City Däck

Scheelegatan 15, 212 28 Malmö — Visa karta

På CityDäck hjälper vi dig med allt som har med däck och fälg att göra, allt från nyförsäljning och hjulskifte till fälgrenovering och däckhotell. Vi strävar alltid efter att ge dig bäst priser, förstklassig service och trevligt bemötande i en flott reception och topputrustad verkstad, i såväl Vellinge som Malmö, där vi har öppet varje dag, året runt!

Läs vad 136 kunder tycker om City Däck

• 2019-11-07

Per Melker E skrev om City Däck
    Bokade hjulbyte via webben, som är enkelt och intuitivt. Fick förslag på nya däck, då två av mina däck inte klarade gällande lagkrav. De hade tom. koll på mönsterdjupet på samtliga fyra däck. Då Citydäck hantera varje däck individuellt, kan du som kund bestämma vilka däck du vill sätta bak resp. fram.
    Bemötandet i deras Servicedesk var utmärkt. Trevligt bemötande och jag fick all den information jag behövde.
    Kan bara ge högsta betyg :) Läs mer
  • 2019-06-16

Jörgen A skrev om City Däck
    Mycket proffsigt ...trevligt bemötande
    Några hjulbultar gick av ...!
    Inga problem dom fixade medan jag drack en kaffe till..!
    Kostade inget extra
    Kan varmt rekommendera City däck ! Läs mer
  • 2019-06-15

Tommy N skrev om City Däck
    Hej. Köpte 4 Perelli däck och 4 aluminium fälg.
    Var nöjd med bemötandet. Detta var på kvällen innan helgdag. Dagen efter skulle jag montera dem. Då tog det lite tid dels på grund av helgdag. Kommer att köpa däck där fortsättningen. Läs mer
  • 2019-06-15

Hans J skrev om City Däck
    Mycket bra. Trevlig personal o ett bra bemötande. Vi kommer att ses fler gånger. MVH Hans Junander Läs mer
  • 2019-06-14

May-liss S skrev om City Däck
    Inget fel på tjänsten, men de har brutit GDPR och sparat mitt nummer samt gett ut det till reco utan mitt tillstånd. Jag hatar spam. Skulle fixa hjul, inte få spam. Läs mer
    2019-06-14 City Däck svarar May-liss S
    Kära May-liss
    Vi har full förståelse för din reaktion. Även om vi aldrig brutit mot GDPR (vi har naturligtvis kollat upp det noggrant) känns det inte bra att någon känner sig kränkt på detta vis. Så även om vi i stort sett bara fått väldigt goda omdömen via Reco, har vi beslutat att omedelbart avbryta deras möjlighet att få kontakter via oss. Vi vill absolut inte att någon ska känna sig som du gör nu, May-liss. Vi ber verkligen om ursäkt. I fortsättningen blir det bara omdömen på Recos sida från kunder som själva tagit kontakt med dem.

John L skrev om City Däck
    Bra lokaler, stort utbud, bra bemötande, snabbt och effektivt, bra priser Läs mer

Karl M skrev om City Däck
    Köpte 2 däck och fick dem bytta på bilen. Billigt, smidigt, o trevlig personal. Mycket nöj! Läs mer

Bengt N skrev om City Däck
    Nya däck o fälgar
    Fantastisk service
    På väg hem igen efter 30 min
    Utan förbeställning Läs mer

Lars M skrev om City Däck
    4 nya däck. Vänligt och trevligt bemött av kunnig och proffsig personal. Läs mer

Anna-paula P skrev om City Däck
    Top notch service! Mycket kunnig och hjälpsam personal. Vare sig du har en standardbil eller specialbil, du får bästa servicen här. Har varit stamkund här länge. Läs mer

Erik D skrev om City Däck
    Snabbt och enkelt, jättenöjd med servicen och perosnalen Läs mer
  • 2019-06-05

Per K skrev om City Däck
    När jag behöver däck, köper jag alltid däcken hos Citydäck, deras kundvänlighet är något utöver det vanliga, Samt kundväbluga priser. Läs mer

Rickard P skrev om City Däck
    Snabbt och enkelt trevlig personal Läs mer

Zoltan S skrev om City Däck
    Michelin Primacy 4
    Jag var bemött exemplarisk
    Alla förventningar uppfylda
    Efyersom jag köpte vinterdeck föra december(Michelin alpin) och var lika nöjd med ER jag oterkom och köpte sommardeck okso. Läs mer
  • Martin B

2019-06-04

Martin B skrev om City Däck
    Köpte nya däck samt utförde hjulinställning. Trevliga grabbar som kan allt om däck! Dessutom snabb service! Läs mer
  • Johan Ö

2019-06-04

Johan Ö skrev om City Däck
    Supertrevligt ställe med kompetent personal och riktigt bra priser! Läs mer

