samtliga kriterier upp. Magkänsla, bemötande & pris. Tummen upp!

CityDäck Öresund

Scheelegatan 15, Malmö
    Alex S8 S
    Alex S8 S: Mycket bra service och uppbackning!! Trevlig, tillmötesgående personal .
Sida:   1