Alla kategorier Bilverkstad Halland Falkenberg Speedy Speedy Bilservice Falkenberg

Speedy Bilservice Falkenberg

Oktanvägen 1c, 311 32 Falkenberg — Visa karta

Hos oss på Speedy Bilservice i Falkenberg får du alltid den bästa servicen av din bil!

Speedy är Sveriges mest omtyckta verkstadskedja, och har hela 30 års erfarenhet inom bilbranschen. Våra mekaniker hjälper dig med allt från avgassystem till bromsar och prioriterar alltid att utföra arbetet snabbt och säkert. Ett besök hos oss tar oftast inte mer än en timme, så slå dig ner med en kaffekopp och titta på medan vi fixar bilen åt dig.

Tre års garanti är något vi erbjuder både vad det gäller arbetet och reservdelarna vi använder. Vårt mål är alltid att du som kund ska få en orosfri och trygg bilservice, utan otrevliga överraskningar. Därför får du alltid reda på priset innan vi börjar jobba.

Varmt välkommen att kontakta oss för att veta mer!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 51 kunder tycker om Speedy Bilservice Falkenberg

• Petra G skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Bra och snabb service. Inga förväntningar innan, de utförde jobbet utan krångel. Läs mer
  • Anneli K skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Byte till vinterdäck samt tecknat däckhotell. Bra service och trevlig personal. Läs mer
  • Peter E skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Trevlig personal och snabb service. Läs mer
  • Mirjam O skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Bra bemötande och mycket god service! Kommer gärna igen. Läs mer
  • Bengt C skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Motorfel, bilekg, tändkassett nästa dag, lån av bil, skälig totalkostnad, bra bemötande, kan rekommenderas!👍🏼 Läs mer
  • Benny B
    Benny B skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Däckbyte och däckhotell. Mycket bra service, trevliga ! Super att de bjöd på tvätt av fälgar ! Läs mer
  • Magnus K skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Oljeservice, trevligt bemötande. Jag kommer att gå tillbaka dit för att göra fler serviceåtgärder på bilen. Läs mer
  • Crister C skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Reparation av bromsar. Bemött på ett väldigt proffsigt och bra sätt.Rekommenderas. Läs mer
  • Anna I skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Byte av packning till avgasröret. Snabb service, trevlig personal och prisvärt! Läs mer
  • Rickard skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Mycket hjälpsam och trevlig
    Fick hjälp med bälteshållare utan varsel precis innan besiktning Läs mer
  • Ellen L skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Fick hjälp med att fylla på ACn, med varsel på ca 5 minuter och trots mycket annat att göra på verkstaden.

