Jens Bergenström

Jens Bergenström

Jens Bergenström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Jens Bergenström har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Jens Bergenström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-08 och har fått 385 omdömen med ett betyg på 4.9. Jens Bergenström har haft 57 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

385 omdömen om Jens Bergenström

Sedan starten hos Reco 2017
Christina H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Centrum

Väldigt proffsig och bra på sitt jobb. Allt gick smidigt.

Bibi L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Centrum

Han var tillmötesgående, jag fick snabba svar på mina frågor och han var både kunnig och trevlig!

Mikael E
Sålde sitt hus med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Torsång

Väldigt bra bemötenande och professionell

Svar från Jens Bergenström

Tack så mycket! Skönt att allt gick i mål efter en del kämpande! Tack för din rekommendation!

Kurt N
Dagny

Han har gjort ett bra jobb i en svårt ekonomisk tid. Försäljningen gick ganska snabbt trotts tuffa förhållanden vilket vi är tacksamma för.

Svar från Jens Bergenström

Tack så mycket för din rekommendation! Kul att ni är nöjda med mitt jobb!

Brittmarie P
Skräddarbacken

Trevlig kunnig och hjälpsam väldigt bra

Svar från Jens Bergenström

Tack så mycket för din rekommendation, kul att få hjälpa er med försäljningen!

Elin O
Skräddarbacken

Väldigt nöjd! Bra bemötande, väldigt informativ samt duktig på sitt jobb

Svar från Jens Bergenström

Tack så mycket för fin reco! Kul att få hjälpa er till första boendet:)

Slavko B
Hagalund

Har både köpt och sålt bostad via Jens och båda gångerna har jag uppskattat hans sätt att föra kontakt med mig både som köpare och säljare. Bra löpande kontakt om hur försäljningen går. Kan rekommenderas.

Svar från Jens Bergenström

Tack så mycket för din rekommendation, kul att få hjälpa dig med både köp och sälj!

Emelie A
Kvarnsveden

Bra och pålitlig mäklare. Skulle anlita honom igen!

Svar från Jens Bergenström

Tack så mycket för rekommendationen, efter en del kämpande så nådde vi målet!

Tom A
Köpte sitt hus med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Islingby

Grymt nöjd med samarbetet! Inga konstigheter

Svar från Jens Bergenström

Tack så mycket för din rekommendation, kul att få hjälpa till med ert köp!

Fredrik N
Borlänge

Duktig.Har all info om huset. Trevlig.

Svar från Jens Bergenström

Tack så mycket för din rekommendation!