Alla kategorier Däckhotell Skåne Malmö City Däck

City Däck

Scheelegatan 15, 212 28 Malmö — Visa karta

På CityDäck hjälper vi dig med allt som har med däck och fälg att göra, allt från nyförsäljning och hjulskifte till fälgrenovering och däckhotell. Vi strävar alltid efter att ge dig bäst priser, förstklassig service och trevligt bemötande i en flott reception och topputrustad verkstad, i såväl Vellinge som Malmö, där vi har öppet varje dag, året runt!

Läs vad 114 kunder tycker om City Däck

• 2019-05-24

Anna L skrev om City Däck
    Köpte sommardäck. Fräscht o fint vänteområde för kunder med tv-skärmar för att se när man var på tur för kundmottagning/byte av däck. Man anmälde sin ankomst via skärm.

Tog lite tid men där var många kunder.

Kanonnöjd med servicen! Läs mer
  • 2019-05-24

Gabriel D skrev om City Däck
    Jag köpte sommar däck fick fel däck storlek och väntade en vecka men dem hörde inte av sig. Läs mer

Gurli Harriet B skrev om City Däck
    Nya däck lnkl.montering och byte från vinterdäck till sommar dito.Trevligt bemötande rakt igenom. Snabb behandling. Bra service Läs mer

Ann-sofi A skrev om City Däck
    Köpte nya däck! Bra service och bemötande! Läs mer

Jan K skrev om City Däck
    Snabb service, fina lokaler, trevlig personal Läs mer
  • Shkelzen G

Shkelzen G skrev om City Däck
    Trevlig personal, bra bemötande, bra priser och proffsigt arbete.
    Superfina lokaler! Läs mer
  • Fatana A

Fatana A skrev om City Däck
    Köpte vinter däck och sommar däck hos er. Mycket nöjd med allt tack Läs mer
  • Fredric H

Fredric H skrev om City Däck
    Jag beställde byte av däck och hjulinställning, det gick otroligt fort, lite för fort, så efter lite betänkligheter angående hur bilen uppförde sig så tänkte jag ringa tillbaks och påtala detta. För det blev ingen hjulinställning utförd. Men CityDäck ringde mig! och undrade hur jag missat hjulinställning? Det var missförstånd från mig och den som bytte däcken. Ny tid och perfekt utförd inställning utan extra kostnad motiverar mig för 5/5 mycket hyggligt bemötande! Läs mer

Per F skrev om City Däck
    Köpte nya sommardäck. Snabb smidig service till ett pris ingen annan däckverkstad kunde matcha. Läs mer

Mike W skrev om City Däck
    Hej City däck!
    Ju jag renoverade mina 8 st fälgar och det dom 18 tums blev jättebra 😊 , men inte 17 tums
    Sen nu det har dragit ut på tiden
    Nån kunde hört av sig till mig så man vet . ( Arcmed frågade visserligen om det var brått ? Jag svarade visserligen nej )
    Men ett telefonsamtal är det minsta jag kunde få tycker jag
    Ps Fredrik inte tbx
    Jag kunde får kompensation
    Ps dom är fortfarande inte klara
    Men dom blir säkert bra 😊
    Mvh Mike Läs mer

Mats B skrev om City Däck
    Trevligt bemötande . Snabba däckbyten . Stort urval av däck bra priser Läs mer

Mats L skrev om City Däck
    Hej! Jag köpte 4 st däck inklusive montering. Mycket bra bemötande och snabb drive-in service, i princip ingen väntetid. Jag kommer gärna tillbaka när det är dags för nya däck. Läs mer

Krysztof W skrev om City Däck
    Köpte nya däck .
    När jag kom in , sa jag och mina barn WOW så fint Ni har gjort !
    LYX lokal , man kunde sitta och njuta på sköna fåtölj .
    Bemötande var på det högsta nivå !
    Jag var med 2 små barn .
    De körde in bilen så det var jätte snäll av de !
    Sedan barnen hade jätte rolig i barnrum . Läs mer
  • Hatem Rasho K

2019-05-21

Hatem Rasho K skrev om City Däck
    De är jätte roligt ock fint .jag har köpt 4 däck med hjul. De är duktig på allt som helst Läs mer

Hans Ö skrev om City Däck
    Snabb service utmärkt pris och ett vänligt bemötande. Läs mer

