Däckhotell i Malmö

5 rekommenderade däckhotell i Malmö kommun

• Ströms Bilverkstad är din auktoriserade bilverkstad i Kirseberg, Malmö. Vi genomför allt inom bilreparationer, plåt- & lackskador, service och glasskador. Varmt välkommen!
    Rålf L
    Rålf L: Bra. Supernöjd. Härligt bemötande som vanligt. Jag rekommenderar ströms.
  • Speedy Bilservice i Malmö har kompetenta bilmekaniker som servar din bil på ett kick. Snabbt, säkert och självklart garanti. Välkommen!
    Svensson E
    Svensson E: Service plus ett par kontroller Kontrollerna resulterade inte i nåt extra jobb el kostad = plus
  • RM Bil & Motor på Limhamn utför service och reparationer på motorfordon som personbilar, lätta lastbilar, släpvagnar – oavsett märke! Hög kvalitet med 20 års erfarenhet.
    Jenny A
    Jenny A: 2a som skulle fixas. Bra bemötande. Mycket seriöst. Lagade flera andra småfel.
  • Joakim B
    Joakim B: För mig fylldes samtliga kriterier upp. Magkänsla, bemötande & pris. Tummen upp!
  • Varmt välkomna! Vi tar hand om dina däckbekymmer!
    Lars N
    Lars N: Jag köpte 4 Audi original fälgar med vinterdäck för en vecka sen. Då jag tidigare blivit lurad på original som inte var ...
Visa sida: