Alla kategorier Däck Däckhotell Skåne Malmö

Däckhotell i Malmö

5 rekommenderade däckhotell i Malmö

Speedy Bilservice Malmö

Cypressvägen 10 A, Malmö
    Speedy Bilservice i Malmö har kompetenta bilmekaniker som servar din bil på ett kick. Snabbt, säkert och självklart garanti. Välkommen!
    Nils-erik Jakob S
    Nils-erik Jakob S: Jag fick akut hjälp med att byta VÄ länkarm på min Land Rover, fick mycket bra bemötande samt mycket snabbt och bra arbe...

RM Bil & Motor

Ekonomigatan 4, Limhamn
    RM Bil & Motor på Limhamn utför service och reparationer på motorfordon som personbilar, lätta lastbilar, släpvagnar – oavsett märke! Hög kvalitet med 20 års erfarenhet.
    Anna Elisabet V
    Anna Elisabet V: Trevligt bemötande och bra service!!

Kenneths

Lundavägen 76, Malmö
    Vi på Kenneths är en lite smartare däckservice! Här får du marknadens lägsta priser på däck och ett däckhotell med komplett serviceutbud. Välkommen!
    Joakim B
    Joakim B: För mig fylldes samtliga kriterier upp. Magkänsla, bemötande & pris. Tummen upp!

CityDäck Öresund

Norra Grängesbergsgatan 14, Malmö
    Alex S8 S
    Alex S8 S: Mycket bra service och uppbackning!! Trevlig, tillmötesgående personal .

Ströms Bilverkstad

Blästergatan 5, Malmö
    Ströms Bilverkstad är din auktoriserade bilverkstad i Kirseberg, Malmö. Vi genomför allt inom bilreparationer, plåt- & lackskador, service och glasskador. Varmt välkommen!
    Thomas B
    Thomas B: Senaste besöket var en akut situation. Jag kunde inte låsa upp bilen. Jag fick hjälp direkt. Ny nyckel och låskolv bestä...
Sida:   1