Mikael Björklund

Mikael Björklund

Mikael Björklund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Mikael Björklund har varit registrerad mäklare sedan 2013-02. Mikael Björklund har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 308 omdömen med ett betyg på 4.8. Mikael Björklund har haft 59 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

308 omdömen om Mikael Björklund

Diana Anita Karina J
Köpte sitt hus med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Baggbo

Härlig man med humor men dålig på att svara på sms ibland. Kunnig och påläst med entusiasm och glädje. Klar säljarpersonlighet. Rätt man på rätt plats.

Simon N
Sålde sitt hus med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Baggbo

Väldigt kompetent och duktig mäklare. Sålde vårt hus ganska snabbt för rätt pris i en ganska svår marknad.

Ingrid N
Bergslagsbyn

Trevligt bemötande, duktig och proffsig när vi skrev köpeavtalet.

Rickard H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Centrum

Proffsig och tydlig i sin kommunikation. Processen har varit otroligt smidig med Mikael och hans kompetens talar sitt eget språk. Rekommenderas!

Patrik J
Uvberget-Torsång

Trots tuffa tider med höga räntor och lågkonjunktur så lyckades Mikael få våran bostad såld till ett pris som vi var nöjda med. Vi fick hjälp utav Mikael med besiktningsman, energideklaration och en mycket bra genomgång både inför försäljning och vid köpekontraktsskrivningen Rekommenderar att ni tar kontakt med Mikael om ni har en fastighet att sälja.

Ulla J
Övre Tjärna

Bra bemötande. Mycket hjälpsam, engagerad och driven mäklare. U Jernberg

Martin Å
Övre Tjärna

Han är snabb med återkoppling med samtliga frågor och funderingar vi har haft. Bra affär!

Mikael B
Hagalund

mycket kunnig och trevlig mäklare rekommenderas varmt Mikael Bergqvist

Johan H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Hagalund

Mikael är proaktiv och lyssnar in kundens behov på ett proffsigt sätt. En mycket kompetent mäklare som jag verkligen rekommenderar!

Tobias O
Nyckelby

Kunnig, saklig med ett vänligt bemötande.