Alla kategorier Bilverkstad Halland Falkenberg Speedy Speedy Bilservice Falkenberg

Speedy Bilservice Falkenberg

Oktanvägen 1c, 311 32 Falkenberg — Visa karta

Hos oss på Speedy Bilservice i Falkenberg får du alltid den bästa servicen av din bil!

Speedy är Sveriges mest omtyckta verkstadskedja, och har hela 30 års erfarenhet inom bilbranschen. Våra mekaniker hjälper dig med allt från avgassystem till bromsar och prioriterar alltid att utföra arbetet snabbt och säkert. Ett besök hos oss tar oftast inte mer än en timme, så slå dig ner med en kaffekopp och titta på medan vi fixar bilen åt dig.

Tre års garanti är något vi erbjuder både vad det gäller arbetet och reservdelarna vi använder. Vårt mål är alltid att du som kund ska få en orosfri och trygg bilservice, utan otrevliga överraskningar. Därför får du alltid reda på priset innan vi börjar jobba.

Varmt välkommen att kontakta oss för att veta mer!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 15 kunder tycker om Speedy Bilservice Falkenberg

• Birgitta R
    Birgitta R skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Fantastiskt bemötande- trots att jag själv velade till det o blandade ihop det med en annan verkstad. Fick supersnabbt hjälp med nya kanon bra däck.
    TACK !!
    Mvh Birgitta Rimme :-)
  • Magnus C
    Magnus C skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Toppenpersonal, engagerade killar i verkstaden!!!
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Mycket Snabb och bra service !
  • Michel Kenneth T
    Michel Kenneth T skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Service - oljefilter och olja.
    Hjälpsamma, smidiga och snabba.
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Kom till plats men kunde konstatera bärgning sönder vattenpump . Snabb billig trevlig mycket service inriktad. Service på bilen på en gång pluss ny vattenpump ny multirem.
  • Frida F
    Frida F skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Fick snabbt tid för service på vår bil, mycket flexibel och trevligt bemötande! Fullt förtroende för att arbetet gjorts fackmannamässigt. Vi är supernöjda och återkommer gärna!
  • ÅKE F
    ÅKE F skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Jag fick bra hjälp med byte av bakhjulslager som det var lite bråttom med. Trevligt bemötande från början till slut trots att jag var lite tjatig och kanske besvärlig som kund.
  • Carin W
    Carin W skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Smålackarbete, utvändig recondition, invändig städning. Snabb och trevlig hjälp, trots andra akuta åtgärder jobbade man över för att få vår bil färdig enligt överenskommelse. Mycket nöjda!
  • Torgny S
    Torgny S skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Suveränt bemötande, även om det var snabbfix litet jobb så effektivt och bra intryck av chefsmeken. Riktigt rena fräscha lokaler.

Fick kaffe oxå ...ett plus

T😎
    2017-07-08 Andreas K svarar Torgny S
    Tack ! Goa gubbar i verkstan e alltid roligt ! Välkommen åter !
  • Linda S
    Linda S skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Jag är en van konsument från Stockholm. Jag vill starkt rekommendera speedy. Jämfört med vanlig service i Stockholm så sätter dom kunden först. Inte tiden eller pengarna,
    Andreas K gillar detta
  • Paavo N
    Paavo N skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Fick ett bra tydlig svar på åtgärdsförslag,
    Snabb service trevligt bemötande, bytte bromskivor backar samt däck.
  • Maria W
    Maria W skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Vi blev mycket vänligt och professionellt mottagna.
  • Jimmy S
    Jimmy S skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Bra service, trevliga mekaniker,prisvärt. 😊 😀
  • Daniel C
    Daniel C skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Bra bemötande och trvelig personal
  • Crister F
    Crister F skrev om Speedy Bilservice Falkenberg
    Jättebra och trevligt bemötande, GÖR verkligen arbetet till skillnad mot flertalet bilverkstäder

Oktanvägen 1c, 311 32 Falkenberg