Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn

Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn

• BadgeEightYears
Ring 0523-703 30 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kungshamn! Här i Kungshamn och Sotenäs kommun i Västra Götaland kan vi mäklare guida dig genom hela bostadsaffären, så att du hittar ditt absoluta drömboende här på vackra västkusten. Vare sig du är ute efter en lägenhet, villa eller ett litet fritidshus vid havet har vi den rätta...

298 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn

Eva J
Fisketången

Han har gett oss mycket bra bemötande. Har varit lätt att nå, gett oss information fortlöpande, han är seriös och kunnig. Vi kan varmt rekommendera honom till den som söker en bra mäklare.

Håkan J
Fisketången

Kunnig och noggrann. Lugn och saklig.

Anders P

Hjälpsam,serviceinriktad, kunnig, målmedveten.

Annemor Irene S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Hofny en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Bäckevik

Proffsigt från start till mål. Resultat över förväntan. Johan och hans team är kunniga, personliga och väldigt trevliga.

Svar från Johan Hofny

Tack Anna för att du tog dig tid att skriva lite och roligt att vi kunde leverera över förväntan. Mycket nöje med era nya äventyr och tack för denna gång. Vi ses på tillträdet! /JH

Fredrik J
Köpte sin stuga med hjälp av Philip Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Bovallstrand

Vi fick ett otroligt bra bemötande och han var behjälplig genom hela processen. Han var väldigt professionell i sin yrkesroll och gjorde ett bra jobb både för säljarna och för oss som köpare. Behöver ni hjälp eller ska köpa en ny bostad och önskar en engagerad, kunnig mäklare som ger tydliga svar på frågor så kan jag varmt rekommendera Philip.

Herbert R
Sålde sitt hus med hjälp av Steinar Lund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Smögen

Han är en mycket bra mäklare. Och kunnig.

Mattias H
Köpte sitt hus med hjälp av Steinar Lund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Smögen

Klar och tydlig med vad som gäller, snabb hantering.

Olle E
Fisketången

Proffsigt, enkelt och bra . Duktig mäklare med lokal anknytning.

Klas B
Kalvbogen

David har ett proffsigt bemötande och kan allt man som både säljare och köpare behöver veta (och mer därtill) om boende i Sotenäs Kommun. David är lyhörd och läser in våra behov och önskemål på ett väldigt bra sätt! David levde upp till alla våra förväntningar och gjorde ett strålande jobb med försäljningen av vårt objekt.

Peter R
Smögen

David Strandell har bemött oss på bästa tänkbara sätt. Informativ och snabb att svara om fråga uppstått. Enkel att ha att göra med och mycket trevlig och korrekt som person. Han får våra bästa rekommendationer!

Svar från David Strandell

Stort tack för en fin recension Peter. Det har varit roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus på paradisön Smögen. Vi ses snart igen - tack för förtroendet! /David

Linda N
Kalvbogen

David har i en något pressad situation visat på sin flexibilitet för att få till en affär. Detta utan att vara för pushy under visningen men tillräckligt för att driva processen framåt. Kan rekommendera David i er framtida bostadsaffär.

Tack för en fin recension Linda och välkommen till Smögen! /David

Jakob L
Hunnebostrand

Sålde vårt hus via David som var mycket engagerad och kunnig med raka tydliga svar. Uppskattar ärligheten i prissättningen och alltid ett trevligt bemötande när man kommer till frågor samt svarar alltid på telefon och mejl samma dag vilket bara det betyder mycket. Kan varmt rekommenderas, både om du ska sälja eller köpa.

Svar från David Strandell

Stort tack för en fin recension Jakob. Att som uppdragsgivare få snabba och ärliga svar är en självklarhet för mig. Åter tack för förtroendet att förmedla er fina fastighet - vi ses snart igen! /David

Malin V
Kungshamn

Mycket hjälpsam och super trevlig. Önskar bara att man kunde ringa mer 😂 istället för mail. Jag är av den gamla sorten och vill ha den kontakten. Han förstod det och gjorde det bästa och man förstår att han har mer kunder.