Ako J skrev om City Däck
    Super snabb service till bästa pris👍👌 Läs mer

Robert B skrev om City Däck
    Fick ett väldigt bra o trevligt bemötande. De ställde upp med att hämta 6 olika fälgar som jag ville testa. Allt för att göra det lättare för mig att välja rätt fälg. Kommer definitivt handla här igen! Läs mer

Adem P skrev om City Däck
    Jag är glad med ert jobb !bytt nya däck och hjulinställningen ! Tack igen Läs mer

Ann-britt F skrev om City Däck
    Michelin däck.
    Utmärkt service och kundmottagning via Ahmed.
    Jag kommer att ge Er fulla rekommendationer.
    Per Läs mer

Sebastian N skrev om City Däck
    Köpte nya däck. Dem är proffsiga och oerhört trevliga. Läs mer

Anna L skrev om City Däck
    Köpte sommardäck. Fräscht o fint vänteområde för kunder med tv-skärmar för att se när man var på tur för kundmottagning/byte av däck. Man anmälde sin ankomst via skärm.

Tog lite tid men där var många kunder.

Kanonnöjd med servicen! Läs mer

Franc G skrev om City Däck
    Fick på sommarhjulen från förvaringen med nya däck och det funkade bra. Låsbultarna var stenhårt spända vilket nästan omöjliggjorde bromsbyte bara nån vecka senare och fälgarna har skador som inte fanns där tidigare. Jag förstår att man måste skära kurvorna för att kunna konkurrera men att vara rädd om andras prylar är A och O.

Omhändertagandet och priserna håller hög klass annars. Läs mer

Gabriel D skrev om City Däck
    Jag köpte sommar däck fick fel däck storlek och väntade en vecka men dem hörde inte av sig. Läs mer
    2019-05-28 City Däck svarar Gabriel D
    Tack för ditt omdöme, Gabriel. Även negativa omdömen är bra, eftersom de hjälper oss i vår strävan att bli ännu bättre.
    Det du råkat ut för låter förfärligt. Något sådant får absolut inte förekomma på CityDäck. Vi måste dock tillstå att vi inte alls känner igen det hela. Hade vi kunnat hitta en Gabriel P i vårt kundregister, hade vi naturligtvis hört av oss direkt till dig för att rätta till vårt misstag. Eftersom vi inte gör det får vi i stället be dig höra av dig till oss så att vi kan rätta till och ersätta dig.

Gurli Harriet B skrev om City Däck
    Nya däck lnkl.montering och byte från vinterdäck till sommar dito.Trevligt bemötande rakt igenom. Snabb behandling. Bra service Läs mer

Ann-sofi A skrev om City Däck
    Köpte nya däck! Bra service och bemötande! Läs mer

Jan K skrev om City Däck
    Snabb service, fina lokaler, trevlig personal Läs mer
  • Shkelzen G

Shkelzen G skrev om City Däck
    Trevlig personal, bra bemötande, bra priser och proffsigt arbete.
    Superfina lokaler! Läs mer
  • Fatana A

Fatana A skrev om City Däck
    Köpte vinter däck och sommar däck hos er. Mycket nöjd med allt tack Läs mer
  • Fredric H

Fredric H skrev om City Däck
    Jag beställde byte av däck och hjulinställning, det gick otroligt fort, lite för fort, så efter lite betänkligheter angående hur bilen uppförde sig så tänkte jag ringa tillbaks och påtala detta. För det blev ingen hjulinställning utförd. Men CityDäck ringde mig! och undrade hur jag missat hjulinställning? Det var missförstånd från mig och den som bytte däcken. Ny tid och perfekt utförd inställning utan extra kostnad motiverar mig för 5/5 mycket hyggligt bemötande! Läs mer

Per F skrev om City Däck
    Köpte nya sommardäck. Snabb smidig service till ett pris ingen annan däckverkstad kunde matcha. Läs mer

Mike W skrev om City Däck
    Hej City däck!
    Ju jag renoverade mina 8 st fälgar och det dom 18 tums blev jättebra 😊 , men inte 17 tums
    Sen nu det har dragit ut på tiden
    Nån kunde hört av sig till mig så man vet . ( Arcmed frågade visserligen om det var brått ? Jag svarade visserligen nej )
    Men ett telefonsamtal är det minsta jag kunde få tycker jag
    Ps Fredrik inte tbx
    Jag kunde får kompensation
    Ps dom är fortfarande inte klara
    Men dom blir säkert bra 😊
    Mvh Mike Läs mer

Mats B skrev om City Däck
    Trevligt bemötande . Snabba däckbyten . Stort urval av däck bra priser Läs mer

