Henrik Holm

Henrik Holm

Henrik Holm är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Henrik Holm har varit registrerad mäklare sedan 2005-09. Henrik Holm har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 152 omdömen med ett betyg på 4.6. Henrik Holm har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

152 omdömen om Henrik Holm

Sedan starten hos Reco 2017
Kerstin P
Sålde sitt hus med hjälp av Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Munkaskog

Mycket positivt bemötande, och vi kände genast förtroende för honom. Han har känts trygg och professionell! Vi har litat helt på honom och han har helt mött upp oss på alla sätt Vi är mycket nöjda!

Martin F
Köpte sitt hus med hjälp av Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Munkaskog

Vi har bara bra recensioner om Henrik Holm , Maximalt insatt i huset och byggnader och historia om uppbyggnad av föregående ägare . 👍👍👍👍👍av fem möjliga Mvh Martin Forsgård

Helen A
Hisingstorp

Professionellt bemötande, lätt att få kontakt med. Flexibel när det gäller tider, tillgänglighet och kontakt. Personligen har jag höga förväntningar på mäklare och vid husköp. Ärlighet, pålitlighet, kunskap gällande fastigheten och processen, inkännande och lyssna av kundens behov etc Det är alltid svårt att veta huren mäklaren tänker och presenterar fastigheten, då de är säljare. Jag upplever att vi blev lyssnade på, ingav förtroende och att vi fick tid att tänka. Procesen och relationen kändes bra och öppen.

Svar från Henrik Holm

Tack Helen! Tycker själv att processen med husköpet fungerade fint och ni kommer att få bo i en supertrivsam ny bostad. Ha en skön helg!

Fredrik R
Trånghalla

Stort engagemang och driv att försäljningsprocessen skulle röra sig framåt. Mycket tydlig och bra kring vad vi som säljare skulle göra och när. Snabb på att ta fram övergripande tidplan.

Svar från Henrik Holm

Tack Fredrik! Ett trivsamt hus fick nya ägare som kommer att trivas utmärkt i Trånghalla!

Vladan L
Trånghalla

Pratglad, kunnig och erfaren mäklare.

Svar från Henrik Holm

Tack Vladan! Jag är övertygad om att det kommer bli ett bra boende för hela familjen!

Christer J
Flahult

Henrik var trevlig, hjälpsam och väldigt kunnig både vad gäller försäljningen praktiskt och teoretiskt, hade mycket bra kännedom om området och vilka som sökte bostäder i närheten. Försäljningen gick snabbt och smärtfritt när vi väl bestämt oss. Sammanfattningsvis gick det över förväntan.

Svar från Henrik Holm

Härligt att höra. Nu kommer ni vidare i livet och de nya ägarna kan få nöjet att njuta av kvällssolen i er fina trädgård.

Katarina E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Kålgården

Mycket trevligt mottagande och omhändertagande av oss som kunder

Svar från Henrik Holm

Tack Katarina! Blir härligt för de nya ägarna att få flytta in, bo och trivas!

Michael B
Hovslätt

Henrik har varit väldigt proffsig under hela försäljningen. Engagerad, kunnig och med sin erfarenhet ovärderlig. Kan inte bli bättre

Svar från Henrik Holm

Tack Michael! Ni får nu ett nytt fantastiskt boende nära barnbarnen och era köpare får njuta av sköna dagar vid poolen i sommar!

Anders W
Tenhult

Henrik är mycket bra mäklare, och återkopplar direkt om det är något som gäller försäljningen. Vi kan absolut rekommendera honom om du ska sälja ditt hus. Anders och Ulrika

Svar från Henrik Holm

Tack själva! Sällan har jag sålt en fastighet där säljarna haft så extremt bra koll på precis allt. Blir ett nöje för de nya ägarna att få bo i Ert fina hus! Allt gott!

Michael B
Riddersberg

Smidig, kunnig och inte minst en erfarenhet som gör att hela affären blir trygg. Super Henrik!!!

Svar från Henrik Holm

Tack, Michael! Affären gick ju snabbt och bra och ni har köpt en fantastisk fastighet, där jag önskar att ni får uppleva många härliga år framöver med familj och barnbarn!