Alla kategorier AC Service Stockholms län Nacka Speedy Speedy Bilservice Nacka

Speedy Bilservice Nacka

Vattenverksvägen 4, 131 41 Nacka — Visa karta

Här hos oss på Speedy Bilservice i Nacka ges proffsig bilservice med fokus på kundnöjdhet.

Vad behöver du fixa på din bil? Växellådan? Oljan? Eller behöver du kanske någon som utför en grundlig kontroll och ser var felet ligger? Våra kunniga mekaniker jobbar snabbt och effektivt och har som mål att det ska vara smidigt att fixa fel på bilen. Medan de jobbar dokumenterar de alltid vad som händer för bästa säkerhet. Dessutom har du såklart tre års garanti både på det utförda jobbet och reservdelarna vi använder.

Tidsbokning i förväg eller en snabb drop-in-tid medan du tar en kaffe och beskådar arbetsprocessen. Du väljer helt själv. Välkommen till oss!

Läs vad 508 kunder tycker om Speedy Bilservice Nacka

• Sven S
    Sven S skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Denna gång fuskade den person som gjorde/inte gjorde jobbet och smutsade dessutom ner med oljefläckar på förarsätet. Personen är ny för mig. Övrig personal är jättebra. Läs mer
    2018-06-04 Speedy Bilservice Nacka svarar Sven S
    Hej det va tråkigt att höra, hör av dig till mig så löser vi det.
  • Forshell P
    Forshell P skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Snabb service och god kontakt med kunden! Läs mer
  • Skantze A
    Skantze A skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Lite knepigt att hitta (ligger i garaget vid vattentornet på Henriksdalsberget). Trevligt bemötande och bra service, lämnade för byte av däck (via bythjul) fick det ordnat över dagen. Skulle dock vilja haft någon form av bevis på att jag lämnat in bilen, typ nyckelskåp eller liknande. Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Jag har redan svarat på er enkät!!
    Varför påminnelse? Läs mer
    2018-05-23 Speedy Bilservice Nacka svarar Eva L
    Det är inte jag som skickar ut detta mail till er det gör huvudkontoret dom har ingen aning att du har svaret redan därför får du detta en gång till.
  • Ann-louise E
    Ann-louise E skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Årlig service. Gick snabbt att få tid. Bra mottagande. Bra återkoppling om vad som behövde göras. Läs mer
  • Margareta F
    Margareta F skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Har alltid blivit väl bemött.
    Flera reparationer av min bil snabbt fått tid och proffsigt gjort. Nu har jag ny bil men vänder mig gärna dit igen när det blir dags. Läs mer
  • Conroy E
    Conroy E skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Bil service. Allt toppen! Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Chaim B
    Chaim B skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Trevligt och professionellt bemötande. Man känner att detta blir bra och ty man åker därifrån nöjd.
    Bra priser på arbetet som var en fyrhjulsinställning.
    Xdet blir bara Speedy i fortsättningen. Läs mer
  • Moa P
    Moa P skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Tillmötesgående personal. De kunde ta in min bil på kort varsel. Läs mer
  • Arne B
    Arne B skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Jättebra bemötande och service. Läs mer
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Ringt 2 verkstäder innan. Ingen hade tid. Ni ringde upp, sa att jag skulle komma in m bilen. Körde m sedan till tåget så jag kunde ta mig hem. Ringde sedan strax före 16 o sa. Fixat. Bromsbyte på en Citroën. Fram. Har besiktigat bilen o nu allt OK. Läs mer
  • Rad S
    Rad S skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Snabba som blixten och snälla mot plånboken men framför allt proffsiga och kunninga. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Britta Kristina S
    Britta Kristina S skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Snabb och mycket bra service till ett bra pris. Vi är mycket nöjda . Läs mer
  • Lars Daniel J
    Lars Daniel J skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Lämnade in bilen för att få åtgärdat en spricka i oljetråget och få tillbakasvetsat avgassystemet då vissa av svetsarna släppt.
    Jag ville inte bli ruinerad av besöket, så fick en bra offert direkt jag förklarade felen, priset på offerten blev i slutändan ändå högre än slutnotan, så det blev en positiv reaktion vid betalning.
    Speedy hjälpte även till med att fixa besiktningstid, besiktiga bilen åt mig och rulla tillbaka bilen till verkstaden. Vilket visar otrolig service mindness.
    Kommer definitivt komma tillbaka nästa gång det är dags för service eller större jobb.
    Jämförelsevis billigt, trevlig och kompetent personal som tog hänsyn till att jag arbetade natt och därför mailade mig när de hade frågor eller annat och därefter inväntade att jag ringde upp, gick snabbt att få bilen lagad, trots detta märkte jag att personalen hade velat lösa problemen fortare, för mig som ägares skull. Fantastiskt resultat. Läs mer
  • Thomas Peter J
    Thomas Peter J skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Snabb och bra service, inget krångel. Dessutom bra pris. Jag kan rekommendera Speedy i Nacka. Såeedy i Nacka levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Nils Jacob K
    Nils Jacob K skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Hade inga bromsar på bilen lämnade i den 11,00 bilen klar 14,00 är mycket nöjd för jag har snöskjoren mvh Jacob 🚜🚜 Läs mer
  • Andreas Jakob B
    Andreas Jakob B skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Jag genomförde en reparation och filterbyten. Allt gick korrekt till och jag fick löpande information om status. Utöver detta ett bra bemötande. Läs mer
  • Kjell Stefan O
    Kjell Stefan O skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Tip top. Fick hjälp att beställa och byta ljuddämpare och det gick super. snabbt, smidigt till ett bra pris. Kan absolut rekomendera för enklar ingrepp. Läs mer
  • Guidelight Solutions Ab
    Guidelight Solutions Ab skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Snabb och bra service. Blev ett missljud efter installationen men de tog in bilen direkt och fixade det. Snyggt. Läs mer
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Bra och rakt bemötande. Väldigt tillmötesgående med mina önskemål. Lämnade in bilen på reparation och åkte på semester i en vecka och kunde hämta ut den när jag kommit hem. Läs mer
  • Ali S
    Ali S skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Det funkar väldigt bra för mig Det går fort och det är billig. Läs mer
  • Eva Elisabet A
    Eva Elisabet A skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Jag är jättenöjd både med priset och själva servicen.
    Jättebra att ni ringde och höll mig informerad om prisbilden. Jag återkommer som kund och kommer rekommendera andra att gå till Er.😄 Läs mer
  • Johan Harry H
    Johan Harry H skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Hej

