Alla kategorier Bilverkstad Skåne Malmö Ströms Bilverkstad

Ströms Bilverkstad

Blästergatan 5, 212 22 Malmö — Visa karta

Välkommen till Ströms Bilverkstad

Vi erbjuder Service & garantiservice från auktoriserade märken. Vi erbjuder också hjulbyte sommar / vinter, samt total däckhotell. Förutom detta kan vi erbjuda dig plåt och lackservice, vi har också avtal med samtliga försäkringsbolag.

AC-service och rutbyte är också tjänster vi kan erbjuda i utbudet.

Vi tar hand om dig och din bil med stor omsorg samt med hög kvalitet, service & kunnande.
Välkommen med din förfrågan, eller bokning så ser vi med glädje till att du får en trygg & säker körning. Glöm inte att reservera en fri lånebil när du bokar din service.

Hjärtligt välkommen till oss på Ströms Bilverkstad!

Läs vad 210 kunder tycker om Ströms Bilverkstad

• Marta C
    Marta C skrev om Ströms Bilverkstad
    Bra service och trevligt personal !
  • Anders T
    Anders T skrev om Ströms Bilverkstad
    Jag har alltid varit nöjd med Ströms. Alltid trevligt bemötande av Peter. Det är inte ofta jag besöker dom, men det är lika bra varje gång. Förre gången skulle jag ha bytat kamrem på min Alfa GT. Ströms är prisvärd och snabba. Jag kan absolut rekommandera att besöka Ströms. Jag kommer i alla fall fortsätta som kund där. Många hälsningar Anders T.
  • Anders L
    Anders L skrev om Ströms Bilverkstad
    Jo det var så att jag beställde ett servo rör som var det ända i Sverige och det var panik och fick bra hjälp med bild skickad på delen och personlig tel samtal 2 st och bra pris och betal form snabb leverans oxo så jag blev nöjd med den hjälpen
  • Karl-gunnar R
    Karl-gunnar R skrev om Ströms Bilverkstad
    Jävligt nöjd under alla dessa år !!
    Tack för allt !
  • Bengt M
    Bengt M skrev om Ströms Bilverkstad
    Mycket vänligt bemötande. Fått hjälp med värmesystemet i bilen. Mycket nöjd med utfört arbete. Återkommit för annan reparation av bilen.
  • Britt T
    Britt T skrev om Ströms Bilverkstad
    Alltid ett bra och kunnigt bemötande.
  • Oskar L
    Oskar L skrev om Ströms Bilverkstad
    Bra och väl utfört jobb. Det kostade lite mer än jag hade räknat med men antar att det var ett större jobb än jag hade räknat med.
  • Artur A
    Artur A skrev om Ströms Bilverkstad
    Jag anltade Ströms för att få vindrutetorkarna på min bil reparerade. Jag har har anlitat firman i många år för service och reparationer. Har alltid varit belåten med det goda bemötande jag fått och det arbete de har utfört på min bil.
  • Per P
    Per P skrev om Ströms Bilverkstad
    Jag har bara bra upplevelse med Ströms bilverkstad.
    Har fått hjälp med diverse reparationer/omlackering samt felsökning och service.
    Har fått bra respons och åtgärder på mina problem.
  • Sirpa P
    Sirpa P skrev om Ströms Bilverkstad
    Sökte för omlackering av vänstersidan på bilen pga krockskada. Nöjd med bemötandet. Bilen blev fin. Tog ett par dagar extra, annars allt bra.
  • Rolf H
    Rolf H skrev om Ströms Bilverkstad
    Gjorde inte begärd service. Tog betslt för byte av två lampor utan att byta dem. Skulle byta dämpare till bakluckan men när jag kom hem låg de nya dämparna i bakluckan så jag fick köra till verkstaden igen. Misstänker också att de inte bytte torkarblad men tog betalt för dem. Kommer aldrig att anlita denna verkstad igen.
    2017-11-01 Peter S svarar Rolf H
    Hej Rolf
    Detta låter förfärligt ! Någonting verkar ha gått väldigt snett eller helt enkelt ett missförstånd ?
    Hör gärna av dig så vi kan få rätta till detta misstag ! Det minsta vi kan göra är att bjuda på nästa service !
    Med vänlig hälsning, Peter Ström med personal
  • Axel P
    Axel P skrev om Ströms Bilverkstad
    Grundservice samt kontroll. Utmärkt kundbemötande. Lätt att få kontakt.
  • Madeleine M
    Madeleine M skrev om Ströms Bilverkstad
    Bra bemötande och bra reperation av mina bromsar. Dock fortfarande lite obalans.
  • Charlotte J
    Charlotte J skrev om Ströms Bilverkstad
    Alltid bra bemötande hos Ströms. Senastgjorde jag service och bytte kamrem. Vid alla tillfällen som jag behöver hjälp med min bil, vänder jag mig till Strlms. Där vet jag att det blir bra gjort.
  • Marcel N
    Marcel N skrev om Ströms Bilverkstad
    Trevligt bra bemötande med proffsigt utförande .
  • Lena M
    Lena M skrev om Ströms Bilverkstad
    Alltid tjänstvilliga och vänliga. Humana priser.
    Kan varmt rekommendera dem
  • Lars L
    Lars L skrev om Ströms Bilverkstad
    Har alltid varit bra och snabbt. Har bytt bromsskivor och belägg, fixat ventilationen, bytt spolarpump.
  • Anette F
    Anette F skrev om Ströms Bilverkstad
