Alla kategorier Bilverkstad Skåne Malmö Speedy Speedy Bilservice Malmö

Speedy Bilservice Malmö

Cypressvägen 10 A, 213 63 Malmö — Visa karta

Hos oss på Speedy Bilservice i Malmö får du snabb bilservice till hög kvalitet. Vår kedja har 30 års erfarenhet och möter alltid kunderna med öppenhet och ärlighet. Noggranna kontroller utan kostnad och alltid ett fast pris innan reparationen är några av de saker vi erbjuder här hos Speedy. Självklart har du även garanti i 3 år både på arbetet och använda reservdelar.

Vad behöver du hjälp med? Våra bilmekaniker fixar allt från bromsar till avgassystem på ett kick. Vill du får du gärna titta på och ta en kaffe under arbetets gång. Vi är effektiva och jobbet går oftast på en timme.

Vårt mål är alltid att du som kund ska få en bekymmersfri reparation helt utan oro. Välkommen till oss så ska vi berätta mer!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 403 kunder tycker om Speedy Bilservice Malmö

• 2019-06-18

Dan S skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Jag har varit och bytt stötdämpare bak, och bromsar fram vid 2 olika tillfälle. Har blivit jättenöjd vid båda tillfällena, bra bemötande och snabb service! Jag tvekar inte en sekund att återvända eller att rekommendera till andra / Tack Läs mer
  • 2019-06-18

Dan K skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Snabbt och smidigt samt relativt billigt. Vid ett tillfälle fumlade man till saker så att min dag blev hyfsat rörig men då bjöd man mig minsann på hela jobbet inkl delar som kompensation så jag har inget att klaga på. Kanon. Läs mer
  • 2019-05-24

Kjell W skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Hjulbyte. Korrekt bemötande. Förväntningarna infriades. Läs mer
  • 2019-05-23

Gunilla A skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Service av personbil. Proffsigt vid bokning och mottagande. Höll angiven tid för arbetet. Pålitligt Läs mer
  • 2019-05-23

Team Security A skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Service samt däckbyte.
    Väldigt snabb service. Med ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Gun E

2019-05-22

Gun E skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Byte av spindelleder fram. Det strulade lite då inte dem lossnade som de skulle. Bemötningen var riktigt bra med tydliga info under reparationens gång. Priset blev dyrare än förväntat vilket är det enda som är minus. Läs mer
  • Rös Fönsterputs Ab R

2019-05-21

Rös Fönsterputs Ab R skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Snabb bra och pålitlig service. Seriöst utförade av jobbet. .................................... Läs mer
  • 2019-05-21

Linda R skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Jag behövde byta en spindelled snabbt pga ombesikting. Mycket bra bemötande och service! Läs mer
  • 2019-05-20

Bengt W skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Däckinköp plus byte. Utmärkt bemötande Läs mer
  • 2019-05-17

Timothy A skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Jag lämnade min bil till Speedy i Malmö vid två tillfällen för att de skulle undersöka varför det blinkade vissa varningslampa i instrumentpanel, och varför jag fick motorstopp, samt en grund service.

Första tillfälle tog det två dygn, de bytte ut en del, jag betalade för delen + arbete, felet var kvar. Lämnade åter bilen. Ytterliggare två dygn. Speedy bytte ut en ny del, jag betalade för det + arbete, felet var kvar - 6000 kr totalt. Det blev en väldigt dyr grund service och det blinkar fortfarande varningslampa i instrumentpanelen.

Kommunikationen med Speedy var undermålig. Jag kom inte fram till verkstaden när jag försökte ringa - flera gånger under dessa väntansdagar. De hörde inte av sig för att uppdatera om läget, som de lovade att göra.

