Alla kategorier Bilverkstad Skåne Malmö Ströms Bilverkstad
Rekommenderat företag 2016 - Ströms Bilverkstad

Ströms Bilverkstad

Blästergatan 5, 212 22 Malmö — Visa karta

Välkommen till Ströms Bilverkstad

Vi erbjuder Service & garantiservice från auktoriserade märken. Vi erbjuder också hjulbyte sommar / vinter, samt total däckhotell. Förutom detta kan vi erbjuda dig plåt och lackservice, vi har också avtal med samtliga försäkringsbolag.

AC-service och rutbyte är också tjänster vi kan erbjuda i utbudet.

Vi tar hand om dig och din bil med stor omsorg samt med hög kvalitet, service & kunnande.
Välkommen med din förfrågan, eller bokning så ser vi med glädje till att du får en trygg & säker körning. Glöm inte att reservera en fri lånebil när du bokar din service.

Hjärtligt välkommen till oss på Ströms Bilverkstad!

Läs vad 45 kunder tycker om Ströms Bilverkstad

• Göran H
    Göran H skrev om Ströms Bilverkstad
    Ströms bilverkstad är den bästa bilverkstad jag någonsin haft (har haft bil i ungefär 50 år). Vi har blivit som personliga vänner och de gör ett förstklassigt jobb! Det är skönt att känna fullkomligt förtroende när man lämnar in bilen. De räddade mig undan jättekostnader när jag kolliderat med ett stort rådjur, genom att göra en perfekt lagning med små medel som höll sig inom ramen för min begränsade försäkring.
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Ströms Bilverkstad
    Senaste besöket var en akut situation. Jag kunde inte låsa upp bilen. Jag fick hjälp direkt. Ny nyckel och låskolv beställdes. Reparationen utfördes så fort tillfälle gavs.
    Lite minus några skrapmärken som hade uppstått vid handtaget blev inte åtgärdat.
    Verkstaden kan bli bättre på att meddela när bilen är klar(ett sms räcker).
  • Mats H
    Mats H skrev om Ströms Bilverkstad
    Vi har varit i kontakt med verkstaden sen vi köpte Sofias bil. Har alltid fått ett jättebra bemötande och hjälp med bilen snabbt och bra. kommer att anlita dom
    när det behövs och har inga problem med att rekommendera verkstaden.
  • Corinna L
    Corinna L skrev om Ströms Bilverkstad
    Mycket bra bemötande. Verkstaden utförde service och byte fyra däck samt skickade bilen för framvagnsinställning. Ströms är en mycket bra verkstad med bra kundbemötande.
  • Tor J
    Tor J skrev om Ströms Bilverkstad
    I regel ett mycket vänligt bemötande då man ringer för att boka service.
    Man blir väl bemött och får känslan att man alltid gör det man bör göra med bilen för att den skall fungera tillfredsställande; inga onödiga åtgärder.
  • Jan Allan J
    Jan Allan J skrev om Ströms Bilverkstad
    Hej!
    Jag har servat mina Hyundai bilar där till belåtenhet.
    Jag bytte min Elantra som jag var trött på jag hade haft den i 10 år och som kopplingen slirade på.
    Jag köpte en Fiat Sedici som jag sitter högt och är väldigt rolig att köra.
    Men tyvärr fick jag några spydiga kommentarer när jag skulle hämta min Fiat där efter service om att det var en udda bil och att det inte har sålts så många av den så jag upplevde det som att jag hade gjort ett otroligt felköp!
    Jag kontaktade Motormännens Riksförbund innan jag köpte min Fiat.
    Det jag fick reda på av motormännen var att Fiat idag håller samma kvalite som dom flesta övriga märke.
    En ganska besviken Fiat ägare.

