Alla kategorier Bilverkstad Skåne Malmö Supreme Autoservice

Supreme Autoservice

Cypressvägen 10, 213 63 Malmö — Visa karta

Välkommen till Supreme -- en prisvärd bilverkstad i Malmö!

Här älskar den erfarna personalen och de proffsiga mekanikerna det de gör, att laga och serva bilar. Vi tar hand väl om din bil och du kan känna dig trygg när du lämnar bilen hos oss.

Vi vill att vår verkstad ska fungera som ett adekvat substitut till märkesverkstäderna och vi utför alltid service och reparation enligt fabrikantens rekommendationer. Våra priser ligger ungefär 20% lägre, men vi tummar inte på kvaliteten i varken arbete eller reservdelar utan använder samma metoder som på märkesverkstäderna.

Boka en tid eller få en offert på reparation idag!

Läs vad 99 kunder tycker om Supreme Autoservice

• A.I. B skrev om Supreme Autoservice
    Mycket trevligt bemötande samt snabb skadehantering. Kan starkt rekommenderas. Plus att de tar hand om alla bilmärken från vw till Maserati och Porsche.

Bilkoncept i Malmö AB Läs mer
  • ae d skrev om Supreme Autoservice
    Jag kan inget om bilar så förtroendet är väldigt viktigt och det har jag här. Jag känner mig trygg när jag kör därefrån för jag vet de har gjort ett ordentligt jobb. Sedan är det en bonus att de har bra priser och mycket trevlig hjälpsam personal. Läs mer
  • mr
    mr skrev om Supreme Autoservice
    Haft mindre problem med två bilar sista åren såsom låskista, ac, service, däckbyte. Varit mkt nöjd alla gånger. Trevliga och håller tider. Känns som man kan lita på dem och att de inte hittar nya fel. Prisvärda! Läs mer
  • Carlos V skrev om Supreme Autoservice
    Bästa bilverkstaden i Malmö jag har besökt. Service, personal och arbete på bilen var alldeles utmärkt. Kom alltid fram via telefon. Personal ringde upp och höll en uppdaterad vilket är bra tycker jag. Dem hade även bra kommunikation med försäkringsbolaget. Rekommenderar denna verkstaden starkt! Hälsa gärna från Carlos =) Läs mer
  • Lina R skrev om Supreme Autoservice
    Vänligt bemött, arbete utfört över förväntan. Återkommer ! Läs mer
  • Carlos W skrev om Supreme Autoservice
    Supreme autoservice i Malmö ger jag 5 stjärnor av fem. Bra bemötande. Svarar alltid. Gör det dem lovar/ska Läs mer
  • BO F skrev om Supreme Autoservice
    Alltid bäst på allt, om alla hade varit lika bra så hade vi aldrig behövt och klaga Läs mer
  • J skrev om Supreme Autoservice
    Väldigt proffesionellt och hjälpsamt bemötande när jag lämnade in min bil. Fick tid utan väntetid och jobbet utfördes snabbt. Läs mer
  • Oskar J
    Oskar J skrev om Supreme Autoservice
    Snabb och bra service, bra pris! Rekommenderar! Läs mer
  • ERF 7 skrev om Supreme Autoservice
    Car service, very good support and friendly staff Läs mer
  • ANDERS K skrev om Supreme Autoservice
    Ärligt bemötande är det viktigaste i bilbranschen! Läs mer
  • andreas f skrev om Supreme Autoservice
    Mycket bra bemött. Lever upp till alla förväntningar. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • MARTIN V skrev om Supreme Autoservice
    Jag hade fått diagnos från en skojarfirma Garage Wolfisberg Airolo i Schweiz att min motor på min SAAB hade komprissonsfel och att ena cylindern var död. Efter ha haft en jättebra kontakt med Auto Supreme lät jag transportera bilen till Malmö. De har nu kollat motorn och ett rör byttes och motorn är intakt. Otroligt bra bemötande och väldigt proffsigt hanterat.
    Mycket imponerad. Läs mer
  • philip w
    philip w skrev om Supreme Autoservice
    Fik ny bremser og skiver og min ac skulle laves.

Altid god kundeservice. Läs mer
  • HASO K skrev om Supreme Autoservice
    Gjorde service på min bil hos supreme. Läste på nätet att folk verkar vara nöjda med dem. Nu har jag förstått varför. Fick väldigt bra bemötande. De är sakkunniga och proffsiga. Kommer deffinitivt att vända mig till dem även nästa gång.
    Keep up the good work! Läs mer
  • IKANDER P skrev om Supreme Autoservice
    Snabbt och bra gjort. Service på Citroën c5 Läs mer
  • johannes k skrev om Supreme Autoservice
    Trevliga och snabba på att ge svar. Läs mer
  • FREDRIK N skrev om Supreme Autoservice
    Det är andra gången jag lämnar in bilar hos Supreme. Det har varit allt från vanliga oljebyte till glödstiftsbyte. Jobbet har alltid blivit kanon utfört. Jag är dessutom väldigt nöjd med deras prisbild.
    Bemötandet av personalen är toppen. Det är trevliga killar som tar sig tid och förklara för någorlunda novis. Läs mer
  • KARIN O skrev om Supreme Autoservice
    Bra bemötande, hjälpsamma. Genomgång av bil för offert samt byte av flera delar bromsar mm. Ombesiktning.
    Mycket nöjd Läs mer
  • malin a skrev om Supreme Autoservice
    Bästa service, kundbemötande, kunnighet och tillgänglighet ever!! Läs mer
  • MICHAEL n skrev om Supreme Autoservice
    Fick körförbud på bilen. Ringde först till annat ställe som hade 1 veckas kö. På Supreme fixade de bärgare och hade bilen fixad och besiktigad dagen efter. Mycket bra service Läs mer
  • ELISABET W skrev om Supreme Autoservice
    Mycket bra och snabb service! Trevlig personal. Läs mer
  • Tobias T skrev om Supreme Autoservice
    Alltid trevliga och väldigt serviceminded.
    Känns tryggt att lämna bilen där. Läs mer
  • Mo F skrev om Supreme Autoservice
    Fantastisk. Återkommer utan tvekan Läs mer
  • Linn L skrev om Supreme Autoservice
    Fick bra service! Kändes tryggt och proffsigt. Läs mer
  • Liv Margret T skrev om Supreme Autoservice
    Fenomenalt bemötande på alla plan. Därtill oerhört kunniga kombinerat med oslagbart pris! Rekommenderas VARMT! Läs mer
  • Adnan H skrev om Supreme Autoservice
    Super trevliga och service orienterad personal.
    Från första samtalet där jag fick hjälp att köpa dragkrok och montering av dragkrok. De har varit väldigt snabba på att göra jobbet med ett mycket snyggt resultat. Jag kommer definitivt köpa fler tjänster av Supreme Auto Service. Läs mer
  • Peter E
    Peter E skrev om Supreme Autoservice
    Bästa service. Fantastisk bemötande. Supreme lagade min golf och besiktade den för mig. Handbroms kabel hade knäckt och framfjeder ena sidan hade knäckt samt lite andre justeringar. Mycket bra pris och snabbt gick det. Läs mer
  • Abo A skrev om Supreme Autoservice
    Mycket trevligt bemötande, duktiga medarbetare och hjälpsam personal. Professionella och snabba åtgärder. Lämnar in våra firmabilar och även privata, aldrig några bekymmer och man får mycket för pengarna. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Cherif L skrev om Supreme Autoservice
    Faktisk hjälpsamma seriösa o gör jobbet proffsigt , uppstår det ett problem så ordnar de det . Kommer o bli där jag lämnar bilen framtiden . Läs mer
  • Dawid P skrev om Supreme Autoservice
    Guys in the workshop are very, very professional. They really know what they are doing and wat's more they have personal approach. I was very satisfied with the service they provided me and I will be back there in the future! Läs mer
  • Kristian B skrev om Supreme Autoservice
    Inga problem alls. Allt fungerade helt perfekt! Läs mer
  • Joakim W skrev om Supreme Autoservice
    Bra service och förstklassigt arbete. Läs mer
  • Henrik P
    Henrik P skrev om Supreme Autoservice
    Denna typ av firma är ovanlig att stöta på idag. Ärliga, kompetenta och pålitliga. Förbannad schyssta helt enkelt. Jag har haft mycket med dom att göra och dom har hjälpt mig i vått och torrt när jag haft lite otur, utan att mjölka pengar som så många andra. Välj denna firma, det kan nämligen inte bli bättre. Läs mer
  • Alp T skrev om Supreme Autoservice
    Helt klart Supreme. God service, prisvänligt och snabbt. Mycket trevlig personal. Rekommenderas!!! Läs mer
  • Ercan M skrev om Supreme Autoservice
    Trevlig kille som tog hand om min bil
    Snabbt och enkelt Läs mer
  • Omar A skrev om Supreme Autoservice
    Väldigt nöjd, fick hjälp dagen efter. Supertrevliga på verkstaden. Väldigt kunniga. Bytte bromsar på bilen killen rekommenderade samtidigt att jag skulle byta bromsvätska. 5/5 möjliga. Återkommer defenitivt igen! Läs mer
  • Toni C skrev om Supreme Autoservice
    Utmärkt bemötande och väldigt tillmötesgående angående tid för inlämning. Mycket nöjd med pris och arbetet utfört Läs mer
  • Joan P skrev om Supreme Autoservice
    De är ganska dyr, men välbehandlad. Läs mer
  • Sten Åke L skrev om Supreme Autoservice
    Oljebyte på min Audi A6 enligt display.
    Väl mottagen av kompetent personal. Läs mer
  • Victor N skrev om Supreme Autoservice
    Snabbt, enkelt, bra mottagande. Gjorde mer än förväntat och bra pris. Läs mer
  • Ulf F skrev om Supreme Autoservice
    Bra bemötande ,bra utförda arbeten . Läs mer
  • Abdul A skrev om Supreme Autoservice
    Bästa service med kunniga mekaniker på verkstad, topp som alltid!! Nöjd mer resultaten! Läs mer
  • Marit W skrev om Supreme Autoservice
    Har äntligen hittat en bilverkstad med personal som både är duktiga, prisvärda och serviceminded. Stort tack till Magnus som fixade mer än vad han skulle på min bil utan att ta extra betalt. Kan varmt rekommenderas. Är mycket nöjd och återkommer till er. Läs mer
  • Niclas S
    Niclas S skrev om Supreme Autoservice
    Bra förklarat om vad som var fel, vad som skulle lagas och till vilken kostnad. Blev väl bemött och de håller vad de lovar, det känns tryggt! Läs mer
  • Tarik K
    Tarik K skrev om Supreme Autoservice
    Bra service utfört av kompetent personal som har kundens behov i fokus. Varit stammis i 8 år och är lika nöjd sedan dag 1 Läs mer
  • Olof R skrev om Supreme Autoservice
    Trevligt bemötande. Som inte bilkunnig så är jag dock förvånad att för varje sak vi har fixat med bilen så tillkommer det alltid nya saker som "bör" göras. jag förstår att man kan hitta nya saker, men vid ett inledande möte lade ni fram ett av felen som att det inte behövdes göras något åt, men efter att jag haft bilen inlämnad så tyckte ni att jag inte skulle fundera på att även fixa detta. Läs mer
  • Arber U skrev om Supreme Autoservice
    Mycket bra service, trevlig personal. Läs mer
  • Bilal K skrev om Supreme Autoservice
    Tar hand om bilen väl, bra i pris och service. Läs mer
  • Martin D skrev om Supreme Autoservice
    Jag fick bra hjälp och dom svarade på alla möjliga "dumma" frågor. Jag fick bra intryck och det kändes som om dom var ärliga. Läs mer

Cypressvägen 10, 213 63 Malmö