Erica Stors

Erica Stors

Erica Stors är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Erica Stors har varit registrerad mäklare sedan 2016-01. Erica Stors har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 187 omdömen med ett betyg på 4.9. Erica Stors har haft 2 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

187 omdömen om Erica Stors

Sedan starten hos Reco 2017
Lars L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Strömsbro

Påläst ambitiös trevlig angagerad ingen 7 - 17 människa uppmärksam lyhörd återkommande detaljmotiverad.

Svar från Erica Stors

Tack för ett fint omdöme och förtroendet att hjälpa er vid försäljningen av lägenheten. //Erica

Leif C
Stigslund

Svårsålt. Bra bemötande från Erica. Det tog ett halvår innan lägenheten blev såld.

Svar från Erica Stors

Tack för förtroendet genom hela försäljningen, vi ses vid tillträdet! /Erica

Conny R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Stors en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Söder

Proffesionellt från början till slut.

Rolf L
Söder

Erica Stors är verkligen en mäklare som vi kan rekommendera, lungn och saklig, kunnig samt ett mycket trevligt bemötande, informerade kontuneligt vad som var på gång, både före och efter visningar,

Tack Rolf för er rekommendation och värmande ord. //Erica

Johan A
Centralt

Erica var supertrevlig, väldigt lättsam och behaglig. Hon visade prov på stor pedagogik under såväl visning som avtalsskrivning och var väldigt tydlig och hjälpsam under hela vägen. Kan inte tänka mig en bättre mäklare än Erica!

Svar från Erica Stors

Tack Johan för en väldigt fin rekommendation och värmande ord. Det gläder mig att ni är nöjda. Grattis till köpet av lägenheten! //Erica

Ohaness H
Forsbacka

Försäljningsprocessen kunde inte gått smidigare från början till slut. Professionell i alla faser, punktlig och håller en ständig uppdatering. Skapade en otrolig trygghet för mig som säljare genom att ständigt uppdatera och svara på frågor och funderingar samt fullborda försäljningen med alla parter nöjda. Enkel att samspela och bolla tankar med. Rekommenderas starkt!

Svar från Erica Stors

Tack för ett fint omdöme och värmande ord Ohaness. Det gläder mig att du är nöjd och att du känt dig trygg i försäljningsprocessen! //Erica

Hanna O
Forsbacka

Vi fick ett jättebra bemötande, jättetrevlig! Vi upplever att vi fått det vi förväntat oss, väldigt hjälpsam i våra frågor mm.

Svar från Erica Stors

Vad glad jag blir Hanna, det gläder mig att ni känt er trygga. Stort grattis till er nya lägenheten! //Erica

Kristina L
Centralt

Noga, positiv och representativ.

Svar från Erica Stors

Tack för ett fint omdöme och det gläder mig att ni är nöjda! //Erica

David N
Centralt

Korrejt och tillmötesgående. Punktlig.

Svar från Erica Stors

Det gläder mig att ni är nöjda och jag hoppas att Alexander kommer trivas bra i lägenheten! //Erica

Berit K
Centralt

LUGN, KUNNIG, ORGANISERAD OCH TREVLIG . HON FÅR FULL POTT PÅ ALLA BRA EGENSKAPER HOS EN MÄKLARE.

Svar från Erica Stors

Tack Berit för ett fint omdöme och förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av lägenheten. Vi ses snart igen! //Erica