Svar från David Strandell

Kul att uppfattas som hjälpsam och supertrevlig! I det fall ett dödsbo representeras av flera dödsbodelägare, är det extra viktigt för mig att alla får ta del av samma information, under samtliga delar av processen. Trots att även jag föredrar telefonkontakt :). Tack för en fin recension Malin - vi ses snart igen! /David

Marie A
Hunnebostrand

Har blivit trevligt bemött och god kontakt

Svar från David Strandell

Tack för fina ord Marie och grattis till ert nya boende i fina Hästedalen! /David

Mattias D
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Hofny en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Bua

Trevlig professionell seriös ingav förtroende och trygghet

Svar från Johan Hofny

Tack för dina fina ord Mattias. Skönt att det blev så bra och att jag upplevs som du beskriver. Vi ses ju snart igen! Hälsa Malin /JH

Alexander B
Kleven

På ett otroligt proffesionellt, vänligt och skickligt sätt har David guidat oss igenom både lägenhetsförsäljning samt även köp av ny fastighet. Alltid tillgänglig och med snabba svar på alla frågor som kan tänkas dyka upp under processen. Vi rekommenderar honom starkt!

Svar från David Strandell

Stort tack för fina ord Alexander. Hög tillgänglighet och snabba svar är A&O för en lyckad förmedling. Det har varit ett nöje att få hjälpa er på denna resa - med både köp och försäljning! Tack för förtroendet! /David

Lina E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Hofny en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Hunnebostrand

Proffsig, mycket trevlig och alltid glad mäklare!

Svar från Johan Hofny

Tack Lina för det fina omdömet. Snart dags för tillträde till er finfina lägenhet i Hunnebostrand. /JH

Mattias M
Kungshamn

David är en mäklare som lägger 100% på både säljare å köpare. Han har varit toppen under vår resa. Han har aldrig gett upp. Vilket har bidragit att det har känts tryggt under försäljningen. Jag skulle gärna använda Davids tjänster igen om det skulle bli så i framtiden. Skulle någon fråga mig om en duktig mäklare. Då skulle jag rekommendera David, alla gånger.

Svar från David Strandell

Precis så här vill jag upplevas. Stort tack för en fin recension Mattias - det har varit mitt nöje att få hjälpa er på denna resa. Vi ses i krokarna! /David

Josefin Eva S
Kungshamn

Trevligt och proffesionellt bemötande !

Svar från David Strandell

Tack för fina ord Josefin och åter grattis till köpet av ditt fina hus. Vi ses snart igen! /David

Margareta H
Kleven

Kunnig, trevlig och alldeles lagom i kundbemötande. Väldigt nöjda!

Svar från David Strandell

Tack för fina ord Margareta och grattis till er fina lägenhet på Kleven. Hasta luego! /David

Sebastian L
Kleven

Fick ett förstklassigt bemötande direkt. Hade inte ens min upplagd till salu utan David fixade själv köpare och skötte allt kanon. Jag har inte behövt oroa mig för något och heller inte lyft ett finger utan allt har sköts grymt av honom. Ska jag sälja i framtiden igen finns de bara en mäklare att gå till!

Svar från David Strandell

Stort tack för en fin recension Sebastian. Nöjd säljare = nöjd mäklare. Vi ses på tillträdet! /David

Christopher A
Väjern

David hanterade våran försäljning väldigt bra, trots omständig marknad. Vi rekommenderar han som mäklare för andra försäljningar!

Svar från David Strandell

Tack för fina ord Christopher. Med en välarbetad plan i ryggen, går det att göra bra affärer även i skakigare tider. Åter grattis till försäljningen och tack för förtroendet! /David

Hanna B
Väjern

Jag har ingen erfarenhet av att köpa bostad men jag har känt att David är kunnig och har gett mig den information som jag har behövt. Jag känner att jag har förtroende för honom i köpeprocessen.

Svar från David Strandell

Tack för en fin recension Hanna, förtroende för mäklaren är A och O när man köper bostad. Nu närmar det sig tillträde med stormsteg. Vi ses! /David

Håkan K
Hunnebostrand

Alltid tillgänglig. Sökte svar snabbt när han inte visste. Trevlig och positiv.

