Strand mäkleri

strandmakleri.se

32 omdömen om Strand mäkleri

Sandra Viola W
Norra Nynäshamn

* proffsigt * höga förväntningar. Erik visste vad han pratade om. * Erik lotsade mig igenom mitt köp så jag kände mig trygg.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1680 omdömen 4.8 av 1680 omdömen

Nicklas G
Nynäshamn

Det var ett jättetrevligt bemötande och hjälp med alla frågor som man hade

Kim T
Centrala Nynäshamn

Smidig affär med trevlig mäklare.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 940 omdömen 4.9 av 940 omdömen

Rebecka W
Norra Nynäshamn

Erik är super trevlig, professionell och allt gick väldigt smidigt. Kommer absolut rekommendera Erik och Strand mäkleri vidare.

Daniel N
Nynäshamn

Vi blev alltid väl bemötta. Tom svarade alla tider man behövde honom. Duktig mäklare! Så går ni i säljtankar så tveka inte på att höra av er till honom.

Anna G
Centrala Nynäshamn

Jag bemöttes av mäklarna jättebra och Erik kunde ge svar på alla fråger och jätte trevlig. Är super nöjd med strand mäklare och kommer verkligen rekommendera till andra.

Joakim G
Nynäshamn

Jättenöjda med försäljningen av vårat radhus! Tom är verkligen lyhörd, proffsig, kunnig och otroligt trevlig. Snabb återkoppling vid frågor. Mycket jordnära och otroligt kompetent mäklare! Kommer inte tveka att rekommendera Tom till andra personer som behöver en super mäklare!!! Tack för allt Tom samt Strand Mäkleri!

Joakim G
Centrala Nynäshamn

Mycket professionellt och fint bemötande. Jättebra återkoppling vid frågor samt svar. Jättenöjda!

Anna G
Nynäshamn

Hej är jättenjöd och är så glad att vi valde strand och bemött super bra 😁

Nicklas S
Nynäshamn

Mycket proffsig och trevlig mäklare

Robert S
Centrala Nynäshamn

Proffsig och bra mäklare. Hela affären gick hur smidigt som helst och löpande besked fick jag hela tiden.

Cecilia A
Nynäshamn

Trevligt bemötande och snabb respons på alla frågor och hanteringen av försäljningen.

Roxana T
Nynäshamn

En fantastisk mäklare ! Positivt , ärligt , bra på samarbete och ansvarsfull . Det kändes bekvämt och tryggt med strand mäkleri . Jag rekommenderar mäklaren till alla som vill sälja och vara nöjd med affären . Mäklaren heter Tom Forsius Strand Mäkleri Med vänlig hälsning, Roxsana Talaremi

Sebastian A
Nynäshamn

Tom är en riktigt duktig mäklare som alltid är tillgänglig och har mycket kunskap inom yrket. Vill ni ha Nynäshamns bästa mäklare? Vill ni göra en riktigt bra bostadsaffär? Då är det bara att ringa till Tom så kommer han stå till er tjänst!!!

Emelie S
Köpte sitt hus med hjälp av Strand mäkleri
Grödby

Erik var en fantastisk mäklare som ingav stort förtroende redan från start! Vi kände oss väl bemötta och informerade genom hela processen av vårt husköp. Han var lätt att få kontakt med, tydlig och oerhört trevlig. Om vi någon gång säljer vårt drömhus vi nu bor i kommervi absolut anlita Erik!

Sabine A
Norra Nynäshamn

Super trevliga och bjuder på sig själva, fantastisk första möte! Snabbt och enkelt lyckades dom hjälpa oss. Fick en bra värdering, många visningar och flera intresserade, hade inte valt en annan märklare!

Ulla J
Nynäshamn

Informativ, lätt att nå, trevlig och kunnig. Bra för köpare.

Desirée H
Nynäshamn

Svarade alltid tidig morgon som sen kväll. Hade alltid svar på alla tusen frågor. Vi kunde inte valt en bättre mäklare än Tom på strand mäkleri!

Kim T
Centrala Handen

Erik är en otroligt bra mäklare! Affärsmässig, lyhörd och öppen.

Johannes H
Nynäshamn

Ständig kundkontakt från dag ett! Svarar alltid i telefon och vill både dig som säljare som köparens allra bästa. Noggrann med detaljer, lyhörd och det märks att han brinner för sitt jobb! Kan starkt rekommendera Tom på Strand Mäkleri! 5/5

Linda Camilla M
Norra Nynäshamn

Erik levde upp till alla förväntningar och levererade en mäklartjänst i toppklass!

Kristina O
Centrala Nynäshamn

trevlig person inga problem både vid köp o försäljning

Salle B
Västerhaninge

Strand mäkleri och med Erik som mäklare kan jag starkt rekommendera. Eriks mäklande präglas av en genuinitet, där han ser både säljare och köpare. Han är rak, ärlig i det som diskuteras och söker ni en genuin mäklare så har ni hittat rätt. Han vågar se möjligheterna utifrån försäljning när andra inte gjorde det. Tack Erik!

Christoffer N
Vega

Otroligt proffsig mäklare som lyssnar på säljarna om vad dom tycker och tänker och låter hela processen gå i säljarnas takt. Våra förväntningar av försäljningen och mäklaren var att allt skulle gå smidigt, vilket det gjorde! Vi ångrar oss inte 1 sekund att vi valde Erik från strand Mäkleri. Du känner dig trygg genom hela processen och det finns aldrig några dumma frågor. Nästa försäljning kommer jag verkligen använda mig av strand mäkleri igen!

Lina G
Centrala Nynäshamn

Toppenmäklare! Kan varmt rekommendera!

Marko I
Köpte sin stuga med hjälp av Strand mäkleri
Norra Sorunda

Jag var jättenöjd med samarbete!

Torsten Ö
Sålde sin bostad med hjälp av Strand mäkleri
Centrala Nynäshamn

Mäklaren var väldigt engagerad, insatt i hur försäljningen av vårt hus skulle gå tillväga och lättsam att ha att göra med. Ordnar så att allt flyter på bra.

Victor F
Köpte sitt hus med hjälp av Strand mäkleri
Grödby

Gav ett glatt och ärligt intryck, svarade på våra frågor och hjälpte oss mer än vad han antagligen behövde.

Åke S
Norra Nynäshamn

Bemötandet har varit toppen. Engagerad och kunnig mäklare. Slutpriset hamnade i stort sett på värderingen.

Nasrin M
Nynäshamn

Underbar mäklare. Väldigt trevlig bemötande Snabb återkoppling Bra kommunikation Lyhörd Precis vad jag hade förväntat mig av en bra mäklare👍🏼 Tack

Mats J
Centrala Nynäshamn

Trevlig och bra mäklare. Har gett oss god support och informerat tydligt under köpprocessen. Vi rekommenderar honom gärna till andra 😊👍 /Mats & Teresa

Therese Ö
Nynäshamn

Mycket proffsiga. Försäljningen genomfördes snabbt och smidigt.

Svar från Strand mäkleri

Stort tack Therese!