Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Välkommen till Mekonomen Bilverkstad Ängelholm!

Vi har alltid kunden i fokus och ger dig den säkerhet du behöver när du ska serva eller reparera bilen. Vi använder toppmodern utrustning och arbetar med kompetenta bilmekaniker, allt för att ditt BilLiv ska bli så enkelt som möjligt. Vi hjälper dig oavsett bilmodell eller bilmärke och besvarar alla frågor du kan tänkas ha.

Vill du bli företagskund? Som företagskund hos oss tar du kontrollen över servicen medan vi tar hand om hela din vagnpark. Kom förbi oss på verkstaden så berättar vi mer!

1103 omdömen om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm

Sedan starten hos Reco 2014
    2023-01-28 Verifierad kund
    Bytte xenonlampor på mina strålkastare med ca 1 månads mellanrum. Fick betala 2 helt olika priser, där den senaste var betydligt billigare.
    Fick dock reklamera senaste eftersom den tydligen föll ur fästet
    2023-01-27 Verifierad kund
    Bra kundservice, snabb återkoppling på fel med offert innan jag lämnade butiken
    2023-01-26 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande. Snabb återkoppling om pris och slitage. Enda synpunkten är att jag bad om att få en koll på reglagebelysning inne bär jag bokade men det var inte åtgärdat.
    2023-01-25 Verifierad kund
    Bra bemötande, trevlig o proffsig personal.
    Kunde haft ett utrymme där man väntar på att bli hämtad etc (stol i butiken finns men är precis vid disken). Vet dock inte var det skulle vara pga butiken är liten.
    Höll utlovat pris och tid.
    Jag fick servat en lite äldre bil
    2023-01-23 Verifierad kund
    Enkelt, bra och prisvärt! Och ingen lång kö👍
    2023-01-20 Verifierad kund
    Toppen! Allt gick jättesmidigit! Från bokning, till inlämning och sedan hämtning. Trevlig personal, all service var briljant. Tack!
    2023-01-19 Verifierad kund
    Trevligt och vänligt. Kunnigt, mekanikern informersde tydligt och klart
    2023-01-18 Verifierad kund
    Är nöjd med allt.Service på bilen.
    2023-01-14 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och bra service
    2023-01-13 Verifierad kund
    Trevliga och allt blev som utlovat.
    2023-01-12 Verifierad kund
    Trevliga o väl utfört arbete.
    2023-01-08 Verifierad kund
    Bra, snabb, …………,.,,,,,,,,,,,,,,
    2023-01-05 Verifierad kund
    Dåliga på att ge information i tid. Två gånger ringde jag och dom svarade ”ja det är ett par grejer jag skulle berätta”, liksom varför ringer du inte mig direkt? Jag ska inte behöva ringa er som en ”påminnelse”. Sen snackar dom om att vissa saker är felmonterade och då inte kan göra en hjulinställning. Medan dom sakerna är likande monterade när jag gjorde hjulinställning bara några månader tidigare hos en annan firma, och dom nämnde inte ens något alls om något som var felmonterat eller liknande, helt felfritt och inga problem.
    Hej Simon.Tråkigt att höra att du känner såhär.Vi verkligen försökte att göra allt för dig för att du ska få bilen klart så fort så möjligt! Du själv har klabbat till det först du levererade hjul som inte passade din bil!
    Vi har försökt att nå dig mer en 10gånger och du svarar aldrig tillbaka.
    Sen efter en vecka ringde du och sa att du hade beställd nya däck,ytterligare gick en vecka tills vi fick dom!
    Tyvärr vår verkstad utför proffsig arbete därför vi kunde inte garantera att arbetet på hjulinställningen blir bra med tanke att din bil har Coilovers stötdämpare och fjädrar och dom är felmonterade!
    Hur annan verkstad utför arbetet på felmonterade Coilovers det lägger vi inte oss i!
    2022-12-30 Verifierad kund
    Alltid trevliga. Bra service ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    2022-12-28 Verifierad kund
    Vänligt bemötande. Snabbt åtgärdat
    2022-12-24 Verifierad kund
    Jag möttes av en vänlighet utöver det vanliga. Personalen gjorde verkligen allt för att jag skulle få bytt bilbatteri.
    2022-12-23 Verifierad kund
    Bra jobbat trevlig och vänlig.personal
    2022-12-21 Verifierad kund
    Toppen! Snabb och bra service!
    2022-12-21 Verifierad kund
    Ni var trevliga, men gjorde så många fel. Fel kvitto, försökte få mig att köp något som man skulle hälla i tanken o det var inte ens det som var problemet, så ni försöker lura en på pengar, ni löste inte problemet, så jag fick lämna in bilen igen, hittade felet men skickade gladeligen mig över till Ford så dom får ta hand om det. Kommer aldrig någonsin rekommendera mekonomen till någon.
    Hej! Tråkigt att höra att du känner såhär,tyvärr det är teknikens fel ibland så blir att vi människor gör fel.
    Det var mer ett tips att man kan prova det medlet.
    Vi förmedlade även att felkoderna kan komma tillbaka så därför vi reducerade priset för dig.
    Vi hittade felet och skickade dig till Ford på grund av att din bil har kvar avgasgaranti så slipper du betala flera tusen lappar onödan när du har garanti kvar som du inte visste om!
    2022-12-21 Verifierad kund
    Snabbt, smidigt, rimligt pris.
    2022-12-16 Verifierad kund
    Bra bemötande av personalen!
    Reparationen utfördes enligt överenskommelse.
    Mekonomen bytte huvudcylinder till kopplingen.
    2022-12-16 Verifierad kund
    Bra bemötande med trevlig kundtjänst trots att min mobil koppla ifrån några gånger. Fick även info om vad som behövdes byttas ut mer med bild.
    2022-12-12 Verifierad kund
    Bra och smidigt. Jag fick bilen servad, bokade på hemsidan och fick sms när det var klart. Visste från början vad det kostade
    2022-12-09 Verifierad kund
    Blev snabbt omhändertagen,då det var akut gjorde mätningar och konstaterade ett nytt batteri behövdes.
    2022-12-09 Verifierad kund
    Lämnade min bil på service . Blev väldigt fint bemött. En fin o bra upplevelse.
    2022-12-09 Verifierad kund
    Höll vad dom lovade. Priset var rätt. Service 25000 mil.
    2022-12-09 Verifierad kund
    Bra jobb med däckköp och däckbyte. Strulade med betalningen, dock kompensation medelst rabatt
    2022-12-07 Verifierad kund
    Hade glykol läckage i motorn - fick snabbt tid, snabb återkoppling med pris och snabbt utfört. Allt gick som det skulle - mycket nöjd med allt. Rekommenderar dem.
    2022-12-05 Verifierad kund
    Snabb och effektiv service. Tack så mycket
    2022-12-04 Verifierad kund
    Bra jobb, billigare än offert samt trevligt bemötande och klara besked samt rådgivning kring bildäck
    2022-12-02 Verifierad kund
    Toppen - snabbt smidigt bemötande
    Som alltid
    2022-12-01 Verifierad kund
    Trots att centrala bokningen gjort fel och givit oss en tid som inte fanns, klämde butiken in däckbytet när vi var på plats. Mycket tacksamt.
    2022-11-30 Verifierad kund
    Service på WV Tiguan 2020 inspektion 6000 mil
    2022-11-29 Verifierad kund
    Bilen hade fler fel när jag hämtade den än när den lämnades in. Trevlig personal men det räcker inte.
    Hej.
    Vi kontaktade dig och vi kommer och göra vårt bästa att hitta felen på bilen.
    2022-11-29 Verifierad kund
    Helt underbar upplevelse. Vår bil krashade utanför Ängelholm på e6an. Vi fick en hyrbil och Mekonomen kollde felet direkt. Lina på mekonomen tog sig tid att komma och hjälpa oss på en söndag då vi behövde lämna tillbaka hyrbilen. Stort tack Lina!
    2022-11-28 Verifierad kund
    Bra och snabb service. Jag kan tänka mig komma tillbaka nästa gång .
    Va kul att du är nöjd men vi undrar varför bara vi fått en etta? Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2022-11-25 Verifierad kund
    Toppenbra! Jättetrevligt bemötande o snabb service.
    2022-11-24 Verifierad kund
    Snabbt och smidigt. Bra bemötande.
    2022-11-23 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemött av såväl ordinarei personal som praktikanter. Rekommenderas och återkommer gärna
  • Mona Birgitta T
    skrev om Mekonomen Bilverkstad Ängelholm
    2022-11-22 Verifierad kund
    Som vanligt ett vänligt och klara besked vad som gäller, tittar man in i verkstaden så genomlyser det ett 110% ordning och reda, ger förtroende. TACK //Mona
    2022-11-22 Verifierad kund
    Jag blev mycket vänligt o trevligt bemött då jag kom för att byta till vinterdäck. Arbetet utfördes snabbt o professionellt jag är som vanligt mycket nöjd då jag åker ifrån Mekonomen i Ängelholm.
    Vänligen
    Ullalena