Mycket fin service, tack! Läs mer
  • Joakim B skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Bra snabb service trevligt bemötande bra pris kan rekommenderas. Läs mer
  • Jonas F skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Reparation av vattenpump.
    Mycket vänligt bemötande.
    Klarade av reparationen i utlovad tid.
    Proffsigt. Tyvärr blev det dyrare enligt den beräkning som gjordes på telefon. Läs mer
  • JanErik S skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Mycket tillmötesgående och lösningsorienterad. Löste problemet på min bil så jag som det känns tryggt kan åka 50 mil hem. Jag är mycket nöjd och tacksam för en snabb och bra fix av mitt bilproblem.
    Janerik Ström Älvsjö Läs mer
  • Andreas skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Fick problem med bromsbelägg på semester. Efter ringt runt tre-fyra verkstäder som inga hade möjlighet att lösa det så besökte jag Speddy. Mycket positivt och lösningsorienterat. Bilen blev fixad inom loppet av ett par timmar plus att verkstaden även utförde service. Stark rekommendation. Läs mer
  • Karl B skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Snabb hjälp i ett krisläge. Snabb service. Vänliga och mycket hjälpsam! Jag rekommenderar Speedybilservice starkt! Läs mer
  • Tomas K skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Toppenbetyg på alltihop
    👍👍👍 Läs mer
  • Annie S skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    AC-service snabb service bra bemötande och klara besked om pris och tid. Rekommenderar företaget. Läs mer
  • Liselotte N skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Snabb service! Bra bemötande,trots nära stängningstid så fick jag hjälp ! 👍 Läs mer
  • Bengt N skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Perfekt bemötande. Bra service. Läs mer
  • Jenny N skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Bästa service tom på en röd dag då allt e stängt ställer de upp i nöd!! Läs mer
  • Bengt L skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Byte bromsklossar. Mycket väl bemött. Ett snabbt och väl utfört arbete. Jag rekommenderar Speedy Falkenberg. Läs mer
  • Marie-britt W
    Marie-britt W skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Ett vänligt och positiv bemötande.Bra råd när det gäller både sommar och vinterdäck. Köpte dubbdäck, och sommardäck.snabbt och ordentligt arbete utfördes. Fick köpa nya framlyktor komplett med montering.Är mycket nöjd. Kommer att återkomma! Läs mer
  • David K
    David K skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Snabbt och professionellt samt trevligt bemötande. Lämnade in för service samt hackig tomgång, som fixades enkelt och till bra pris!
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Patrik G skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Gör mycket bra jobb o trevlig personal Läs mer
  • Ola H skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Mycket trevligt och professionellt bemötande! Öppna och flexibla för kundens behov. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Tommy skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Vi nämner vad för fel det kan va på bilen när vi lämnar in den. Ändå tar det över en veckas tid att ens hitta felet OCH det är de felet vi nämt, helt jävla värdelöst. Borde tagit man 3dagar att fixa.. Läs mer
    2018-03-15 Andreas K svarar Tommy
    Bäste Kund !
    Tråkigt att du e besviken på att det tog tid !
    Försöker alltid göra alla nöjda! Ibland går det inte .
    Tillägger att vi tog bara betalt för en halvtimmes felsökning plus åtgärd fel.
  • Atla Industriservice Ab skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Mycket bra. Flexibel bokning. Bra feedback och bra pris. Rekommenderas Läs mer
  • Petra S skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Fantastisk service och mycket trevlig personal. Läs mer
    2018-01-24 Andreas K svarar Petra S
    Tack ! Lycka till o välkommen åter!
  • Robert B skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Snabb och prisvärd service utförd av trevlig personal. Läs mer
  • Adam O skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Jag fick hjälp me att byta batteriet och dem var trevliga o det gjorde bra jobb.tack bästa ni Läs mer
  • Cristina D skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Perfekt. Långt över min förväntan. Läs mer
  • Cristina W skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Toppen bemötande! Snabb service och vänligt bemötande! 😊Byte av däck och inköp av nya sommardäck.
    Kan varmt rekommendera Spred bilservice! Läs mer
  • Anna A skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Trevligt bemötande och snabb service! Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Irene A skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Toppenbra! Väldigt tillmötesgående och hjälpsam personal. Fick hjälp direkt med att byta en lampa! Läs mer
  • Patrik O skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Snabbt, smidigt och bra utfört Läs mer
  • Birgitta R skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Fantastiskt bemötande- trots att jag själv velade till det o blandade ihop det med en annan verkstad. Fick supersnabbt hjälp med nya kanon bra däck.
    TACK !!
    Mvh Birgitta Rimme :-) Läs mer
  • Magnus C skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Toppenpersonal, engagerade killar i verkstaden!!! Läs mer
  • Johanna L skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Mycket Snabb och bra service ! Läs mer
  • Michel Kenneth T skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Service - oljefilter och olja.
    Hjälpsamma, smidiga och snabba. Läs mer
  • Patrik H skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Kom till plats men kunde konstatera bärgning sönder vattenpump . Snabb billig trevlig mycket service inriktad. Service på bilen på en gång pluss ny vattenpump ny multirem. Läs mer
  • Frida F skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Fick snabbt tid för service på vår bil, mycket flexibel och trevligt bemötande! Fullt förtroende för att arbetet gjorts fackmannamässigt. Vi är supernöjda och återkommer gärna! Läs mer
  • ÅKE F skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Jag fick bra hjälp med byte av bakhjulslager som det var lite bråttom med. Trevligt bemötande från början till slut trots att jag var lite tjatig och kanske besvärlig som kund. Läs mer
  • Carin W skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Smålackarbete, utvändig recondition, invändig städning. Snabb och trevlig hjälp, trots andra akuta åtgärder jobbade man över för att få vår bil färdig enligt överenskommelse. Mycket nöjda! Läs mer
  • Torgny S skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Suveränt bemötande, även om det var snabbfix litet jobb så effektivt och bra intryck av chefsmeken. Riktigt rena fräscha lokaler.

Fick kaffe oxå ...ett plus

T😎 Läs mer
    2017-07-08 Andreas K svarar Torgny S
    Tack ! Goa gubbar i verkstan e alltid roligt ! Välkommen åter !
  • Linda S skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Jag är en van konsument från Stockholm. Jag vill starkt rekommendera speedy. Jämfört med vanlig service i Stockholm så sätter dom kunden först. Inte tiden eller pengarna, Läs mer
  • 2017-06-07

Omdömet har granskats och är verifierat

Paavo N skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Fick ett bra tydlig svar på åtgärdsförslag,
    Snabb service trevligt bemötande, bytte bromskivor backar samt däck. Läs mer
  • Maria W skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Vi blev mycket vänligt och professionellt mottagna. Läs mer
  • Jimmy S
    Jimmy S skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Bra service, trevliga mekaniker,prisvärt. 😊 😀 Läs mer
  • Daniel C skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Bra bemötande och trvelig personal Läs mer

Oktanvägen 1c, 311 32 Falkenberg