Hälsningar. Jan-Allan Johansson

Det som jag fick veta av Motormännen var att dagens Fiat är så mycket bättre än dom åren med rostproblem och andra fel som var vanliga då och går helt enkelt inte att med det som Fiat producerade då.
  • Bo M
    Bo M skrev om Ströms Bilverkstad
    Jag har anlitat företaget sen ca 10 år tillbaka. De håller avtalade tider och utför vad de ska på ett bra sätt. Jag har alltid blivit väl bemött och de svarar snabbt vid telefonkontakt. Inga anmärkningar, tvärtom!
  • Kerstin P
    Kerstin P skrev om Ströms Bilverkstad
    Fixat passagerardörren med en otrolig service. Kan inte bli bättre
  • Julius L
    Julius L skrev om Ströms Bilverkstad
    Mycket bra, tycker jag, tralala!
  • Anders T
    Anders T skrev om Ströms Bilverkstad
    Ströms bilverkstad utför regelbundet service på min bil Citroen C5.
    Eftersom min bil nu är 10 år gammal börjar det komma lite större reparationer.
    Kylanläggningen har reparerats, senast byttes ett hjullager.
    Jag tycker alltid att deras bemötande har varit serviceinriktat och professionellt.
    Deras kostnadsuppskattning av reparationerna har stämt. jag har fått tiilgång till
    lånebil. Jag rekommenderar gärna Ströms bilverkstad
  • Maria I
    Maria I skrev om Ströms Bilverkstad
    Vi är väldigt nöjda med Ströms. Alltid trevligt och proffsigt bemötande. Jag servar alltid bilen där. Men har även lagat lack och plåtskador. Min uppfattning är mycket bra.
  • Pekka P
    Pekka P skrev om Ströms Bilverkstad
    Har haft service på min bil, har fått ett trevligt bemötande och bra service.
  • Eva K
    Eva K skrev om Ströms Bilverkstad
    Mycket bra bemötande av personalen. Lätt att få en tid.
    Upplever dem som mycket kunniga.Hyggliga priser.
    Den bästa bilverkstad jag haft.
  • Patrick L
    Patrick L skrev om Ströms Bilverkstad
    Ojämn kvalitet på bemötande - vissa är mycket bra,, andra halvdåliga...
  • Kirsten A
    Kirsten A skrev om Ströms Bilverkstad
    service och felsökning. Bemötandet var trevligt och proffsigt.
  • Christer S
    Christer S skrev om Ströms Bilverkstad
    Jag har bara positivt att säga om Ströms.
  • Hans L
    Hans L skrev om Ströms Bilverkstad
    jeg kommer tilbage :-)
    jeg kommer tilbage :-)
  • Anders G
    Anders G skrev om Ströms Bilverkstad
    Mycket bra service och uppbackning!!
    Trevlig, tillmötesgående personal .
  • Gunilla N
    Gunilla N skrev om Ströms Bilverkstad
    Hjälpsamma, positiva, alltid god service.
  • Bengt F
    Bengt F skrev om Ströms Bilverkstad
    Det är den enda verkstad som har fixat min bil sen den var ny 2004 jag är mycket nöjd.
    bra service bra garanti på jobben vänligt bemötande.
    Alltså 5+
  • God Service I Sverige Ab
    God Service I Sverige Ab skrev om Ströms Bilverkstad
    Jättetrevliga. Service utförd samt reparation på bil. Proffsigt och alltid fri lånebil vilket är toppen. Trevlig personal :)
  • Tore M
    Tore M skrev om Ströms Bilverkstad
    jag har alltid blivet bra bemött
    + är att man får låna en bil när man servar sin egen
  • Mats N
    Mats N skrev om Ströms Bilverkstad
    Utomordentlig service! Trevliga och hjälpsamma, allihop! Har absolut ingenting att klaga på och rekommenderar denna verkstad varmt!
  • Camilla N
    Camilla N skrev om Ströms Bilverkstad
    Tycker det är en bra verkstad som alltid ställer upp när det är kris och snabba puckar.
    Trevligt bemötande.
    Inget att klaga på.
  • Lars Göran G
    Lars Göran G skrev om Ströms Bilverkstad
    Har fått snabb hjälp när jag hade skada på motor huven.
    Det hör till dom är alltid snabba när man behöver hjälp!!
  • Lars P
    Lars P skrev om Ströms Bilverkstad
    Under mina snart 15 år som kund hos Bilverkstad har jag aldrig haft några problem. Allt har fungerat-till detta bra priser!
  • Thorsten C
    Thorsten C skrev om Ströms Bilverkstad
    Man blir väl mottaen både när man lämnar och hämtar bilen
  • Bjarne L
    Bjarne L skrev om Ströms Bilverkstad
    Närvarande service. Lysner. Löser problemer.
  • Leif H
    Leif H skrev om Ströms Bilverkstad
    Allt går smidigt och smärtfritt varje gång jag har behov av hjölp
  • Rigmor L
    Rigmor L skrev om Ströms Bilverkstad
    Bra och kunnig personal bra bemötande
    Lätt att få tider
    Hyfsad prisbild på service m.m
  • Eva L
    Eva L skrev om Ströms Bilverkstad
    Snabb och bra service! Har fått hjälp med många olika problem som jag haft med bilen.
  • Martin S
    Martin S skrev om Ströms Bilverkstad
    Så himla proffsiga och trevliga! Alltid i tid och med bra kvalitet.
    /Martin
  • Kristi M
    Kristi M skrev om Ströms Bilverkstad