Det visade sig att bilen läckte bromsvätska och jag ringde då till Speedy Bilservice Nacka eftersom de tidigare hade gett mig bra hjälp med bilen.
    Jag fick redan nästa dag en tid för felsökning och dagen därefter var båda bakre bromsrören bytta och man kan därmed säga att de verkligen hade levt upp till namnet Speedy bilservice.
    Bemötandet var överlag vänligt och korrekt, bromsarna fungerar nu som de ska och priset upplevde jag var rimligt (har dock inte ringt runt och kontrollerat var prisnivån ligger för byte av båda bakre bromsrören).
    Det slutliga resultatet av den här reparationen får jag först i samband med bilbesiktningen men hittills full poäng.

Nöjd kund i Nacka Läs mer
  • Markus Erik W
    Markus Erik W skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Snabb och proffsig hjälp med att byta spindelleder och få bilen ombesiktigad Läs mer
  • Eva Christina M
    Eva Christina M skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Trevligt bemötande! Fick snabb hjälp att byta bromsskivor fram mm. Läs mer
  • Peter Ingvar A
    Peter Ingvar A skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Fick hjälp med en undersökning varför varningslampan för katalysator lyste. Enkel åtgärd, bra bemötande och förklaring till orsaken. Läs mer
  • Lotta N
    Lotta N skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Trevligt och proffsigt bemötande, snabb service. Läs mer
  • Lars Ivan S
    Lars Ivan S skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Jag är helt nöjd med det däckbyte so gjordes hos företaget Läs mer
  • Tunnelgaraget Ab
    Tunnelgaraget Ab skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Det gick Snabbt och smidigt på speedys Läs mer
  • Sara Margareta B
    Sara Margareta B skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Bra service från början till slut! Läs mer
  • Ogeborg Golvagenturer Ab
    Ogeborg Golvagenturer Ab skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Fick snabb hjälp med en punktering en måndag morgon. Bra service!! Läs mer
  • Ann-mari T
    Ann-mari T skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Snabb service o trevligt bemötande! Läs mer
  • Nils Peter Micael E
    Nils Peter Micael E skrev om Speedy Bilservice Nacka
    BrabrabrabtaBrabrabrabtaBrabrabrabta Läs mer
  • Bengt Göran N
    Bengt Göran N skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Första besöket var det byte av kablar i vänster framdörr då inget på vänster sida fungerade som det skulle. Otroligt bra service där man hela tiden är uppdaterad.
    Andra besöket var " inget oljetryck" och samma bemötande där, uppdaterande vartefter så att man inte behöver bli chockad över räkningen sen. Superbra! Läs mer
  • Clara Karolina Elisabet B
    Clara Karolina Elisabet B skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Fint bemötande, bra hjälp och snabb service! Är jättenöjd:) Läs mer
  • Dag Magnus Gunnar B
    Dag Magnus Gunnar B skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Jag hade tid bokad för skifte till hjul med vinterdäck. Arbetet utfördes punktligt och korrekt så vitt jag kunde se. Då jag fick punktering två dagar senare åkte jag till en däckspecialist för reparation. De dömde ut mina vinterdäck (fått dem nyligen från en vän) som för gamla och torra och menade att detta orsakat punkteringen. Däcket var för dåligt för att repareras. Speedy är ej en däckspecialist, men borde kanske ha noterat problemet. Det är kanske vad man kan vänta sig av en allmän verkstad Läs mer
  • Åsa Birgitta N
    Åsa Birgitta N skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Hej!

