Martin Larsson

Martin Larsson

Martin Larsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Ekerö

Martin Larsson har varit registrerad mäklare sedan 1990-11. Martin Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.8. Martin Larsson har haft 15 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

38 omdömen om Martin Larsson

Sedan starten hos Reco 2021
Mehdi O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
Ekerö Centrum

Jag köpte min bostad genom Martin som också hjälpte oss att sälja samma lägenhet senare. Jag uppskattade verkligen den hjälp vi fick och planerar att anlita honom även i framtiden. Det som ger en extra trygghet när man arbetar med Martin är hans förmåga att återkoppla effektivt och hans engagemang för både säljarens och köparens bästa. Jag kan varmt rekommendera honom.

Ann-eva H
Stenhamra

korrekt och engagerat bemötande. Tjänstvillig utöver vad som kan förväntas.

Ann-eva H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
Ekerö

Martin år tillmötesgående, problemlösande och ger av sin tid både under telefonsamtal och vid möten.

Reine B
Sålde sitt hus med hjälp av Martin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
Nibbla Backe

Trevlig o kunnig. Lätt att interagera med.

Hans C
Köpte en tomt med hjälp av Martin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
Stenhamra

Proffisionell, kunnig, serviceinriktad och trevlig. Jag rekommenderar Martin starkt som mäklare.

Torbjörn T
Ekerö

Trevlig, kunnig med en oslagbar lokalkännedom.

Fredrik N
Köpte sitt hus med hjälp av Martin Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Ekerö
Ekerö

Trevlig och tillmötesgående. Det var enkelt att få kontakt och kändes bra genom hela processen. Vi känner att han är en ärlig och seriös mäklare.

Carl J
Skå

Bra och kunnig mäklare som guidade både säljare och köpare professionellt, jag är mycket nöjd

Elizabeth Z
Ekerö Lundhagen

Engagerad, kunnig, trevlig och hjälpsam.

Ove B
Ekerö Centrum

Martin är professionell, kunnig och snabb. Jättenöjd hur han sålde min lägenhet i dagens tuffa marknad.