Kristina N skrev om City Däck
    Däckbyte o hotell. Trevligt bemötande i receptionen och kort väntetid. Efter bytet ställde jag några frågor till den som bytt däck ang. däck och köregenskaper. Han svarade ja på allt, även på frågan om han förstod. Uppdagade att han inte förstod vad jag pratade om. Helt ok med personal som inte talar svenska. Men då måste det finnas en plan när kunder ställer frågor. Bättre han sagt från början att han inte förstod, vilket är Så mitt förtroende för verkstaden sjönk lite här. Annars är jag supernöjd med allt. Även kaffet. Läs mer

Lars R skrev om City Däck
    Bra bemötande och fin service.. Läs mer

Michael O skrev om City Däck
    Snabb service och kaffe medans man väntar Läs mer

Mats S skrev om City Däck
    Köpte däck och fälgar. Fick bra hjälp med att välja ut produkter. Samt när valet var klart gick det relativt kort tid tills det satt på bilen och jag åkte därifrån Läs mer

Lena S skrev om City Däck
    Bytte från vinterdäck till 4 nya sommardäck. Mycket trevligt bemötande och väntetiden var inte lång. Snyggt och fint i "väntrummet". Läs mer

Lidu S skrev om City Däck
    Super bra service, kunnig personal och enkla snabba svar på mina frågor! Tack! Läs mer
  • 2019-05-19

Nils Göran W skrev om City Däck
    Har varit kund flera år hos Citydäck och har alltid blivit bemött på ett proffesionellt sätt. Likväl som skiftning av vinter/sommardäck och lagring av dem har fungerat till 100%.
    Köpt nya däck väldigt prisvärt.
    Kan verkligen rekommendera Citydäck till alla och envar. Läs mer

Perez H skrev om City Däck
    Det har alltid varit mycket bra bemötande och kvalitet.👌 Läs mer

Jan G skrev om City Däck
    Bytte från vinterdäck till sommardäck på en lätt lastbil och köpte 2 nya sommar däck, bytte till sommardäck och lämnade in vinterdäcken till förvaring till personbil.
    Gick snabbt och lätt men det dröjde ovanligt länge från att jag körde in bilen till att jag fick de nyinköpta sommardäcken påsatta. Läs mer

Shadia A skrev om City Däck
    Bra service o det gick snabbt, ett plus att de har bra öppettider (var där på påskafton).
    Stort minus vara att jag hade ringt några dagar innan mitt besök o kollats att det gick bra att ta däcken på avbetalning. När jag väl kom var den personen som hade hand om avbetalningar inte på plats, han hade inte kommit. Det ska väl inte vara avhängigt på en person om kunder ska kunna få avbetalning eller inte. Jag fick ta det på kort vilket man kanske inte alltid kan eller så kunde jag återkomma dagen efter när personen var på plats. Tänk om han inte hade dykt upp dagen efter heller?! Läs mer
    2019-05-17 City Däck svarar Shadia A
    Hej Shadia. Roligt att du är nöjd med det mesta, och att du gillar att vi har öppet varje dag, året runt.
    Ett problem med våra öppettider är dock att vi på helgdagar inte alltid kan ha vår ordinarie personal på plats. Naturligtvis är det inte så att bara en person kan handha avbetalningar. På påskafton var det dock tyvärr så att alla i personalen som kan det systemet var lediga. Naturligtvis borde vi ha kommunicerat detta när du ringde. Vi ber om ursäkt för denna miss och lovar bättring.

Hans S skrev om City Däck
    Nya däck och fick bra förslag på vad jag skulle köpa. Läs mer

Birgitta L skrev om City Däck
    Mycket bra med god service i nya fina lokaler med andra ord bäst o prisvärt 👍 Läs mer

Björn L skrev om City Däck
    Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Läs mer

Per P skrev om City Däck
    Har haft mina däck på förvaring hos Citydäck i många år. Servicenivån har alltid varit väldigt hög. Personalen är kunnig och hjälpsam. Med de nya lokalerna har det verkligen blivit toppen. Läs mer

Bengt S skrev om City Däck
    Köpte kompletta hjul. Personalen var super hjälpsamma med att prova ut fälgar på bilen tills jag hittade en som föll mig i smaken. Läs mer

Stefan Inge N skrev om City Däck
    Trevlig bemötande i kundtjänst Läs mer

Marie L skrev om City Däck
    Snabbt, enkelt, smidigt och trevlig personal. Läs mer

