Alla kategorier Byta Däck Skåne Malmö City Däck

City Däck

Scheelegatan 15, 212 28 Malmö — Visa karta

Vi hjälper dig med allt som har med däck att göra och erbjuder även ett däckhotell.

Läs vad 63 kunder tycker om City Däck

• Ingmar L skrev om City Däck
    Bra priser och snabba leveranser.
    Trevliga när man ringer till dom. Läs mer
  • Lars N
    Lars N skrev om City Däck
    Jag köpte 4 Audi original fälgar med vinterdäck för en vecka sen. Då jag tidigare blivit lurad på original som inte var original ställde jag en massa frågor som Hamoudi, försäljaren, tålmodigt svarade på. Bl.a. fick jag det unika serienumret på fälgen så jag enkelt kunde kolla med Audi att de var original. Vilket de var!
    Servicen, tålamodet, ärligheten, priset och bemötandet får högsta betyg! Jag kommer i fortsättningen absolut att köpa mina däck och fälgar hos citydäck och kan varmt rekommendera andra att göra så!
    Lars Nilsson, nöjd ägare till 4 mycket välvårdade 18" Audi original fälgar med vinterdäck. Läs mer
  • Alex S8 S skrev om City Däck
    Mycket bra service och uppbackning!!
    Trevlig, tillmötesgående personal . Läs mer
  • Ali skrev om City Däck
    Grundligt lurad. Lämnade in vinterdäck för lagring, Citydäck mätte då mönsterdjupet till 4 mm och min bil var nybestktigad utan anmärkning. Citydäck sa inget om slitna däck. Skulle nu sätta på mina lagrade däck, då visade sig att dom var nere på väven...... de hade ingen förklaring. Det miste mig som kund! (Dessutom satte de på en annans kunds däck på fel rotationsriktning....) Läs mer
  • Calljo & Co Ab skrev om City Däck
    Utmärkt service och mycket bra produktkunskap Läs mer
  • Johannes H skrev om City Däck
    Bra service bra priser hyfsat snabba leveramser Läs mer
  • Jelena R
    Jelena R skrev om City Däck
    Tror jag beställde däck via nätet, genom försäkringsbolag, allt gick bra till, rätt så snabb leverans, nöjd hela vägen. Läs mer
  • Kwame M skrev om City Däck
    Det har varit ett stort nöje att följa City Däcks framgångar. Företaget har under de senaste åren utvecklats till ett mycket positiv och seriös partner som verkat för att N Grängesbergsgatans popularitet ökat markant. Vi byter och köper alla våra däck hos City Däck och får alltid en utmärkt service ett mycket trevligt bemötande samt enastående priser!
    Vi kan varmt rekommendera City Däck och samtliga av deras tjänster. Läs mer
  • Eric M skrev om City Däck
    CityDäck är att rekomendera. Jag har 5 servicebilar som alla byter däck och har däckhotell där. De har bra service och bra priser för sina tjänster. Läs mer
  • Joachim B skrev om City Däck
    Snabb service, bra priser. Läs mer
  • Henrik C skrev om City Däck
    Riktigt bra! Kanonpriser och riktigt riktigt bra däck/fälgar. Kunde inte varit bättre! Läs mer
  • Gustavo O
    Gustavo O skrev om City Däck
    proffsigt bemötande, snabbt däckmontage.. löser problem som uppstår.
    Prisvärt! Läs mer
  • Ronnie H skrev om City Däck
    Alltid bra och trevligt bemötande. Läs mer
  • K H Bilteknik Ab skrev om City Däck
    kanon service DOCK har ni ett stort problem med att svara i telefonen. Läs mer
  • Ole K skrev om City Däck
    Fin service og behandling. Nemt og gode priser Läs mer
  • Leif F skrev om City Däck
    Min upplevelse med Citydäck.
    Dömilager.
    om min förvåning när jag tittar ut på morgonen och finner att min bil har blivit bestulen på alla hjul.
    Jag kontaktar polis försäkringsbolag samt märkesverkstad, där man uppger att man inte kan hjälpa mig då de inte har mina däck .
    Jag vänder mig till Citydäck som omgående hjälper mig med allt vad som skall göras, med tillfälliga hjul till dess att de fått hem den produkt som skulle vara.
    Heder åt detta företag. Läs mer
  • Johan L skrev om City Däck
    Sen ca 5-6 år tillbaka har jag köpt många uppsättningar kompletta hjul samt lösa däck från Citydäck, dom är mkt hjälpsamma och korrekta, allt funkar och det går fort med leveranser och svar både via mail och telefon, detta till mkt bra priser.

Jag kan varmt rekommendera Citydäck man blir inte besviken.

