Linn Lagerqvist

Linn Lagerqvist

Linn Lagerqvist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ekerö

Linn Lagerqvist har varit registrerad mäklare sedan 2010-01. Linn Lagerqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 192 omdömen med ett betyg på 4.9. Linn Lagerqvist har haft 37 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

192 omdömen om Linn Lagerqvist

Sedan starten hos Reco 2021
Lars-kåre T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Lagerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
Färingsö Stenhamra

Bra , har inte mycket att jämföra med då det är många år sedan , mer än 40 år, jag hade kontakt med mäklare. Tycker att Linn jobbar bra.

Anna B
Ekerö Bokskogen

Trevlig och smidig, allt gick perfekt 👍

Katina S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Lagerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
Färingsö Stenhamra

När jag behövde sälja mitt hus i en jobbig period hade Linn full förståelse för vad jag gick igenom och tog det i min takt. Hon är pedagogisk, professionell och har mitt fulla förtroende. Rekommenderar henne varmt.

Rasmus R
Färingsö Stenhamra

Bra! Tar sig god tid för frågor och att förklara!

Annika L
Ekerö Björkudden

Linn är mycket kvalitetsmedveten och därför kändes det tryggt att sälja genom henne. Hon lyfte på de stenar som kunde innebära oklarheter för köparen och vi fick fram de svar som behövdes. Att det sen varit en ganska utdragen säljprocess beror huvudsakligen på den tid vi lever i nu, med höga räntor och osäkert världsläge. Men då behövs uthålliga mäklare och även säljare eftersom det ofta blir långa prisförhandlingar. Jag är mycket nöjd med att säljare och köpare kunde mötas på mitten och därmed komma till ett avslut.

Ulf B

Jätteduktig, påläst, noggrann.

Yvonne T
Ekerö Ekudden

Proffsig, effektiv, trevlig.. Svarade vänligt och tålmodigt på alla våra frågor.

Karolina R
Ekerö Ekudden

Kunnig, nogrann och mycket trevlig. Rekommenderas varmt.

Johan G
Jungfrusund

Engagerad, punktlig, professionell.

Caroline G
Jungfrusund

Driven, proffsig och pålitlig.