Maria P skrev om City Däck
    Dålig service känsla o bemötandet var kass, fick inte de däck vi beställde, lång väntetid på allt, passade inte de bokade tiderna, fick betala mer än hemsidan visade, betyg 0
    Tyvärr
    Ett o annat kan absolut gå fel men när allt gör det så har en en missnöjd kund om denne inte blir det minsta kompenserad Läs mer
    2019-05-16 City Däck svarar Maria P
    Vi är väldigt ledsna, Maria. Vårt mål är naturligtvis att alla CityDäcks kunder ska vara nöjda med sin upplevelse här. Så som du beskriver det, får det absolut inte fungera. Det finns inga ursäkter. Nästa gång ska vi - som alltid - göra vårt yttersta för att du ska känna dig nöjd. Och naturligtvis ska du kompenseras. Säg bara till i receptionen, så ordnar vi det.

Bengt B skrev om City Däck
    Bra och snabb service. Alltid bra priser på däck och säsongsförvaring av däck. Läs mer

Hans K skrev om City Däck
    Jag har anlitat Citydäck för hjulbyte, hjulförvaring och köpt nya däck i samband med hjulbyte. Citydäcks personal har varit vänliga, flexibla och serviceminded. Dessutom har Citydäck generösa öppettider. Läs mer

Henrik B skrev om City Däck
    Inköp av nya däck i samband med hjulskifte, har förvaring på CItydäck. Snabbt och effektivt arbete trots drop-in. Hemsidan är lite svåröverskådlig. Läs mer

Magnus A skrev om City Däck
    Köpte och fick monterat nya däck på mina rengjorda fälgar. Fälgar och däck är alltid smutsiga efter montering hade varit coolt om de rengjorde efter sig.
    I övrigt så är jag mycket nöjd med personal och service Läs mer

Kent-göran G skrev om City Däck
    Köpte nya sommardäck. Samt förvaring av vinterdäck. Mycket bra o snabbt bemötande. Kan varmt rekommendera City däck. Läs mer

Simon K skrev om City Däck
    Snabb service, underbara öppettider. Läs mer

Gregory B skrev om City Däck
    Fräsch lokal, snälla personal och bra med caféet! Läs mer

Alexandru M skrev om City Däck
    Allt som har med däck att göra , gör jag hos dom , utmärkt service! Läs mer

Hamin M skrev om City Däck
    Snabb service, billigt och proffsigt Läs mer

Christin J skrev om City Däck
    Hej!
    Jag köpte 4 st Continental Premiumcontact 5.

Blev mkt bra bemött och bytet av däck gick snabbt. Allt som jag förväntat mig blev infriat.

City Däck rekommenderar jag därför till vänner och bekanta Läs mer

Stig W skrev om City Däck
    Köpte nya däck och fälgar och lämnade de andra för förvaring Läs mer

Gerry W skrev om City Däck
    Köpte 4 st Continental 255/70 x 15 SUV däck till ett bra pris.
    Snabb och korrekt service. Läs mer

Svein R skrev om City Däck
    Fantastisk god service og gode priser :) Läs mer

Samer I skrev om City Däck
    Jättebra service och trevligt bemötande. Läs mer

David B skrev om City Däck
    Däckbyte och köp av nya sommardäck. Trevlig och snabb service i helt nya fräscha lokaler och dessutom till riktigt bra priser! Rekommenderar starkt City Däck. /David Läs mer

Per H skrev om City Däck
    Alltid bra bemötande och god service. De försöker alltid tillgodose så att ens problem eller förväntan uppfylls, utan att det varken tar onödigt lång tid eller kostar mer än vad det smakar. Läs mer
  • 2019-05-11

Bo K skrev om City Däck
    Hjulbyte med nya sommardäck. Bra. Tog en stund och egentligen kunde montering och balansering gjorts i förhand innan jag var på plats. Läs mer
    2019-05-13 City Däck svarar Bo K
    Hej Bo. Trevligt att du trots allt tycker att din upplevelse var bra. Vad gäller montering och hjulinställning i förväg kan vi inte annat än hålla med dig. Så arbetar vi normalt alltid för våra förvaringskunder. Här har det dock uppenbarligen skett en miss. Det ber vi om ursäkt för.

Scheelegatan 15, 212 28 Malmö