Speedy Bilservice Malmö

Speedy Bilservice Malmö

En del av Speedy www.speedybilservice.se
  • BadgeElevenYears
2 200

Hos oss på Speedy Bilservice i Malmö får du snabb bilservice till hög kvalitet. Vår kedja har 30 års erfarenhet och möter alltid kunderna med öppenhet och ärlighet. Noggranna kontroller utan kostnad och alltid ett fast pris innan reparationen är några av de saker vi erbjuder här hos Speedy. Självklart har du även garanti i 3...

2200 omdömen om Speedy Bilservice Malmö

Sedan starten hos Reco 2013

Sven J
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Även om vi stötte på problem löste Speedy allt på bästa sätt

Lars S
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Proffsig service. Lätt att beställa Bra återkoppling via sms och telefon.

Bo Lennart G
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Bra service och bra mottagande

Firat E
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Er servicepersonal var mycket vänlig och tillmötesgående. Med så trevligt personal skulle jag alltid vilja lämna min bil hos er. Tack så mycket!

Jan H
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Snabb service, trevligt bemötande.

Sylvia C
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Duktiga och professionella fixade även en lampa som inte var ordentligt isatt! Väldigt bra service!

Anne Kristina Å
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Snabbt trevligt bemötande och förtroendeingivande

Andreas D
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Toppenbemötande både vid bokningen inlämningen och vid hämtande av bilen!

Rupesh K
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

I recently gave my car for service and I am satisified with the service. It was done in time. Thanks!

Peter A
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Kvinnan i receptionen var som gjord för sitt jobb Väldigt trevlig och tillmötesgående. Arbetet utfördes väldigt snabbt och prisvärt. Hit vänder jag mig fler gånger och rekommenderar detta även till andra 👍👍👍

Roland A
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Mycket bra och kompetent, snabb service, trevligt bemötande

Lars H
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Bra service. Enkelt att lämna och hämta enligt överenskommelse. Prisvärt.

Toby H
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Bra bemötande och kompetent personal

Per A
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Mycket bra bemötande och service. Dessvärre kunde man inte göra reparationen jag önskade (byta fönsterhiss på gammal bil) vilket kanske hade varit bra att säga när jag bokade in tiden och inte efter men OK, man hänvisade mig till en annan verkstad och tog inte ut någon avgift så allt bra.

Ulf P

Proffsig service, 12000-milaservice

Gert A
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Trevligt bemötande och klara besked.

Cecilia L
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Fin kontakt och service till ett ok pris. rekommenderas

Sebastian K
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Snabb och bra service. Fick rådgivning och är väldigt nöjd.

Nadia B
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Snabba, effektiva, serviceminded, kommunikativa och prisvärda.

John A
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Trevligt bemötande och snabb, smidigt service.

Inger O
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Jag blev mycket trevligt och tillmötesgående bemött. Jag kände att jag kunde lita på att jobbet blev noga utfört. Tjejen som tog emot var verkligen rätt ”man” på rätt plats för ett första möte med Speedy. Jag valde den här verkstaden efter vad jag läst om den, dvs att den var högt rankad. Mina bromsar tog ojämnt. Det material som beställdes kom snabbt till verkstaden och åtgärdades medan jag satt och väntade! Högst betyg! Återvänder gärna! Mvh Marianne Olsson

Bror T
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Mycket bra har anlitat dom i många år Alltid bra

Kerstin J
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Är nöjd !! bra service & alltid hjälpsamma om möjligheten finns om jag har något problem så kollar de upp detta, lämnar alltid bilen här för service, har precis fått bytt generatorn

Dzemo M

Allt OK mottagande Jobb upplevelse

Bo J
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Proffsigt och vänligt mottagande.

Annchristin H
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Trevlig tjej och mycket serviceminded. Hjälpsam och kunnig. Brukar blir bra bemött och vänliga. Bytte bromsolja samt fick svar och hjälp med ytterligare en fråga utöver detta. Renare på denna speedy än Limhamn

Gun F
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Trevliga och lätta att ha att göra med. Rekommenderar!

Per S
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Pris på arbete stämmer med överenskommelse. Snabbt arbete och snabb tidsbokning

Leif Johan Magnus L
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Alltid vänliga och hjälpsamma.

Gunilla A
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Trevligt o vänligt bemötande.Att dom skulle fixa allt bra! Service o div reperationer.

Sten Hove P
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Vänliga o mötesgående. Speedway levde upp till de förväntningar man kan ha på ett serviceföretag. Gjorde olja o filterbyte. Tyvärr skede ett missöde. När jag kom in till centrum, lossnade en skyddsskiva under motorn. Den hängde och skrapade och förde väsen av sig. Körde tillbaka till Speedy, de tog in bilen på en gång och löste problemet. Kan bara ge tummen upp!!! Jag återkommer när så behövs.

Bodil Ulla-karin R

Trevligt bemötande bra service

Claes O
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Allt som bestämmes vid bokningen med pris och tid stämmde bra mottagande

Hector C
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Engagerad personal,trevlig mottagning av kunder,framförallt glad och positiv

Susanne R
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Trevligt bemötande och snabb service !

Erik Oscar D
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Snabbt smidigt och gott bemötande!

Ann-margret N
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Trevligt bemötande, snabb service.

Esko-Matti L
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Jag blev vänligt bemött, bilen blev åtgärdat som jag väntade mig.Kontroll och påfyllning AC.

Björn E
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Trevligt bemötande. Leverans inom rimlig tid. Bra service.

Peter K
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Bra utfört jobb, snabb service. Dock en del som strulade som förhindrade montering. Kommer fortsätta serva bilen här.

Berit J
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Vänliga personal o god service

Telepass A
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Under alla mina år som bilägare har jag aldrig känt mig så trygg och väl bemött nånsin av en verkstad. Super trevliga ärliga samt exceptionellt duktiga på det de gör. Absolut 5 av fem stjärnor utan tvekan och stort TACK till Verkstadschefen Dennis & Co för alla problem som ni har löst till oss. Många av Skånetrafikens färdtjänst samt alla Lundsfärdtjänst bilarna rullar trygg och säkert på vägarna tack vore er kompetens. Rekommenderas varmt. 🌟🌟🌟🌟🌟

Speedy L och Speedy Bilservice M gillar detta
Yvonne A
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Blev mycket bra bemött. Har servat min bil flera gånger hos er och är mycket nöjd. Denna gång gjorde ni felsökning och skicka mej vidare till Mercedes

Lars-Henrik P
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Allt fungerade galant. Trevlig personal, snabb hantering.

Kristina K
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Trevligt bemötande, dock tog det längre tid än som utlovats. Men en kaffe på det så gick det bra. Byte av däck 👍

Saied S
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Speedy är professionellt och kundvänligt. Tack.

Bruno N
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Alltid blivit bemöt på etttrevligt sätt

Barbro P
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Trevligt bemötande. Klara tydliga besked. Fått servat bilen samt bytt däck. Är på det hela mkt nöjd.

Barbro J
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Bra och snabb service Trevlig och kunnig personal Bokar service här varje år

Dag Jonas Lennart S
Skrev om Speedy Bilservice Malmö

Trevlig personal. Tyvärr kunde man inte lösa mitt problem med en inte fungerande AC