    Känns som att Ströms "ser kunden" och vill erbjuda lösning som passar kunden, ex att snabbt erbjuda hjälp. Alltid serviceinriktade när det gäller akuthjälp som lampbyte mm. Byte av fläkt, flertal årlig service, plåtskador, bromsjustering efter besiktning (avhjälpt samma dag som besiktningen!) mm.
    Har aldrig upplevt att Ströms gjort ett bristfälligt jobb. Trevligt mottagande!
  • Lars K
    Lars K skrev om Ströms Bilverkstad
    Alltid mycket bra,snabb service och trevligt bemötande!
  • Gunlis A
    Gunlis A skrev om Ströms Bilverkstad
    Den bästa bilverkstad jag anlitat någon gång!
    Kunnig och hjälpsam personal!
  • Gianni C
    Gianni C skrev om Ströms Bilverkstad
    Som vanligt bra. Lämnade in för service och översyn inför besiktning och bilen gick igenom besiktningen utan problem.
  • Eva A
    Eva A skrev om Ströms Bilverkstad
    Service och felsökning på min komplicerade bil.
  • Håkan F
    Håkan F skrev om Ströms Bilverkstad
    Positivt personligt bemötande, bra med lånebil. Oftast ett väl utfört arbete och ibland extra mindre insatser som bonus på bilen, dvs man tar ett bra ansvar. Lite knepiga öppettider för hämtning av bil, men det brukar lösa sig.
  • Linnéa E
    Linnéa E skrev om Ströms Bilverkstad
    Jättebra. Alltid tid för sina kunder! Verkligen en verkstad/personal som man känner tillit o förtroende!
    Pålitliga o ärliga. Ställer alltid upp! Det ENDA negativa är att mitt jobb ligger på andra sidan stan... :-) :-)
  • Karl R
    Karl R skrev om Ströms Bilverkstad
    Ställer alltid upp. Skriver härmed nonsens bara för att uppnå 30 tecken skghdflighertighghetggrgrthggdgjdgdg
  • Elis F
    Elis F skrev om Ströms Bilverkstad
    Ström verkar att ha följande taktik: hittar de inte felet direkt hamnar bilen på bakgården där den får stå tills de har lite tid över. Det tog över fem veckor att byta ut en lambdasond och gasreglage. Först skulle lamdasonden levereras från Italien (jag kollade detta och den fanns på två platser i Sverige) vilket tog ca 10 dagar, därefter skickade man efter fel gasreglage två gånger. Slarvigt och nonchalant! Bilen fungerar fortfarande inte så de har alltså inte hittat felet! Nu har bilen hämtats och lämnas till en annan verkstad! Ströms kan jag INTE rekommendera.
  • Jullis J
    Jullis J skrev om Ströms Bilverkstad
    Väldigt trevligt Företag! Hade haft min bil på en annan mindre trevlig firma i malmö. Talade med ströms först i telefon sen fick jag ett kostnadsförslag som lät väldigt bra. Lämna in bilen och hämta den dagen efter och Den går som en klocka priset blev desutom billigar än kostnads förslaget! Väldigt duktiga killar som är väldigt service inriktade, har bara bra saker att säga om ströms bilverkstad kan stark rekomendera denna firma!
  • Johnny S
    Johnny S skrev om Ströms Bilverkstad
    Ströms malmö mest inkompetenta bilverkstad
    Vår bil hamnade hos ströms efter en bilolycka i september , avkörning i 110 , Ströms tog 4mån!!!!!! på sig att byta några lister samt plast detaljer och lackera dem, Dom kontrollerade inte bilen i övrigt så när vi fick tillbaks bilen var den i uselt skick , trasig vindrutespolare, felinställt halvljus ,kopplingen rasade efter ett par dagar, totalt obalanserade däck , företaget slår ifrån sig totalt och hänvisar till försäkringsbolaget Sveland som i sin tur hänvisar till bilverkstaden. Man behöver inte vara bilmekaniker för att förstå att saker går sönder på en bil när den åker av en motorväg ut i en åker i 110.... Har pratat med åkare som haft mycket att göra med ströms och deras usla service..
    Edit spolare fixade , koppling funkar , dock 4månader för ett arbete som andra verkstäder fixar på en vecka...
  • Jacob A
    Jacob A skrev om Ströms Bilverkstad
    Ringde dit för att få ett kostnadsförslag. Vilket tog över 2 veckor samt att de ville att jag skulle ringa upp varje ggn. Kändes mycket tveksamt ur service synpunkt att om man inte kan ge ett pris till sin kund erbjuder man väl denne att man som företag återkommer så fort man har de uppgifter som krävs men nej, nej här låter de kundern ringa och tjata och får ta om samma ramsa om vad, varför man ringer och man får till svar att ringa igen senare??? Inte en chans att min bil kommer dit
  • Martin P
    Martin P skrev om Ströms Bilverkstad
    Lämnade in min bil på Ströms bilverkstad för service. När jag hämtar bilen är där en djup plåtskada och lackskador på vänster framskärm. Bilverkstaden vägrar ta sitt ansvar och jag polisanmälen händelsen men blir själv tvungen att betala självrisken. Mitt verkstads besök som skulle kostat 2500 kr kostade mig 5600kr.... Välj en annan verkstad, jag har aldrig blivit så illa bemött som på Ströms bilverkstad

Blästergatan 5, 212 22 Malmö