Sammanfattning - mycket dålig kommunikation, mycket lång tid att utföra undersökning och bristande reparation - eftersom det byttes ut delar som inte var ursak till problemet jag hade men min bil. Jag rekommenderar inte Speedy i Malmö! Läs mer
  • Jan J

2019-05-17

Jan J skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Oljebyte och oljefilterbyte. Jag är helt nöjd, de höll tiden exakt. Läs mer
  • 2019-05-17

Maria L skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Lagade en trasig handbroms.
    Snabbt, effektivt och överkomligt pris.
    Väldigt kompetent och trevlig personal. Fantastiskt att jag fick låna en bil under tiden. Läs mer

Erika M skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Köpte nya däck och fick dem monterade på mina två bilar. En av bilarna fick service och besiktning.

Jag blev bemött mycket bra och med värme, humor och väldigt bra service.

Jag har rekommenderat dem till mina vänner. Läs mer
  • Johan N

2019-05-15

Johan N skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Byter mina däck sommar/vinter.
    Bollar lite idéer.
    Ställer alltid upp, väldigt lätt att komma överens med. Läs mer

Meliha B skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Speedy gjorde årlig service på min bil. Jag blev väl bemött av personalen och priset för tjänsten var ganska bra. Läs mer

Eva W skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Jag fick hjälp med ett akut problem. Dom hittade en bra lösning och hanterade det snabbt prisvärt och tillmötesgående! Jag blev lättad och tacksam!! Läs mer

Mats L skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Hej här ska ni få veta vad jag tycker om den service jag fick när jag bytte från vinterdäck till sommardäck hos er. Efter att mekanikern som varken kunde prata svenska eller begriplig engelska var färdig med jobbet gick jag in för att betala. Efter 20 minuter och efter väldigt många tryck på ringklockan gick jag in i verkstaden där samme mekaniker befann sig. Till slut hittade jag en man som satt i en bil och pratade i telefon. Jag sa att jag gärna ville betala och hade brått. Mycket besvärat avslutade han samtaler och följde med in där flera kynder stod och väntade. Jag frågade efter den rabatt vi blivit lovade. Jag jobbar i fastigheten sidan av och vi har haft en viss rabatt innan.Då fick jag till svar att det var det gamla priset jag fick det till och ingen rabatt på det. Jag tror inte att jag kommer att anlita er fler gånger. Mvh Mats Lundren Läs mer

Anders M skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Snabbt åtgärdat, och trevligt bemött. Läs mer
  • 2019-03-08

Stefan F skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Service på min bil ... perfekt.
    Trevligt bemötande ... perfekt.
    Mvh Torbjörn, Stefan Fredriksson Läs mer
  • 2019-03-08

Behudin S skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Byte av kamrem.
    100% nöjd med arbetet.
    Allt har gått enkelt och snabbt.
    Återkommer gärna igen. Läs mer
  • Bengt L

2019-03-08

Bengt L skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Proffsigt bemöt och behandlad samt utfört jobb!! Läs mer
  • Karin S

2019-01-18

Karin S skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Alltid bra service o trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-01-17

Allt var topp Läs mer
  • 2019-01-16

Mona L skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Alltid saklig information.
    Värnar om att kunden skall få bästa pris.
    Har stort förtroende. Läs mer
  • Jonas N

2019-01-15

Jonas N skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Malmös bästa kundmottagare!

Har varit kund där i över 10 år. Enda problemet är att dem är så bra att den får mer och mer kunder. Alltså svårare att få tid för mig. Visserligen ett i-landsproblem men dem är riktigt trevliga och bra. Blir något fel, fixar dem det utan tjaffs eller extra betalningar.

