Simon Mashallah

Simon Mashallah

Simon Mashallah är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Simon Mashallah har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Simon Mashallah har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 100 omdömen med ett betyg på 4.8. Simon Mashallah har haft 36 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

100 omdömen om Simon Mashallah

Sedan starten hos Reco 2020
Genja T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Mashallah en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Biskopsgården

Proffsig, noggrann och engagerad.

Adi S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Mashallah en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Biskopsgården

Snabb, flexibel och kunnig. Bra mäklare

Bo Göran N
Backadalen

Snabb hjälp att finna en bostad inom min budget.

Theo M

Bra.

Per K
Hisings Kärra

Jag har bara goda erfarenheter av Simon detta var andra affären med honom

Nathalie V
Hisings Kärra

Hjälpt mig mycket i mitt köp av första lägenhet, supernöjd!

Mohammad K
Hisings Backa

Ubder sälning processen tre personer som kontaktade mig, det ver jätte dåligt för att jag tror man känner sig tryggare när det är en person har man kontakt. När jag skulle signera kontraktet simon lovade handpenningen ska komma efter max en vecka att betalas ut till mig, men efter signiering om några dagar han säger enligt lag får du vänta😅. Min rekommendation är att lita inte på vad säger de. För min skull var sista upplevelse med svensk fastighetsförmedling.

Elin D
Backadalen

Smidig affär och professionellt bemötande, rekommenderar varmt Simon.

Ebba W
Vågmästareplatsen

Snabb och rak kommunikation som ledde till köp av bostadsrätt! Kändes tydligt och tryggt i alla steg av processen.

Anna N
Lindholmen

Vänlig, tillmötesgående och hjälpsam. Kände mig trygg med lägenhetsaffären i Simons händer :)