Däckhotell i Malmö

5 rekommenderade däckhotell i Malmö kommun

Få prisförslag, snabbt och enkelt!
Skriv vad du behöver hjälp med så skickar vi din förfrågan till flera företag nära dig.
Be om offerter från Däckhotell nu
Tjänsten är kostnadsfri och utan förpliktelser
  • Speedy Bilservice i Malmö har kompetenta bilmekaniker som servar din bil på ett kick. Snabbt, säkert och självklart garanti. Välkommen!
    Christina Ann-marg M
    Christina Ann-marg M: Fick ett mycket bra bemötande och snabb hjälp med att fixa mitt däck som hade fått i sig en skruv!!
  • Driver du däckhotell i Malmö?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• RM Bil & Motor på Limhamn utför service och reparationer på motorfordon som personbilar, lätta lastbilar, släpvagnar – oavsett märke! Hög kvalitet med 20 års erfarenhet.
    Kerstin E
    Kerstin E: Fantastiskt bra bemötande och hantering när jag var i tidsmässig knipa. Bengt Frithiofsson
  • Ströms Bilverkstad är din auktoriserade bilverkstad i Kirseberg, Malmö. Vi genomför allt inom bilreparationer, plåt- & lackskador, service och glasskador. Varmt välkommen!
    Laila Agneta T
    Laila Agneta T: Ströms bilverkstad förklarade felet på bilen och åtgärdade det på bästa sätt. De tillhandahöll även en lånebil under ti...
  • Catarina A
    Catarina A: När jag skulle byta tillbaka mina sommardäck så hittar inte företaget mina däck, hjul, fälgar... ja allt är puts borta o...
  • Driver du däckhotell i Malmö?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• PER L
    PER L: Kanonfirma, bra priser, snabb service o ett trevligt bemötande, lämnade kvar mina vinterhjul.
Visa sida: