Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Välkommen till Mekonomen Bilverkstad Ängelholm!

Vi har alltid kunden i fokus och ger dig den säkerhet du behöver när du ska serva eller reparera bilen. Vi använder toppmodern utrustning och arbetar med kompetenta bilmekaniker, allt för att ditt BilLiv ska bli så enkelt som möjligt. Vi hjälper dig oavsett bilmodell eller bilmärke och besvarar alla frågor du kan tänkas ha.

Vill du bli företagskund? Som företagskund hos oss tar du kontrollen över servicen medan vi tar hand om hela din vagnpark. Kom förbi oss på verkstaden så berättar vi mer!

Läs vad 544 kunder tycker om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm 2

2021-05-14
    Däckbyte på min bil. Sen blir det bromsklossar.
    Bra bemötande och god service.
    2021-05-14
    Mkt bra, proffessionella, trevligt kundbemötande
    2021-05-11
    Alltid trevligt bemötande från kunnig personal./Gudrun Sandquist
    2021-05-10
    Byte till sommardäck.
    Fint och bra bemötande, snabb handläggning av mitt ärende.
    Tack
    Birgitta
    2021-05-10
    Mycket trevligt bemötande. Ärligt talat så har jag inte fått sånt bemötande någon annan stans
    2021-05-07
    Bra service, trevligt bemötande och kan starkt rekommendera detta företag!
    2021-05-07
    Snabb, god o trevlig service! Som alltid!
    !
    2021-05-06
    Bytte däck som förvarats på däckhotell. Jag blev betjänad direkt och det gick snabbt och bra. Vänligt bemötande och bra på alla sätt.👍
    2021-05-05
    Rep efter besiktning. Mycket trevligt bemötande av proffsig personal som erbjöd sig att efterbesiktiga så allt blev klart på samma gång. Kan varmt rekommendera verkstaden.
    2021-05-04
    Trevlig personal!
    Bra förklaring av fakturan.
    Tackar tackar! Hoppas vi ses igen (men inte allt för nära i tiden!) Ha en fin dag! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-05-03
    Blev bortglömd. Kommunikationsmiss mellan personalen. Fick kompensation i form av reducerat pris.
    Beklagar att du fick sitta och vänta så pass länge. Hoppas du i vart fall blev nöjd med utfört arbete! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-05-03
    Tog emot bilen på utsatt tid och utförde jobbet i rimlig tid.
    Tackar tackar! Skönt att du blev nöjd! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-30
    Riktigt bra service och trevligt bemötande :)
    Tack så mycket :) Alltid trevligt med en fredags-femma! Trevlig helg och på återseende! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-30
    Lätt att sammanfatta ... blir alltid så väl bemött av dessa supertrevliga killar och ja däcken sitter där dom ska så det blev ju oxå bra .😉
    Bara fördelar då med andra ord! Hoppas vi ses lagom snart igen! Ha en trevlig helg! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-29
    Service. Trevligt bemötande. Helt som jag förväntade mig.
    Alltid trevligt att leva upp till höga förväntningar! Tack för betyget och förtroendet! På återseende! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-28
    Lämnade bilen för däckskifte.
    Gjorde samma sak i höstas. När jag då hämtade bilen lös TPMS-lampan. Bokade tid för detta som löstes till en kostnad på 2300 kr. Det blev ett däckbyte på totalt 2700kr.
    När jag nu lämnar den för byte berättar jag om förra gången när jag hämtar och de beklagar detta men att det inte skall hända denna gång. Men nu dagen efter lyser den igen
    Hoppas det var dig jag pratade med i morse. Tid bokad (på goodwill) för felsökning av TPMS systemet. Hoppas på en smidig lösning när vi ses. Beklagar din negativa upplevelse. Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-28
    Alltid trevligt bemötande. Blir hjälp på ett tryggt sätt.
    Snabbt går det också. Superbra!
    Många tack Ralph! Hoppas vi syns igen snarast! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-27
    Mycket trevlig och kunnig personal. Tag väl vara på dem.
    Tack Karin! Ja det hoppas vi de gör ;) På återseende och ta det lugnt i skogen! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-27
    De var trevliga och vänliga och service inriktade både vid telefon bokning och vi besöket.
    Många tack! Alltid välkommet med lite positiv återkoppling :D Tack för besöket och på återseende! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-27
    Snabb och bra service samt trevlig personal.
    Tack tack! Hoppas vi ses snart igen (inte för snart bara!) Välkommen åter! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-27
    Fantastiskt service, mycket bra bemötande. Proffsiga killar
    Många tack! Aldrig fel att bli kallad proffsig sådär på en onsdagmorgon! På återseende !! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-27
    Mycket trevliga och hjälpsamma i en akut situation. Tog hand om bilen direkt. Uppdaterade via telefon. Enda nackdel är att vid jämförelse med andra så är Mekonomen dyra med delar. Men, väldigt tacksam för all hjälp
    Jätteskönt att det löste sig! Känns alltid bra att hjälpa någon som verkligen behöver det! På återseende hoppas jag (trots dyra delar ;) ) Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-23
    Snabbt och upplysande besök. Fick veta det jag sökte för. Trevligt bemötande.
    Toppen! Kul att höra att du fått hjälpen du sökte! På återseende! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-22
    Service på bilen.
    Vänligt och kunnigt bemött.
    De uppskattade tiden för arbetet fel. Ca 1 timme blev 2 timmar. Bättre att de säger att det är ovisst, att det kan ta flera timmar.
    Bad dem att ta min bil först pga småbarn, men jag var var 15 min sen pga barnen och då hade de redan tagit in en annan bil. Får ju skylla mig själv men samtidigt hade det varit en extra fin service om de kunde väntat de 15 min.
    Allt som allt en helt okej upplevelse.
    2021-04-22
    Däckskifte som genomfördes som förväntades tidsmässigt.
    Tack för det finaste möjliga betyget! Hoppas du fortsätter vara nöjd och på återseende! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    Däckbyte/däckhotell.
    Omständlig bokning - först kundtjänst och sedan efter flera dagar förslag på bokningstid via telefon.
    Annars ok.
    Beklagar den omständiga bokningen. Särskilt att den upplevdes långsam. Har återkopplat angående detta uppåt i ledet! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-21
    Hjulinställning gjord enligt spec.
    Märktes även att drivaxeldamask var dålig. Fick tips och rekomendationer.
    Tack för förtroendet! På återseende! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-21
    Tillmötesgående och effektiva trots att. beställningen delvis missuppfattats.
    2021-04-20
    Allt fungerade perfekt hela kedjan!
    Många tack! Alltid kul när det klaffar som det ska! Vi syns framöver igen! Ha det fint! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-20
    Snabbt, smidigt och utmärkt bemötande
    Många tack! :) Och på återseende! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    Däckbyte
    Mycket vänligt bemött
    Jag försöker! Och tydligen gick det denna gången ;) På återseende! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    Bilservice.
    Mycket trevlig personal!
    Servicen snabbt gjord, så behövde inte vänta länge.
    2021-04-16
    Däckskifte, samt ny glödlampa i främre strålkastare
    Tack för det fina betyget och på återseende vid nästa tillfälle! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-14
    Duktigt o kunnigt personal med väll bemötande o bra service .
    Många tack! Alltid kul att få ett finbetyg lagom till helgen! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-14
    Trevlig personal! Bra bemötande! Och kunniga!😊👍👍👍
    Många tack! Hoppas du har vägarna förbi någon gång i framtiden. På återseende! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-13
    Däckbyte
    Mycket trevligt bemötande och de lever upp till mina förväntningar
    Alltid trevlig personal o hjälpsamma
    Tack själv! Alltid uppskattat med goda resultat och betyg! På återseende! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-13
    Hjulbuyte. Utmärkt bemötande helt enligt mina förväntningar. Bra.
    Många tack! Och så ses vi igen till hösten (om inte före det) Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-12
    Däckbyte. Bra och trevligt bemötande. Inga speciell förväntningar. Utmärkt.
    Tack så mycket! Alltid kul att läsa! Tack igen och på återseende! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-12
    Mekanikern bytte från vinterdäck till sommardäck!
    Snabbt, smidigt och bra service!🌺
    Många tack! Då hoppas jag vi ses igen när det är dags för lite vinter eller kanske en service! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-12
    Trevligt bemötande, bra och snabb service.
    Tack massa för det finfina betyget! Ska försöka göra samma intryck nästa gång! På återseende! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-11
    Service och däckbyte
    Alltid lika bra
    Tack tack Amelie! Värmer på måndagsmorgonen! Vi ses igen nästa gång! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-10
    Fick inget sms om att bilen var klar för avhämtning efter service. Ändå fick vi en halvspydig kommentar om att bilen inte var hämtad och betald för. Varningen som vi sökte service för stod kvar vid avhämtning
    Hejsan. Jag beklagar att du upplever att det var spydigt bemötande. Det var verkligen inte menat så. Vi försökte vara så smidiga som möjligt trots de problem som uppstod och du fick en rimlig förklaring på varningen. Säkerligen efter du skrev detta visserligen. På återseende hoppas jag. Väl mött. Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-09
    Proffsigt bemötande. Enkelt att boka Bra service och beskrivande å det arbete de utfört.
    Många tack Johanna! Hoppas vi får fortsätta ha dig som kund och få det omdömet långt framöver! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-08
    Alltid trevlig personal.
    Blivit bemött kanon av alla där.
    Känt mig trygg, när jag lämnat alla mina bilar där.
    Uppstår problem så är det alltid lätt löst.
    Mvh Linda Eriksson
    Tack :D Vi ses nästa gång helt enkelt! Och lycka till med allt! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-07
    Bra snabb service, både i telefon och butik. Alltid vänliga.
    Tack så mycket! Hoppas du har en fortsatt fin dag. Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-06
    Hjulskifte + Däckhotell.
    Snabbt och smidigt.
    Trevlig personal.
    Dock angavs fel mätarställning
    på fakturan 🙁
    Tack för betyget och beklagar för mätarställningen! Den matas in från notis på papper och jag har nog helt enkelt kommit åt fel knapp eller blandat ihop någon krumelur. Hursomhaver, bättring! Tack och på återseende! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-06
    Byte till sommarhjul. Trevligt bemött, höll tiden så ingen väntetid uppstod.
    Skönt att se att du blev nöjd! Tack för betyget och ha en fortsatt trevlig dag! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-01
    Årlig service av min sommarbil.
    Ett trevligt och sakligt bemötande och punktilg service är allt man kan begära!
    Tack för förtroendet och det fina betyget! På återseende! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-01
    Utmärkt service som också var väldigt prisvärd på min bil.
    Många tack! Kul att priset känns rätt med! Hoppas vi ses snart igen :) Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2021-04-01
    Jag bytte däck, blev trevligt bemött och har
    inget att klaga på.

Lars Wendel
    Tack tack! Du var alldeles säkert trevlig du med ;) Ha en fortsatt fin vecka så hörs vi! Mekonomen Bilverkstad Ängelholm