Jag var där idag 15.30. Pojken som utförde bytet borde ha en eloge. Mycket vänlig o artig.
    2022-11-22 Verifierad kund
    Däckbyte! Vinterdäck på från däckhotellet.
    2022-11-22 Verifierad kund
    Däckbyte-snabbt o bra. Trevligt bemötande!
    2022-11-21 Verifierad kund
    Bra o snabb service med mitt hjulskifte!
    2022-11-19 Verifierad kund
    Snabbt
    Prisvärt
    Trevlig personal
    2022-11-18 Verifierad kund
    Trevligt bemötande , bra service, bromsarna lade av. Ni var superbra . Var i behov av bil, ni fixade hyrbil och tog hand om oss så är tacksamma för all hjälp.
    2022-11-18 Verifierad kund
    Snabbt svar och tid direkt för däckbyte. Bra bemötande.
    2022-11-17 Verifierad kund
    Bra och proffsigt bemötande.
    Bra återkoppling efter jag lämnat in bilen.
    2022-11-17 Verifierad kund
    Fantastisk service och när jag kom in efter serviceverkstan egentligen hade stängt för att hämta ut bilen löste den hjälpsamma personalen i butiken mig så att jag ändå fick ut min bil i slutändan. Tack!
    2022-11-16 Verifierad kund
    Varje gång jag besökte Mekonomen i samband med byte av bromsskivor blev bemöt av personalen på ett mycket trevligt och hjälpande sätt.
    Då Mekonomen utförde service på min bil tidigare var det självklart att jag skulle vända mig till dom.
    Är mycket nöjd och återkommer så fort det behövs, tack