Johan Hofny

Johan Hofny

Johan Hofny är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn

Johan Hofny har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Johan Hofny har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-03 och har fått 61 omdömen med ett betyg på 4.9. Johan Hofny har haft 15 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

61 omdömen om Johan Hofny

Annemor Irene S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Hofny en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Bäckevik

Proffsigt från start till mål. Resultat över förväntan. Johan och hans team är kunniga, personliga och väldigt trevliga.

Svar från Johan Hofny

Tack Anna för att du tog dig tid att skriva lite och roligt att vi kunde leverera över förväntan. Mycket nöje med era nya äventyr och tack för denna gång. Vi ses på tillträdet! /JH

Mattias D
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Hofny en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Bua

Trevlig professionell seriös ingav förtroende och trygghet

Svar från Johan Hofny

Tack för dina fina ord Mattias. Skönt att det blev så bra och att jag upplevs som du beskriver. Vi ses ju snart igen! Hälsa Malin /JH

Lina E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Hofny en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Hunnebostrand

Proffsig, mycket trevlig och alltid glad mäklare!

Svar från Johan Hofny

Tack Lina för det fina omdömet. Snart dags för tillträde till er finfina lägenhet i Hunnebostrand. /JH

Håkan K
Hunnebostrand

Alltid tillgänglig. Sökte svar snabbt när han inte visste. Trevlig och positiv.

Svar från Johan Hofny

Många tack för dina trevliga ord Håkan. Ska bli spännande att följa projektet och vågar gissa att ni kommer att trivas i Hunnebostrand. /JH

Sara G
Ödby Ö

Johan har ett kunnigt och glatt bemötande och har skött vår fastighetsaffär i toppklass från början till slut. Kan varmt rekommendera honom, både om du ska sälja eller köpa!

Svar från Johan Hofny

Vad roligt att det äntligen blev Ödby Ö för er och många tack för de fina orden. Skönt att ni känner er nöjda. Hälsa dina "ombud" också att de gjorde ett fint jobb de med. Njut! Så syns vi. /JH

Tom Allan K
Sålde sin stuga med hjälp av Johan Hofny en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Bäckevik

Inkännande, positiv, kunnig, förtroendeingivande, ambitiös, seriös, trevlig och informativ. Tom & Eva

Svar från Johan Hofny

Återigen tack för de fina orden Tom. Det har varit ett nöje att hjälpa er. /JH

Patrik F
Köpte sin stuga med hjälp av Johan Hofny en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Bäckevik

Johan var trevlig & kunnig. Vi kände ett förtroende för honom.

Svar från Johan Hofny

Tack så mycket för de fina orden Patrik. Det ska vara trevligt att köpa hus och det känns riktigt bra att ni kände ett förtroende för mig och mitt arbete. Vi ses på tillträdet i oktober! //Johan

Eva Margareta K
Bäckevik

Inkännande, positiv, kunnig,, förtroendegivande, ambitiös, seriös samt trevlig och informativ!👍👍👍 Mycket nöjda säljare/ Tom & Eva

Svar från Johan Hofny

Tack så jättemycket för era fina ord. Det är roligt att flitigt arbete lönar sig! Tackar för den här tiden och så ses vi på tillträdet //Johan

Ola J
Smögen

Lugn, saklig, proffsigt och bra kundvård!

Svar från Johan Hofny

Tack Ola. Roligt att det blev riktigt bra tillslut och att vår planering och våra strategier lönade sig. Vi ses på middagen... //Johan

Jonas G
Fisketången

Vi är mycket nöjd med Johan Hofn som mäklare. Han har varit proffisoniell, hjälpsam, glad och positiv under hela processen. Han har lyssnat på önskemål och gett oss bra råd. Han har också varit snabb och effektiv i sitt arbete. Vi kan rekommendera honom varmt till alla som söker en pålitlig och engagerad mäklare.

Svar från Johan Hofny

Det var mitt stora nöje o hjälpa dig och Kajsa. Roligt att det blev så bra. Vi hörs och syns framöver Jonas //Johan