/Johan Lindgren Stockholm Läs mer
  • Andreas J skrev om City Däck
    Grymt bra service, gör det lilla extra för kunden och väldigt tillmötesgående! Kan bara ge 5 av 5 till dem! Läs mer
  • Lars N skrev om City Däck
    kanon bra kanon priser
    kommer igen säkert utan tveksam Läs mer
  • Magnus A skrev om City Däck
    har aldrig varit i kontakt med er och heter inte Magnus heller :-) Läs mer
  • Avadis S skrev om City Däck
    Bra service , beställning gick smidigt och bra pris , jag fick allt som lovat ! Läs mer
  • Christer J skrev om City Däck
    Alltid bra bemötande. Köper våra däck och fälgar hos dom och har också förvaring där Läs mer
  • Thomas S
    Thomas S skrev om City Däck
    Bra priser och snabba leveranser Läs mer
  • Andreas B skrev om City Däck
    Inte nöjd med detta företag. Det stod fel i annonsen , produkten jag fick va fel passa inte min bil samt att jag fick vänta nästan en månad på att få mina pengar tillbaka . Mycket oseriöst utfört. Läs mer
  • Bas M skrev om City Däck
    Bra service och bra priser. Rekommenderas. Läs mer
  • Ole B
    Ole B skrev om City Däck
    Bra bemötande, killarna vet vad som går och inte går, bra priser och helt okej service. Läs mer
  • Björn C
    Björn C skrev om City Däck
    Än om det kan ta tid ibland, för att det alltid finns mycket kunder, har jag alltid fått bra och professionellt bemötande när det är min tur.

Att företaget sedan har bra produkter och bra priser, är såklart ännu bättre. Läs mer
  • Auto-larsson (mazda I Lund)
    Auto-larsson (mazda I Lund) skrev om City Däck
    Ni har kontakta oss och inte vi er Läs mer
    Vänligt och effektivt. Kort sagt, det fungerade bra. Läs mer
  • Anders H skrev om City Däck
    bra grejer till bra pris fick en fälg med fel färg men fick en ny med rätt färg bara någon dag senare Läs mer
    Mycket bra bemötande/service & prissättning. Läs mer
  • Mats N skrev om City Däck
    Mycket bra
    Snabb leverans
    Snabb service
    bra kvalitet Läs mer
  • Isom Bygg & Inredning P skrev om City Däck
    Bra service och priser
    Därför återkommer vi ständigt Läs mer
  • Alan K skrev om City Däck
    Kanon bra, snabb lev och bra service rekommenderas varmt Läs mer
  • Kenneth K skrev om City Däck
    Kanonbra företag..billiga och snabba leveranser Läs mer
  • Nolato Gota A skrev om City Däck
    Svarade på en annons på blocket och vi kom överens. Jag försökte inte pruta och leveransen var aldrig något frågetecken eller krångel. Kan rekommendera firman! Läs mer
  • Pall H skrev om City Däck
    Jag är jätte nöjd med servicen och den pris jag fick. Läs mer
  • Per T
    Per T skrev om City Däck
    Utmärkt bemötande och service. Köpte däck/fälg på nätet. Perfekt! Läs mer
  • Ole H skrev om City Däck
    Erfaret team med god och snabb service till bra pris!
    För mig finns ingen annan däckfirma, kan varmt rekommendera City Däck Öresund!
    Ole Läs mer
  • Peter B skrev om City Däck
    Beställde fyra nya fälgar via nätet. Fick reklamera dem pga av mindre skador som troligen uppstått vid DHL:s hantering. Inga som helst problem med vare sig service, återfrakt eller återbetalning.
    Peter Läs mer
  • Niclas B skrev om City Däck
    Betalade fullt pris för fälgar som varit monterade tidigare fick ingen info om det ,
    Försökte pruta men det gick ej det borde ha gott eftersom dom var använda Läs mer
  • Michael A skrev om City Däck
    Bra priser på fälgar men dyra på tillbehör och tar bra betalt för tex märkes loggor till fälgar som man tycker skall ingå! Läs mer
  • Oscar N skrev om City Däck
    Banankontakt. Kaffe med Olivolja. Två Stjärnig avflytt. Läs mer
  • 2015-02-15

Oscar R skrev om City Däck
    Dåligt företag. Blev lurad av annonsen och otrevligt bemött. Fick inte kompensation för skadat gods och skulle fått betala returfrakt själv.
    Rekommenderas ej! Läs mer
  • Muris C skrev om City Däck
    Bra och snabb service, samt billigt. Läs mer
  • Peter J skrev om City Däck
    Funkade bra och höll vad de lovade. Läs mer
  • Pjs Handel Och Konsult H skrev om City Däck
    Jag köpte fälgar som tyvärr var fel från deras leverantör men de ställde upp och löste alla problem och jag uppfattar det som att du gjorde mer än de skulle behövt göra och var väldigt hjälpsamma. Jag har talat om för vänner att jag tycker de har varit bra att handla av och att de skött sig jättebra.

Med vänlig hälsning Peder Läs mer
  • Eva M skrev om City Däck
    Däckbyte vår och höst ett antal år + köp av nya däck. Bemötande OK.

Bra att slippa beställa tid, bättre lokaler efter ombyggnad. Läs mer
  • Tobias B skrev om City Däck
    Handlade av dem via annons på Blocket. Mycket bra service efter mina önskemål och snabb leverans. Läs mer
  • Robert N skrev om City Däck
    Bra service i allmänhet. Den tid man fått funkar istort sett alltid, det tycker jag är viktigt. Trevligt bemötande Läs mer

Scheelegatan 15, 212 28 Malmö