Magnus Sjöberg

Magnus Sjöberg

Magnus Sjöberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Magnus Sjöberg har varit registrerad mäklare sedan 2003-07. Magnus Sjöberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 183 omdömen med ett betyg på 4.7. Magnus Sjöberg har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

183 omdömen om Magnus Sjöberg

Sedan starten hos Reco 2017
Anette L
Sålde sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Hagaström

Magnus är en trevlig och glad kille, lätt att ha att göra med. Kompetent och hade god koll på marknaden. Hittills har vi känt oss trygga under försäljningsprocessen (vi har inte överlämnat huset än). Vi kan varmt rekommendera Magnus som mäklare.

Svar från Magnus Sjöberg

Tack för de fina orden och stort lycka till i er nya bostad. Allt gott. Magnus

Åsa O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Centralt

Magnus är den som trollar minus siffror till puls siffror trots rådande ’död’ säljmarknad. Bäst helt enkelt ⭐️

Svar från Magnus Sjöberg

Stort tack för förtroendet att få hjälpa er vid ytterligare en försäljning. Alltid lika trevligt att samarbeta med er. Gott Nytt 2024. Magnus

Amanda L
Köpte sitt hus med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Sätra

Magnus var både lugn och tillmötesgående när vi var på visning. Vi fick omedelbart känslan av att han var kompetent, erfaren och hade glimten i ögat! Under köpprocessen har han varit superb. Hans långa erfarenhet syns väl men han har också ett gott sinne för humor som gjorde att vi kände oss bekväma. Vi har aldrig köpt ett hus förut så vi hade inga direkta förväntningar på vad som skulle hända, eftersom vi inte visste någonting om det. Men Magnus har guidat oss och vi har känt oss väldigt sedda under processen. Han...

Svar från Magnus Sjöberg

Stort tack för de fina orden, det värmer. Grattis till en fin villa utöver det vanliga. Allt gott. Magnus

Pat B
Valbo

Mycket trevlig och mycket energi

Svar från Magnus Sjöberg

Detsamma till er, så lättsamt att samarbeta med er. Magnus

Karin S
Hille

Magnus är trevlig, professionell och kunnig. Han var väl insatt i fastigheten. Kan varmt rekommendera Magnus.

Svar från Magnus Sjöberg

Tack för de fina orden och en mycket trevlig visning. Hoppas ni ska trivas i och njuta av ert nya boende. Magnus

Margareta E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Sätra

Lite för tidigt ge slutbetyg men bra så här långt!

Tack Margareta, önskar dig all lycka med din försäljning. Magnus

Olivia J
Vallrundan

Magnus var en trevlig, engagerad och flexibel mäklare! Kan varmt rekommendera till andra.

Svar från Magnus Sjöberg

Hoppas ni ska trivas i ert nya boende. Allt gott. Magnus

Sivert A
Sätra

För oss var det självklart att åter anlita Magnus vid vår försäljning av bostad. Utifrån hans kunnande och engagemang ger vi honom det bästa rekommendationer. Sivert & Monica

Svar från Magnus Sjöberg

Alltid lika trevligt att samarbeta med er. Lycka till med sökandet efter er nya bostad. Magnus

Jan B
Brynäs

Mycket trevlig och kunnig. Han ger mig känslan av trygghet och lugn. Fick betalt över förväntan. Lite längre tid men det var där han visade lugnet, ”ta det lugnt” var hans ord till mig. Min köpare fick sånt bra intryck så att de gav sitt säljuppdrag till honom. Det tycker jag är ett bra betyg.

Svar från Magnus Sjöberg

Tack för ditt förtroende vid ytterligare en försäljning. Magnus

Lars S
Sålde sin bostad med hjälp av Magnus Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Hedesunda

Trevligt bemötande, kunnig, bra stöd längs hela vägen i försäljningsprocessen

Svar från Magnus Sjöberg

Tack själva för en smidig process, vi ses vid tillträdet på fredag. Magnus