Speedy Bilservice Malmö

Snittbetyg
4.8
Ring 040-645 50 70 Dela

Om företaget

Hos oss på Speedy Bilservice i Malmö får du snabb bilservice till hög kvalitet. Vår kedja har 30 års erfarenhet och möter alltid kunderna med öppenhet och ärlighet. Noggranna kontroller utan kostnad och alltid ett fast pris innan reparationen är några av de saker vi erbjuder här hos Speedy. Självklart har du även garanti i 3...

2070 omdömen om Speedy Bilservice Malmö

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 2070 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Leif bertil P
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Som alltid ett bra bemötande och ett bra jobb. Verkligen service vänligt.

Janos E

Snabb besök trevlig personal. Rekommenderas starkt. 👍👍👍👍

Roger M
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Det kändes som kundservice tyckte det va jobbigt med dropp- in kund…. Samt blev dyrt jämfört med andra verkstäder ca 2500 för arbetstiden ( bilen var inne ca 1 tim) +ca 800 för liten felsökning… sen kom bromsdelar till så det sluta på 6300 för ett hjul ( broms skiva ingick inte i detta pris 🤔)

Svar från Speedy Bilservice Malmö

Hej! Vi tycker aldrig det är jobbigt med drop-in kunder, däremot är det inte alltid vi kan ta emot alla jobb som drop-in på grund av andra bokningar men då försöker vi lösa det genom att bilen kan lämnas eller med en annan tid under dagen. I ditt fall passade dig bättre med en annan tid, vilket vi löste. Tråkigt att du uppfattade det som att vi tyckte det var jobbigt för det var aldrig vår mening! Mvh Speedy

Vedad A

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Rolf S
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Bara toppen som vanligt, super bra service, mycket trevlig personal, dit återvänder man, humana priser,

Eva M
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Bra snabb service. Trevligt bemötande..

Claes Tage A
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

saknar anders efter slla år vi får se med tiden

Memsudin H

Bästa upplevelsen Helt underbart

Pär Olof Samuel A
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Trevligt och professionellt bemötande.

Tbff A
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Mycket bra service, trevlig mötes gående personal. Snabb service betydligt billigare än märkesverksäder

Ali J
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

det verkar okay och personalen vänlig och kunnig.

Patrik P
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Snabb och trevlig service, trots att det blev väldigt dyrt.

Kent W
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Mycket bra service och snabbhet. Mycket trevlig personal och ett trevligt bemötande.

Barbro A
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Bra bemötande,i övrigt efter förväntan. Bra!

Alf W
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Bra bemötande och prissättning på servicen jag gjorde på min bil

Fredrik C
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Allt fungerade som förväntat. Service utan tillkommande avgifter. Bra information om vad som noterats vid genomgång av fordonet.

Susanne B
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Lätt att boka tid, trevligt bemötande

Magnus L
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Snabb och bra service Flexibla o hjälpsamma

Afroditi V
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Bra och informativt bemötande vid telefonbokning. Vid upphämtning av bilen efter service fick jag en grundlig förklaring vad har gjorts och fel som upptäckts. De hade då redan förberett ett skriftligt offert för felen som behövde åtgärdas som jag fick med mig hem. Som kund kände jag mig trygg och fick en lösning presenterat (offfert) hur jag bör göra.

Maria S
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

En ganska vanlig service men detta ställe gör alltid allt för kunden. Sjukt bra service.

Karin W
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Väldigt trevligt och välkomnande mottagande. Proffs! Fixade rep utan problem. Jag är jättenöjd!

Levi L
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Mycket trevligt bemötande. Mina förväntningar var snabb och proffsig service vilket ni mycket väl levde upp till. Min upplevelse var enbart positiv men tjänsten ganska enkel, nämligen strålkastarinställning.

Juanita S

Mycket bra! Vänligt bemötande och bra servic! Hälsn . Juanita

Marco P
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Bra service. Superbra med kundbil. Realistiska priser.