Svar från Johan Hofny

Många tack för dina trevliga ord Håkan. Ska bli spännande att följa projektet och vågar gissa att ni kommer att trivas i Hunnebostrand. /JH

Peder H
Sålde sitt hus med hjälp av Philip Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Hunnebostrand

Philip mötte och överträffade verkligen mina förväntningar under hela säljprocessen och har på ett oerhört engagerat och professionellt sätt hanterat allt kring försäljningen. Kan verkligen rekommendera Philip som mäklare till alla som ska sälja sitt boende.

Svar från Philip Hansson

Tack för denna recension och tack för förtroendet!

Anette B
Köpte sitt hus med hjälp av Philip Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Hunnebostrand

En helt fantastisk mäklare är verkligen en person som är på rätt plats. Hans bemötande är fantastiskt och har varit vid alla tillfällen vi träffat honom vilket varit många då vi letat länge efter vår bostad. Han har verkligen levt upp till våra förväntningar och även överträffat dem. Vi kan varmt rekommendera honom.

Svar från Philip Hansson

Man blir alldeles varm i hjärtat, tack Anette! Detta blir kanon.

Ulf B
Hunnebostrand

Philip inger ett stort förtroende. Man känner sig mycket omhändertagen både på visningen och senare på kontoret. Han får mig som kund att känna att han har full kontroll på allt som ska göras vid ett husköp. För mig är det viktigt att slippa oroa mig för att jag missar saker i den här för mig ovana situationen, med Philip kände jag att jag helt kunde släppa den oron. Redan på visningen så märker man att han ansträngt sig för att det ska bli en bra och positivt upplevelse.

Svar från Philip Hansson

Tack Ulf för denna fina recension, roligt att ni känner så. Helheten är viktig!

Sebastian R
Kungshamn

Engagerad och kunnig, gav tydliga svar på våra frågor! Kan varmt rekommendera Philip vid försäljning av bostad i Sotenäs!

Svar från Philip Hansson

Tack för detta Sebastian! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hem.

Felicia S
Hovenäset

Kan varmt rekommendera David som mäklare! Behöver vi anlita en mäklare i framtiden så är han given!

Svar från David Strandell

Tack för fina ord Felicia - det har varit mitt nöje att få hjälpa er med försäljningen. Vi ses snart igen! /David

Pia-Maria T
Sålde sin bostad med hjälp av Philip Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Sotenäs

Bra överlag och snabb på att lösa problem och svara på frågor

Alice Viktoria E
Hunnebostrand

En mäklare med ett otroligt bra bemötande och som alltid tog sig tid att besvara de frågor vi hade. Philip har stöttat oss på ett fint sätt genom hela processen.

Svar från Philip Hansson

Tack för den fina recensionen Alice! Detta blir toppen.

Mats Harald S
Kungshamn

Fint engagemang in alla situationer med bra bemötande. Philip har varit lätt att få tag i och följer upp bra. Klara mål i arbetet med försäljningen

Svar från Philip Hansson

Tack för din recension Harald! Vi tackar att vi fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen.

Sara G
Ödby Ö

Johan har ett kunnigt och glatt bemötande och har skött vår fastighetsaffär i toppklass från början till slut. Kan varmt rekommendera honom, både om du ska sälja eller köpa!

Svar från Johan Hofny

Vad roligt att det äntligen blev Ödby Ö för er och många tack för de fina orden. Skönt att ni känner er nöjda. Hälsa dina "ombud" också att de gjorde ett fint jobb de med. Njut! Så syns vi. /JH

Pontus K

Super duktigt mäklare som får en 5:a av mig på allt

Svar från David Strandell

Tack för fina ord Pontus och åter tack för förtroendet. Vi ses i krokarna! /David

Tina Elisabeth L
Kungshamn

Känns förtroendeingivande och pratar på ett lättförståeligt sätt. Snabb med svar och får bra respons på frågor mm

Svar från David Strandell

Stort tack för fina ord Tina, det har varit roligt att få hjälpa er att komma i mål. Vi hörs snart igen! /David

Leo K
Kungshamn

Otroligt duktig mäklare som visar hur viktigt det är med valet utav mäklare. Vi tog kontakt med David och det tog inte lång tid innan kontraktet var signat och lägenheten var såld. Vi kan starkt rekommendera David om ni går i säljtankar.

Svar från David Strandell

Nöjda säljare = nöjd mäklare. Det ska löna sig att välja en lokal mäklare som jobbar hårt för sina uppdragsgivare... Tack för förtroendet! /David

Knut Olof Rikard L
Kungshamn

Mycket kunnig och noggrann. Väldigt trevlig person.

