Anna Salinas

Anna Salinas

Anna Salinas är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Anna Salinas har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Anna Salinas har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 66 omdömen med ett betyg på 4.7. Anna Salinas har haft 5 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

66 omdömen om Anna Salinas

Sedan starten hos Reco 2017
Jennifer S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Tuve

Anna är en fantastisk mäklare och person! Jag är supernöjd från början till slut 🤩😘 rekommenderar henne starkt.

Djavid R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Salinas en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Tuve

Anna är en bra och duktig mäklaren

Svar från Anna Salinas

Tack Djavid, både jag och Daniel hoppas ni kommer stortrivas i er nya bostad när den är klar :)

Christer W

Väldigt trevligt 🤗 och kan allt 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏😩🙏😩

Svar från Anna Salinas

Tack snälla ni för det fina omdömet :) Nu är det inte långt kvar, ska bli kul att få överlämna nycklarna till er nya fina lägenhet. Ha det gott tills dess!

Zaim K
Tuve

Hon var hjälpsam och lätt att få tag kanonbra med andra ord

Morgan C
Tuve

Oerhört hjälpsam och svarade glatt på alla frågor som jag hade. Mycket tydlig med all information. Väldigt behjälplig under alla faser i affären när jag köpte lägenhet. Jag kan varmt rekommendera Anna!

Svar från Anna Salinas

Tack snälla Morgan för ditt fina omdöme. Det var ett nöje att få hjälpa dig med ditt bostadsköp. Snart ska du få nycklarna i handen så då ses vi igen :)

Tiina W
Tuve

Hon är väldigt trevlig och kompetent. Jag fick svar på mina frågor och hittills har hela processen gått enkelt och smidigt.

Svar från Anna Salinas

Tack snälla Tiina, lika roligt varje gång att få fina omdömen från mina nyproduktionsköpare :) Ha det gott!

Ali M
Tuve

Grym mäklare lyssnade på alla mina behöv och hjälpte mig väldigt mycket samt besvarade alla mina frågor!

Svar från Anna Salinas

Så roligt att höra Ali, tackar varmt för ditt fina omdöme. Nu ses vi snart igen vid tillträdet, ha det gott!

Camilla S
Lindholmen

Trevligt bemötande och snabb hjälp då det var bråttom med mitt lägenhetsköp! Jag är väldigt nöjd. /Camilla

Kuganesan S
Tuve

Vi blev bemött bästa sätt. Vi är jätte nöjda med Anna och Adams insats.

Svar från Anna Salinas

Tack snälla för ett fint omdöme! Vi kommer såklart finnas behjälpliga genom hela processen, ända fram till att nycklarna är i handen och tiden efter det. Vi hörs snart igen!

Lena Christina W
Tuve

Jag har köpt en nybyggd insatslägenhet i Tuve (3 rum och kök). Trevligt bemötande, glad. Svarar snabbt. Svarar på det hon kan och återkommer med svar på det hon inte vet. Allt har hittills gått smidigt.