Anthony P

Trevligt bemötande. Snabbt hjälp

Clas H
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Trevligt bemötande vid beställning av jobb. Arbete skifte av yttre stag krängningshämmare gjordes snabbt runt 25 minuter. När jag kollade jobbet såg det bra ut dock fick jag rostskydda området. En annan sak var att betalning med kontanter gick ej no good. Hade dessa två pkt funkat hade betyget blivit en 5 h d

Mona L
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Snabb och smidig service och reparation

Eleonor M
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Utmärkt service och väldigt trevlig personal (en kvinna i kassan)! Vänner är också väldigt nöjda med Speedy!

Per L
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Snabb och bra service. Tydligt prisförslag innan.

Rolf J
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Fick räkning innan jobbet var gjort? Alldeles för dyrt annars ok montörer bra kassapersonal ?

Svar från Speedy Bilservice Malmö

Hej Rolf. Tack för din feedback! Du fick inte räkningen förrän arbetet var utfört, däremot presenterade jag vad vi skulle göra och till vilken kostnad innan vi tog in bilen och detta dokument fick du signera. Betalning tar vi alltid efter att arbetet har utförts. Hör gärna av dig om du har några andra frågor! Med vänlig hälsning Emma, verkstadschef

T
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Känns proffsiga som jobbar där, bra återkoppling. Bara positivt👍👍

Paulina M
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Mycket bra bemötande, dom påpekade själv att det var ett garantiärende och förstod mig som kund och mitt liv utanför deras dörrar. Allt gick smidigt och över förväntan. Rekommenderar starkt. @Rickard och hans kollega speedy cypressvägen.

Kjell rickard R
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Snabbt , enkelt o bra bemötande .

Jim D
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Bra bemötande, bra pris på milbaserad service. Tydligt och vettigt protokoll på utfört arbete. Skulle absolut använda dem igen.

Ove O

Mycket god service. Och kundbemötande

Peter P
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Alltigenom bra, snabbt, rakt oå sak, bra bemötande

Ali F
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Gjätte bra service trevligt personal bra med vänte tid bra lokal med bra luft rum

Anna Mikaela S
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Bra service på bilen, som vanligt!

Kajsa B
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Superbra service, bra bemötande och bytte mitt batteri snabbt.

Carl-Erik F
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Bra bemötande och kompetent personal som hjälpte till att lösa flera olika problem.

Anders H
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Riktigt bra service och trevligt personal.

Magdalena O
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Alltid bra bemötande och snabb, bra service. Rekommenderar de till alla jag känner.

Ulf T
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Mycket trevligt bemötande och snabb hjälp med att byta vår kvaddade sidospegel. Mycket nöjda med allt, rekommenderar varmt!

Naporn H
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Servicepersonalen är bra, snabb och ger goda råd.

Stina G

Snabb service och hjälpsamhet. Rekommenderas

Gunhild S
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Besvikelse Borde fått en rekommendation att satsa på vinterdäck när mottagande varit och upptäckt att däcken som låg hos speedy var i stort sett nya. Hon borde förstått att det förelåg en miss från min sida. Undrar vem som nu fick billiga däck. Inga rekommendationer från min sida.

Svar från Speedy Bilservice Malmö

Tråkigt att du uppfattade det så här, jag var väldigt tydlig med frågorna kring om du verkligen var så här du ville göra och det ville du. När det sen väl var gjort ångrade du dig, vilket är jättetråkigt men dessvärre inget vi kan rädda i efterhand. Dina däck har kasserats och inte sålts till någon annan, vi använder aldrig kunders begagnade däck utan allt går till återvinning.

Ingbritt H
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Alltid trevligt bemötande mer behövs inte god jul och gott nytt år

Tomas J
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Mycket bra håller vad dom lovar med tider Redogör exakt vad dom har gjort

Biljana F
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Fint bemötande, hjälpsam personal, bra med bokningstider. Kommer absolut rekommendera till mina vänner och arbetskollegor. 5/5 👍

Camilla R
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Trevligt bemötande, ringde och gav bra info om fel de hittade på bilen. Bra tålamod och fin service då jag hämtade bilen väldigt sent och nära stängning. Han tog sig ändå tid att lugnt berätta vad allt betydde på pappret.

Filtrera omdömen