Lämnade in bil för en liten service.
    Bemötande var inte det bästa och inte det sämsta, helt ok! Läs mer
  • Pär Johan H
    Pär Johan H skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Mkt bra! Fick en tid redan dan efter jag ringde och bilen blev klar samma dag. Vänligt bemötande. Kostade dessutom mindre än vad som sagts så det var ju också ett plus 😊 Läs mer
  • Ioannis G
    Ioannis G skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Kontaktade efter att ena framlyktan inte fungerade. Fick komma samma dag o det fixades snabbt. Läs mer
  • Jessica Emelie D
    Jessica Emelie D skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Bra kundservice samt bemötande, riktigt nöjd efter besöket. Läs mer
  • Michael André S
    Michael André S skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Ganska tråkigt mottagande när jag lämnade bilen. Tekniker som ringde och meddelade att bilen var klar kändes betydligt mer kundfokuserat!
    Lämnade in bilen med ABS problem, lampan tänd. Fick höra att de inte fann något fel och att bilen gick som den skulle, troligen en reset som löst problemet. Jag kom 1000 m och lampan tändes igen varpå jag läser felrapporten som Speedy läst ut från bilen där det klart och tydligt står att det är problem med vänster ABS-givare / rengör kontakt
    Spontant kunde verkstaden gjort betydligt mer än att lämna bilen utan åtgärd Läs mer
  • Marcus Erik Viking H
    Marcus Erik Viking H skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Vi hade en lång följetong. Först konstaterades pyspunka, fast från fälgarna så behövde komma tillbaka för att åtgärda detta. När åter gick det inte att fixa då fälgarna var för dåliga. Köpte nya fälgar och dubbdäck dessutom, men då hade dessa för liten storlek. Fick komma tillbaka med rätt fälgar och däck. Speeey satte på dessa. Senare samma vecka kör min sambo sönder ett av däcken, kommer tillbaka till Speedy strax innan jul för att byta ut däcket. För allt detta behövde vi bara betala en mindre summa och fick vid varje tillfälle bra service och bemötande. Vi är jättenöjda med Speedy. Läs mer
  • Caroline Kristina H
    Caroline Kristina H skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Byte av däck som gick prima ballerina! Läs mer
  • Berit Monica C G
    Berit Monica C G skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Byte ljuddämpare.Bra service och inga väntetider.Kan rekommenderas. Läs mer
  • Anette B
    Anette B skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Från början bra men sen fel vindrutetorkare, inget meddelande om att byta hela lyktan och inte heller nollställning inför nästa service. Läs mer
    2018-01-12 Speedy Bilservice Nacka svarar Anette B
    hej jag försökte ringa dig. men du svarade inte flera gånger jag har nytt torkablad som väntar på dig.
    och lampan är försäkrings jobb du kan vända dig till Hedin bil.
  • Gunnel Elisabet S
    Gunnel Elisabet S skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Vi har anlitat Er ett flertal ggr och varit mkt nöjda! Betyg utmärkt Läs mer
  • Carl Wilhelm Folke O
    Carl Wilhelm Folke O skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Speedy's i Nacka är en riktig verkstad som har både kunnande och kundens plånbok i åtanke. De ger tydliga prisuppskattningar med tekniska förklaringar och är ovilliga att "kasta delar på problemet". Läs mer
  • Minna Marika N
    Minna Marika N skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Varit hos er 2ggr.nöjd båda gångerna Läs mer
  • Sandor B
    Sandor B skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Bra och snabb service och hjälp! Läs mer
  • Tom Christopher W
    Tom Christopher W skrev om Speedy Bilservice Nacka
    Snabbt, bra pris, bra bemötande. Bara bra erfarenheter härifrån. Läs mer

Vattenverksvägen 4, 131 41 Nacka