    Har hjälpt mig med min Alfa vid flera tillfällen och hittat en del kluriga fel. Bra service.
  • Barbara B
    Barbara B skrev om Ströms Bilverkstad
    För mig var det lätt att komma och få snabbt servis med trygghet att det kommer att fungera MVH Barbara
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Ströms Bilverkstad
    Har varit trogen kund i många år och har alltid fått bra bemötande och bra service. Man får alltid tid snabbt och jag har alltid blivit nöjd med resultatet. Har fått hjälp med allt från enkel service till byte av kamrem, kylare mm.
    Mvh Susanne Andersson, nöjd kund
  • Kay B
    Kay B skrev om Ströms Bilverkstad
    Bra bemötande. God kvalité på utförda arbeten men inte billigt!
  • Tarifa P
    Tarifa P skrev om Ströms Bilverkstad
    Super bara service tar hand om sina kunder
  • Karlsen G
    Karlsen G skrev om Ströms Bilverkstad
    Hej allt gick bra och vi är väldigt nöjda
  • Eva A
    Eva A skrev om Ströms Bilverkstad
    Vi har vänt oss till Ströms vid flera tillfällen för att serva och reparera vår bil, en Citroen C6.
    Man blir bra bemött, de är yrkesskickliga och väl förtrogna med den sällsynta och mycket komplicerade bilmodellen.
  • Hossain Z
    Hossain Z skrev om Ströms Bilverkstad
    Rädda ert liv räddar ni hela världen.
  • Margareta O
    Margareta O skrev om Ströms Bilverkstad
    Jag har varit kund i många år och jag har alltid fått ett fint bemötande! De har alltid tagit sig tid att hjälpa mig fastän jag många gånger kommit utan att avtala tid.
    Har bilen behövt repareras har jag inte behövt vänta länge på det.Vid ett tillfälle skulle jag resa på en längre resa och då var det inga problem med att bilen kunde vara kvar där.
    Jag är mycket nöjd med Ströms bilverkstad!
  • Leif B
    Leif B skrev om Ströms Bilverkstad
    Oljebyte. Hyfsat pris, klart på utlovad tid, bra kommunikation med mekanikern genom kundmottagaren.
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Ströms Bilverkstad
    Servade bilen, bokade via nätet, tyvärr verkade som om bokningen försvann, pratade ett par dagar före service med en mycket trevlig kille som bokade in min bil manuellt för servicen .
    Är mycket nöjd med bemötandet både i telefon och vid lämning och hämtning av bilen.
  • Christel H
    Christel H skrev om Ströms Bilverkstad
    Har länge varit kund, kanske i första han för att Ströms är märkes-verkstad för Citroën.Men eftersom jag återkommit tyder det väl på att jag fått ett visst förtroende för deras arbete. Bemötandet har också varit , om inte direkt översvallande, så förtroendeingivande. Så länge jag inte byter märke eller bostadsort, så lär jag nog dyka upp hos Ströms igen när det är dags för service.
  • Lars O
    Lars O skrev om Ströms Bilverkstad
    Mycket bra bemötande och snabb service samt montering av en söndrig kontakt till fönster hissar.
  • Paul L
    Paul L skrev om Ströms Bilverkstad
    Jag importerade en speciell sport Hyundai ny från hollandår 2007 utan servicerättigheter. Efter några månader krockade jag hela framvagnen. Bilen lagades perfekt . Inte minst den silvermörkblå lackeringen passade perfekt emot icke ommålade karossdetaljer. Man har i alla åren servat bilen perfekt.då jag förra året låt bilen stå utomhus på synnerligen olämplig platsutan att starta motorn fördärvade en närbelägen servicemack bhela motorfunktionen genom felaktig starthjälp. Ströms fixade det det komplicerade jobbet. Bilen blev som nyligen. En toppenbil från en toppenjobband e personal, alltid redo, , och, häpet nog synnerligen humana kostnader , snabbt och genast. . Högsta rekommendation från med. Paul lennart Edvin lindquist
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Ströms Bilverkstad
    Vänligt bemötande, kunnig personal och alltid redo att hjälpa kunden
  • Jan R
    Jan R skrev om Ströms Bilverkstad
    Hej, jag känner dom som kunder på mitt jobb, det är inte så lätt att hitta någon bilverkstad att lita på,
  • Frans J
    Frans J skrev om Ströms Bilverkstad
    Beställt service av husbilen, veckan efter service genomförd. Ströms är serviceminded
  • Rasmus E
    Rasmus E skrev om Ströms Bilverkstad
    Trevligt & proffesionellt bemötande samt snabb service & återkoppling!
  • Maria H
    Maria H skrev om Ströms Bilverkstad
    Bra bemötande o fick lån av bil utan kostnad
  • Per A
    Per A skrev om Ströms Bilverkstad
    Personligt och trevligt bemötande, det som behöver fixas ordnas snabbt och lätt.
  • Lars S
    Lars S skrev om Ströms Bilverkstad
    Jag heter inte Lars och har inte blivit kontaktad av ströms bilverkstad för däckbyte
    2017-11-01 Peter S svarar Lars S
    Hej ! Tyvärr har där nog skett ett misstag i telefon hanteringen, vi beklagar