Svar från David Strandell

Tack för fina ord Rikard och åter grattis till lägenhetsköpet. Vi ses snart igen! /David

Lisbeth E
Kungshamn

Trevlig, bra bemötande. Tillgänglig Hittade ett hus som passa oss! Tack!

Tom Allan K
Sålde sin stuga med hjälp av Johan Hofny en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Bäckevik

Inkännande, positiv, kunnig, förtroendeingivande, ambitiös, seriös, trevlig och informativ. Tom & Eva

Svar från Johan Hofny

Återigen tack för de fina orden Tom. Det har varit ett nöje att hjälpa er. /JH

Patrik F
Köpte sin stuga med hjälp av Johan Hofny en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Bäckevik

Johan var trevlig & kunnig. Vi kände ett förtroende för honom.

Svar från Johan Hofny

Tack så mycket för de fina orden Patrik. Det ska vara trevligt att köpa hus och det känns riktigt bra att ni kände ett förtroende för mig och mitt arbete. Vi ses på tillträdet i oktober! //Johan

Helene F
Hunnebostrand

Ställer alltid upp inga problem med någonting.

Svar från Philip Hansson

Roligt att höra! Finns bara lösningar i min värld. Ses!

Brita W
Hunnebostrand

Philip är både Professionell och effektiv

Svar från Philip Hansson

Tack Brita. Ett nöje att få hjälpa er med försäljningen!

Eva Margareta K
Bäckevik

Inkännande, positiv, kunnig,, förtroendegivande, ambitiös, seriös samt trevlig och informativ!👍👍👍 Mycket nöjda säljare/ Tom & Eva

Svar från Johan Hofny

Tack så jättemycket för era fina ord. Det är roligt att flitigt arbete lönar sig! Tackar för den här tiden och så ses vi på tillträdet //Johan

Per A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Hunnebostrand

Fantastiskt trevlig och kunnig mäklare. GAV mycket bra information. Fanns alltid tillgänglig på tel eller fysiskt, dygnet runt, för att svara på frågor. Kan varmt rekommendera Philip.

Svar från Philip Hansson

Tack för förtroendet Per & Helene! Det har sina fördelar med en lokal mäklare. Hörs & syns!

Linda E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Hunnebostrand

Han är verkligen supertrevlig, enkel och tillmötesgående.

Svar från Philip Hansson

Tack för de värmande orden Linda! Blir toppen detta. Ses snart igen!

Martin J
Hunnebostrand

Trevligt positivt bemötande och hög tillgänglighet. Stort engagemang och mycket behjälplig i att hitta svar på våra frågor.

Tack för detta Martin. Hoppas ni trivs bra i ert nya hus! Allt gott,

Rune Strøm N
Hunnebostrand

Hyggelig megler som fikset alle aspekter rundt salg av hus.

Svar från Philip Hansson

Tack för recensionen Rune! Det har sina fördelar att anlita en lokal mäklare med lokala kontakter. Var ett nöje att förmedla ert hus i Ulebergshamn!

Göran E
Hunnebostrand

Vi blev bemötta av David på ett mycket trevligt och proffsigt sätt från början. Dom förväntningar vi hade på mäklaren levde han upptill med råge. Av David fick vi från början ett stort förtroende för då vi fick löpande info hur det gick framåt med att Säljaren till slut bestämde sig att sälja då detta hus hade gått i flera generationer. MVH Göran .

Svar från David Strandell

Grattis till köpet av er nya pärla i Hunnebostrand. Nöjda köpare & säljare = nöjd mäklare. Nu närmar det sig tillträde med stormsteg. Vi ses! /David

Mats P
Hunnebostrand

David var lyhörd på våra önskemål och väldigt professionell i relationer med både köpare och säljare

Svar från David Strandell

Stort tack för en fin recension, Mats. Det har varit trevligt att jobba med er. Tack för förtroendet! /David

Mikael L
Hunnebostrand

Proffesionell och tydlig med en hjärtlig ton.

Svar från David Strandell

Stort grattis till köpet av ert fina hus i Hunnebostrand. Tack för fina ord, Mikael. Vi ses snart igen! /David