En verkstad att lita på! Läs mer

Britt L skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Jag tycker inte de var kunniga. De använde fel material och jag fick komma tillbaka flera gånger. De lagade inte allt och nu har jag vänt mig till en annan verkstad. Läs mer

John G skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Akut hjälp då bilen gick ojämnt och vi skulle långt till jul.
    Man bad mej komma in direkt vilket jag gjorde.
    Man fixade det tillfälligt vilket var bra men skulle höra av sej igen efter jul vilket inte har gjorts vilket är mindre bra.
    Jag uppfattade att man skulle beställa delar men tror nu i efterhand inte att det har gjorts. Läs mer

Leif M skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Reperation o byte av avgasrör. 5 stjärnor.
    Bemötande vid inlämning o hämtning
    5 stjärnor. Som alltid. Läs mer

Carl M skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Bra och prisvärd omläggning av däck. Läs mer

Tord H skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Däckbyte: snabbt och bra, Prisvärt. Läs mer
  • 2018-12-20

Eva B skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Byte till vinterdäck, som alltid vänligt bemötande. 😀 Läs mer
  • 2018-12-17

Ulf L skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Trevligt bemötande, proffsigt arbete Läs mer
  • 2018-12-17

Gert R skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Köpte ett nytt däck och Speedy skiftade från sommardäck till vinterdäck.
    Jag blev bemött som jag hade förväntat mig och fick en god kopp kaffe. Läs mer

Maud L skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Service, byte av däck o bromband snabbt. Läs mer

Marléne L skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Alltid lika trevliga och snabba, kan varmt rekommendera. Läs mer

Eva F skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Toppen❤️ Serviceminded , vänliga , kunniga Förklarar alltid med enkla ord så man förstår Läs mer

Sandra L skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Bra och snabb service. Bytte till vinterdäck. Läs mer
  • Per W

2018-12-16

Per W skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Uppskattar mest det ärliga bemötandet. När jag hämtade bilen gick vi igenom vad som skulle behövas göras i framtiden - mycket uppskattat Läs mer

Bo J skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Har i många år använt mig av Speedys tjänster och alltid fått bra kvalite på arbetet till bra pris. Dessutom alltid bemötts av vänlig och proffsig personal. Läs mer
  • Mats H

2018-12-14

Mats H skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Byte av bromsar
    Snabbt, proffsigt, trevligt.
    Absolut inget att klaga på Läs mer

Lars O skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Jag köpte däckbyte. Allt gick bra. Men eftersom jag har.en Toyota så är det Tpms på den. Så det fick jag åka till Limhamn för att fixa. Men det funkade jättebra. Läs mer

Solveig M skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Mycket nöjd med arbetet och bemötandet. Återkommer alltid till er, då något måste göras med min bil. Läs mer

Bo H skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Bästa möjliga hjälp och service.
    Alltid trevliga.Bra pris. Läs mer

Ingrid E skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Service mm. Otroligt trevliga och proffsiga. Kommer inte att lämna bilen till någon annan än speedy. Ett stort tack till Anders

God jul Läs mer
  • 2018-10-15

martin b skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Kom in till Speedy den 24/9 i hopp om att de snabbt kunde laga en ventilkåpspackning som gjorde att motoroljan läckte. Tyvärr fick jag allt annat än snabb och smidig service, utan fick återkomma 5 gånger sammanlagt innan allt var klart. När allt äntligen var klart och jag skulle betala hade chefen gått iväg på ett privat shoppingärende och jag fick vänta ytterligare 40 min på att bara kunna betala och gå. Under tiden frågade jag mekanikern om han ville kolla däcktrycket under tiden, men det hade han ingen som helst tid för. Nonchalant och oprofessionellt bemötande och framförallt allt annat än snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2018-10-09

Robert H skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Bra bemötande, snabb service.
    Lämnade in bilen för service som blev bra utförd. Läs mer
  • 2018-10-06

Helena H skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Vänligt bemötande och helt öppna med hur allt går till med reparation och vad som kostar och varför. Kändes väldigt tryggt. Kommer definitivt komma tillbaka! Läs mer
  • 2018-10-05

Ulla K skrev om Speedy Bilservice Malmö
    19500 milaservice de är mycket trevliga det var en vanlig service så dom levde upp till dem . Bra service och trevlig personal Läs mer
  • 2018-10-04

John L skrev om Speedy Bilservice Malmö
    Helt ok o snabb service helt och snabb service Läs mer

Cypressvägen 10 A, 213 63 Malmö