Tack på förhand, Ströms Bilverkstad AB
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Ströms Bilverkstad
    Bra och snabb service för det mesta. De gör all service på min bil och det är lätt att prata med dem och få den hjälp jag behöver.
  • Arne B
    Arne B skrev om Ströms Bilverkstad
    mycket vänliga och kunnig personal
  • Linnéa E
    Linnéa E skrev om Ströms Bilverkstad
    Så nöjd - alltid. Har alltid tid för kunden. Snabb o trevlig hjälp!
  • Johan R
    Johan R skrev om Ströms Bilverkstad
    Jag har servat två bilar hos dem sedan 2003. Jag hade en paus på ett par år som jag ångrar starkt. De är servicemindade och bra på alla sätt och vis.
  • Johan S
    Johan S skrev om Ströms Bilverkstad
    Bra mottagande och bra vänligt bemötande. Lämnade husbilen på första servicen.
  • Anna G
    Anna G skrev om Ströms Bilverkstad
    Kanon.
    Trevligt bemötande och utmärkt arbete
  • Jens A
    Jens A skrev om Ströms Bilverkstad
    Snabba o effektiva. Trevlig kontakt på telefon o i verkstad. Kunde vara mer hjälpsamma
  • Anders T
    Anders T skrev om Ströms Bilverkstad
    Byte av kylartermostat, byte av bromsbelägg och bromsskivor bak under oktober. Snabb analys och åtgärd av uppkomna bilproblem. Utmärkt service. Hälsningar Anders Torhell. X
  • Hans Å
    Hans Å skrev om Ströms Bilverkstad
    Alltid bra bemött och ett bra utfört arbete.
  • Anna B
    Anna B skrev om Ströms Bilverkstad
    2003 blev jag Citroënägare. Snart upptäckte jag Ströms bilverkstad. Sedan dess har Ströms hjälpt mig på ett vänligt och effektivt sätt med alla mina bilproblem. Jag vill rekommendera Ströms.

Det är tryggt att ha en verkstad med en vänlig och kompetent ledning samt personal.
  • Lars S
    Lars S skrev om Ströms Bilverkstad
    Mycket nöjd med kundmottagning, reparation och service. Helt klart en av de bättre verkstäderna jag träffat på
  • Bilverkstad B
    Bilverkstad B skrev om Ströms Bilverkstad
    Hej mkt kunnig o service inriktad personal.

Blästergatan 5, 212 22 Malmö