Mats L skrev om City Däck
    Hej! Jag köpte 4 st däck inklusive montering. Mycket bra bemötande och snabb drive-in service, i princip ingen väntetid. Jag kommer gärna tillbaka när det är dags för nya däck. Läs mer

Krysztof W skrev om City Däck
    Köpte nya däck .
    När jag kom in , sa jag och mina barn WOW så fint Ni har gjort !
    LYX lokal , man kunde sitta och njuta på sköna fåtölj .
    Bemötande var på det högsta nivå !
    Jag var med 2 små barn .
    De körde in bilen så det var jätte snäll av de !
    Sedan barnen hade jätte rolig i barnrum . Läs mer
  • Hatem Rasho K

2019-05-21

Hatem Rasho K skrev om City Däck
    De är jätte roligt ock fint .jag har köpt 4 däck med hjul. De är duktig på allt som helst Läs mer

Hans Ö skrev om City Däck
    Snabb service utmärkt pris och ett vänligt bemötande. Läs mer

Kristina N skrev om City Däck
    Däckbyte o hotell. Trevligt bemötande i receptionen och kort väntetid. Efter bytet ställde jag några frågor till den som bytt däck ang. däck och köregenskaper. Han svarade ja på allt, även på frågan om han förstod. Uppdagade att han inte förstod vad jag pratade om. Helt ok med personal som inte talar svenska. Men då måste det finnas en plan när kunder ställer frågor. Bättre han sagt från början att han inte förstod, vilket är Så mitt förtroende för verkstaden sjönk lite här. Annars är jag supernöjd med allt. Även kaffet. Läs mer

Lars R skrev om City Däck
    Bra bemötande och fin service.. Läs mer

Michael O skrev om City Däck
    Snabb service och kaffe medans man väntar Läs mer

Mats S skrev om City Däck
    Köpte däck och fälgar. Fick bra hjälp med att välja ut produkter. Samt när valet var klart gick det relativt kort tid tills det satt på bilen och jag åkte därifrån Läs mer

Lena S skrev om City Däck
    Bytte från vinterdäck till 4 nya sommardäck. Mycket trevligt bemötande och väntetiden var inte lång. Snyggt och fint i "väntrummet". Läs mer

Lidu S skrev om City Däck
    Super bra service, kunnig personal och enkla snabba svar på mina frågor! Tack! Läs mer
  • 2019-05-19

Nils Göran W skrev om City Däck
    Har varit kund flera år hos Citydäck och har alltid blivit bemött på ett proffesionellt sätt. Likväl som skiftning av vinter/sommardäck och lagring av dem har fungerat till 100%.
    Köpt nya däck väldigt prisvärt.
    Kan verkligen rekommendera Citydäck till alla och envar. Läs mer

Perez H skrev om City Däck
    Det har alltid varit mycket bra bemötande och kvalitet.👌 Läs mer

Jan G skrev om City Däck
    Bytte från vinterdäck till sommardäck på en lätt lastbil och köpte 2 nya sommar däck, bytte till sommardäck och lämnade in vinterdäcken till förvaring till personbil.
    Gick snabbt och lätt men det dröjde ovanligt länge från att jag körde in bilen till att jag fick de nyinköpta sommardäcken påsatta. Läs mer

Shadia A skrev om City Däck
    Bra service o det gick snabbt, ett plus att de har bra öppettider (var där på påskafton).
    Stort minus vara att jag hade ringt några dagar innan mitt besök o kollats att det gick bra att ta däcken på avbetalning. När jag väl kom var den personen som hade hand om avbetalningar inte på plats, han hade inte kommit. Det ska väl inte vara avhängigt på en person om kunder ska kunna få avbetalning eller inte. Jag fick ta det på kort vilket man kanske inte alltid kan eller så kunde jag återkomma dagen efter när personen var på plats. Tänk om han inte hade dykt upp dagen efter heller?! Läs mer
    2019-05-17 City Däck svarar Shadia A
    Hej Shadia. Roligt att du är nöjd med det mesta, och att du gillar att vi har öppet varje dag, året runt.
    Ett problem med våra öppettider är dock att vi på helgdagar inte alltid kan ha vår ordinarie personal på plats. Naturligtvis är det inte så att bara en person kan handha avbetalningar. På påskafton var det dock tyvärr så att alla i personalen som kan det systemet var lediga. Naturligtvis borde vi ha kommunicerat detta när du ringde. Vi ber om ursäkt för denna miss och lovar bättring.

Hans S skrev om City Däck
    Nya däck och fick bra förslag på vad jag skulle köpa. Läs mer

Birgitta L skrev om City Däck
    Mycket bra med god service i nya fina lokaler med andra ord bäst o prisvärt 👍 Läs mer
  • 2019-05-16

Björn L skrev om City Däck
    Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Nice Läs mer

Scheelegatan 15, 212 28 Malmö